رفتن به مطلب

amira300

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    17
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

تمامی مطالب نوشته شده توسط amira300

  1. amira300

    کمک!!مشکل در کد جاوا اسکریپت

    سلام دوستان یک کد جاوا اسکریپت دارم میخوام وقتی کاربر مقدار متن انتخاب کنه بخش متن فعال بشه در صورت اینکه گرافیک انتخاب کنه گرافیک فعال بشه. نمیدونم مشکل کد از کجاست که کار نمیکنه؟ جهت مشاهده کد کلیک کنید.
  2. amira300

    کسی ادیتور فارسی برای پروژه php؟

    سلام دوستان کسی فایل ادیتور فارسی برای استفاده داخل اسکریپت داره؟
  3. amira300

    مشکل در کد ajax

    مرسی داخل کد یک ایدی تعریف شده بود که دقت نکرده بودم که همین کار انجام میده.
  4. amira300

    مشکل در کد ajax

    سلام یک کد ajax آپلود تصویر دارم وقتی دکمه submit میزنم در صفحه index.php و اطلاعات به صفحه upload.php ارسال میکنه و نتیجه نمایش میده میخوام وقتی نتیجه نمایش داد متنی که در صفحه index.php و با عنوان(یک متن تستی می باشد.) هست نمایش نده و فقط نتیجه نمایش بده. جهت مشاهده کد صفحه index.php کلیک کنید. جهت مشاهده کد صفحه upload.php کلیک کنید.
  5. ساب دامین تاثیرش بیشتر و به عنوان یک وبلاک حساب میشه
  6. +نکاتی که دوستمون گفتن سعی کنید در صفحه ادامه مطلب متا قرار بده در صورت تمایل دارید که دیده نشود با css هاید کنید سورس تو از از حال فشرده در بیار سعی کن مطالب مشابه سایت های رقیبت به کار نبری یا حداقل با عنوان متفاوت به کارببری در صورت که مطالب مشابه باشه طبق الگوریتم هوش مصنوعی rank brain وقتی کاربر مطلب شما در وب سایتی که قبلا در گوگل قبل از ورود به سایت شما دیده باشد طبیعتا هنگام ورود و مواجه با مطلب مشابه از وب سایت خارج می شود کاربر باید حداقل طبق dwell time سه دقیقه 10 ثانیه داخل وب شما باشد تا تاثیر بذار یک ساب دامین به عنوان بلاگ ایجاد کن مطالب در زمینه کاریت -اخبار ملک-معرفی امکان معروف شهری و...انجام بده(تاثیر زیاد دارد)(دوستمون در بالا بهش اشاره کرد)همچنین سعی کن از قالب ساده استفاده کنی که مخاطب پسند باشد برای مطالب از برچسب استفاده کن به عنوان مثال میخوای مطبی تحت عنوان بوت استرپ چیست؟ منتشر کنی.تگ هایی که باید استفاده کنی باید حداکثر 15 تا باشد و از تکرار تگ های مشابه خودداری کن مثلا:بوت استرپ چیست؟,تعریف بوت استرپ ,چه سایت هایی از بوت استرپ استفاده می کنند,بوت استرپ چه کاربرد هایی دارد, ابزار های استفاده از بوت استرپ و.... در تگ های بالا فقط دوتاش به عنوان اشاره میکند مابقی باید به زمینه های مربوط به عنوان اشاره کند تا شانست در جستوجو افزایش بده.
  7. سلام دوستان کسی میدونه چه جوری میشه اطلاعات از رزبلاگ به وردپرس منتقل کرد؟؟؟؟
  8. amira300

    اسکریپت LaraSocMed کار میکنه؟

    سلام دوستان این اسکریپت ارسال پست به پنل اینستاگرام کار میکنه؟ https://www.20script.ir/larasocmed-instagram-auto-post-multi-accounts/
  9. amira300

    مشکل در افزونه وردپرس

    مرسی با curl حلش کردم.
  10. همچنین اسکریپتی نمیشناسم بعید میدونم نسخه ویندوز و تحت وب باهم داشته باشه ولی با php میتونی هم نسخه تحت ویندوزش بسازی و هم نسخه وبش و با اندورید استودیو نسخه موبایلش بدون دانش اندروید و با یکم oop میتونی بسازی و کارت راه بندازه.
  11. amira300

    مشکل در افزونه وردپرس

    سلام دوستان من از افزونه رباط تلگرام وردپرس استفاده میکنم که متن و فایل به کانال تلگرام میفرستم. وقتی لینک موزیک ارسال می کنم لینک و فایل با هم نمایش میده مثل(تصویر اول )و می خوام فقط فایل نمایش بده (مثل تصویر دو) کدی php هست که اینکار انجام بده؟
  12. باید زبان php بلد باشین زبان این اسکریپت php و شما باید این زبان بلد باشید و احتمالا زیاد به صورت oop (شیگرا) نوشته شده است که گاهی وقتا در بعضی از برنامه هایی که به صورت oop نوشته شده است خوندش یکم دردسر داره. البته الان اکثرا با فریمورک لاراول می نویسند. تغییراتی که می خواین انجام بدین چی هست حالا؟
  13. amira300

    نظرتون در مورد اسکریپت آپلود؟

    سلام دوستان وب سایت در زمینه ابزار آنلاین تغییر تگ موزیک ساختم با اسفاده از این ابزار شما می توانید بدون اینکه موزیک دانلود و بعد تگ های موزیک تغییر دهید به طور آنلاین لینک موزیک وارد کنید و سپس تغییر تگ صورت گیرد.یکی از ویژگی های دیگر این ابزار این است که پس از آپلود فایل به طور خودکار به کانال تلگرامی شما ارسال می کند. به نظر شما این اسکریپت توسعه بدم و خودم روش کار کنم یا برای فروش بذارم؟؟یا رایگان منتشر کنم؟ ویژگی های این وب سایت: 1-اتصال ساب دامین به طور خودکار 2-بک آپ گیری خودکار 3-دسترسی به فایل های آپلود شده و حذف فایل 4-ارسال فایل به کانال تلگرامی کاربر 5-ارسال پ.خ بین کاربران جهت مشاهده وب سایت کلیک کنید.
  14. سلام دوستان توی نت هر چی گشتم این اسکریپت پیدا نکردم کسی میدونه این اسکریپت whois اسمش چی و از کجا میتونم تهیش کنم؟ http://www.web-abzar.ir/tools/whois
  15. amira300

    کسی میدونه اسم این افزونه چی؟؟?

    سلام کسی میدونه اسم این افزونه عضویت وردپرس چی؟ http://demo.ikwebco.ir/arena/panel هم قابلیت ارسال تیکت داره هم اطلاعات مربوط به خرید edd
  16. سلام خسته نباشید کسی میدونه اسم افزونه که در این سایت فیلم استفاده شده است چی؟ آدرس سایت: http://www.4foxmovie.info/page/register آدرس سایت: http://www.5foxmovie.info/page/register
×
×
  • اضافه کردن...