رفتن به مطلب

smhghiasi

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    5
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره smhghiasi

  • درجه
    کاربر فعال
    کاربر فعال

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. smhghiasi

    افزونه تبلیغات حرفه ای

    با سلام و تشکر . از راهنمایی شما . من افزونه را دستی هم به پلاگین ها اضافه کردم . اما در منوی افزونه ها نمایش داده نمی شود تا فعال کنم . اول افزونه advanced-ads-pro را دانلود و بعد به پنل از طریق سی پنل و در پوشه پلاگین اضافه و اکستراکت کردم . اما در مدیریت سایت در بخش افزونه ها نمایش داده نمی شود تا فعال کنم. لطفا راهنمایی بیشتری بفرمایید.
  2. smhghiasi

    افزونه تبلیغات حرفه ای

    با سلام تبلیغات شناور هم که وقتی در ورد پرس نصب میشود میگه هیچ افزونه معتبری یافت نشد لینکش این هست: https://www.20script.ir/ad-overlay-anything-videos-images-or-text/
  3. smhghiasi

    افزونه تبلیغات حرفه ای

    با سلام این لینک تبلیغات حرفه ای وردپرس لطفا بررسی فرمایید : https://www.20script.ir/advanced-ads-pro/
  4. smhghiasi

    افزونه تبلیغات حرفه ای

    با سلام این افزونه تبلیغات حرفه ای ورد پرسی که گذاشتند لینکش باز نمی کنه بهتره حذف شود
  5. smhghiasi

    مشکل با تنظیمات ای فریم iframe

    دوستان هر کس بتونه مشکل سایت من را حل کنه من 100 هزار تومان بهش جایزه می دم اگر راهنمایی کرد و پاسخ گرفتم من بهش جایزه را می دهم . می تونه راهنمایی را برایم ایمیل کنه مشکل من اینه : من می خواهم تمام ار اس اس های دریافتی از سایتهای دیگر را که به سایت من می اید و در سمت راست سایت من بنام bitanews.ir که می توانید مشاهده کنید می خواهم با کلیک بر روی ار اس اس خبرهای ورزشی سمت راست به جای اینکه پنجره بعدی در یک تب جدید و سایت دیگر باز شود ار اس اس در سایت خودم و در زیر هدر سایت خودم در یک تب جدید باز شود مانند سایت شهر خبر را اگر دیده باشید : shahrekhabar.ir منتظر راهنمایی شما هستم . البته یک نکته این که ار اس اس من با افزونه rss aggregator انجام می شود و من افزونه advanced iframe را هم نصب کردم مشکل من ترکیب کردن این دو افزونه است به نحوی که ار اس اس های دریافتی در زیر هدر سایت خودم نمایش داده شود.
×
×
  • اضافه کردن...