رفتن به مطلب

mohammadanvaran

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    3
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره mohammadanvaran

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  1. مشکل چیز خیلی ساده ای بود. نه به پروکسی ربط داست و نه php.ini تا ورژن 1.9 امکان این بود که اسکریپت رو تو روت اصلی قرار ندی. ولی از ورژن دو به بعد فقط در صورتی اسکریپ کار می کنه که تو روت اصلی قرار بگیره. این تغییر رو اعمال کردم و به خوبی در حال کار هست. حالا سوال دیگه ای که دارم اینه که تا ورژن 1.9 برای ترجمه فایلی رو میساختیم که شامل ترجمه ها بود. ولی تو این ورژن بخشی برای ترجمه داخل قالب قرار دادن و فایل ترجمه ای وجود نداره و اگر بخوایم فایل مربوط به زبان رو تغییر بدیم این تغییر کلی هست و نمیشه چند زبان رو با هم داشت و قالب رو همراه با زبان فارسی و انگلیسی در اختیار فرد دیگه ای قرار داد. راه بهتری سراغ دارید؟
  2. با این هم مشکل حل نشد. از کورن جاب ها اطمینان دارم. ولی باز هم هیچ عکس کاری انجام نمیده. تا ورژن 1.9 رو داشتم و خوب کار می کرد. از ورژن دو این مشکل رو دارم لطفاً اگر دوستان میدونن راهنمایی کنن
  3. دوستان من هم ورژن 2 و هم ورژن 3 رو تست کردم. همه چیز رو درست ست کردم. ولی Auto activity کار نمی کنه و نه فالو نه لایک و نه ... انجام نمیشه. توضیحات این که از هاست اشتراکی لینوکس آلمان استفاده می کنم. آیا بخاطر عدم دسترسیم به PHP.ini هست و این که نمی تونم تنظیمات مورد نیاز رو تو اون قسمت اعمال کنم؟ یا ارتباطی با این موضوع نداره؟ اگر این هست دقیقاً چه تنظیماتی باید توی PHP.ini انجام بشه تا از پشتیبانی هاستینگ بخوام انجام بدن.
×
×
  • اضافه کردن...