رفتن به مطلب

masoudfn

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    23
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

  • روز های برد

    1

masoudfn آخرین باز در روز آبان 12 ۱۳۹۹ برنده شده

masoudfn یکی از رکورد داران بیشترین تعداد پسند مطالب است !

اعتبار در سایت

1 Neutral

درباره masoudfn

  • درجه
    کاربر فعال
    کاربر فعال

اطلاعات شخصی

  • سیستم مدیریت محتوای مورد علاقه
    وردپرس
  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
  • آدرس سایت
    www.seopt.ir

آخرین بازدید کنندگان نمایه

بلوک آخرین بازدید کننده ها غیر فعال شده است و به دیگر کاربران نشان داده نمی شود.

  1. masoudfn

    انواع درگاه پرداخت

    انواع درگاه پرداخت‌ اینترنتی به طور کلی شرکت‌های PSP و شرکت‌های پرداخت‌یاری یا واسط از ارائه‌دهندگان درگاه پرداخت اینترنتی هستند که در این حوزه در ایران فعالیت می‌کنند. شرکت‌های پی اس پی اولین سطح از ارائه‌دهندگان خدمات پرداخت در ایران به شمار می‌روند که از طرف بانک مرکزی دارای مجوز برای عرضه درگاه پرداخت مستقیم هستند. انواع درگاه پرداخت در انتها به یکی از این شرکت‌های psp ختم می‌شود. از طرفی شرکت‌های پرداخت‌یار وجود دارند که به گونه‌ای واسط بین شرکت‌های PSP و صاحبان کسب و کار‌ها می‌باشند. این شرکت‌ها که تعداد آن‌ها همواره در حال رشد است، به دلیل افزایش درخواست‌های متقاضیان و گسترش کسب و کار‌های اینترنتی نوپا و کوچک به وجود آمده‌اند. پرداخت‌یار با قبول بخش بزرگی از مسئولیت‌های درگاه بانکی، امکان دریافت درگاه پرداخت را برای صاحبان کسب و کار با روش‌های آسان‌تری مرتفع می‌سازند. با توجه به سرویس درگاه پرداخت در انتها انواع درگاه پرداخت به صفحه پرداخت یا خرید اینترنتی ختم می‌شوند تفاوتی در ایران ندارند، زیرا بر اساس قوانین بانک مرکزی ۱۲ شرکت فقط بصورت انحصاری مجوز ارائه درگاه پرداخت دارند، پس در هر صورت درگاه پرداخت در اخر به یکی از خدمات این شرکت‌ها ختم خواهد شد. در ایران براساس نوع ارائه سرویس درگاه پرداخت، نوع کسب و کار، کارمزد، تسویه، درگاه پرداخت با نام‌های مختلف ارائه می‌شوند که بصورت لیست می‌توان به این اسامی انواع درگاه پرداخت را تقسیم بندی کرد: درگاه پرداخت مستقیم : یک سرویس ارائه خدمات پرداخت برای کسب و کارها در بستر اینترنت می‌باشد و پرداخت و دریافت وجه را از طریق اینترنت ممکن می‌سازد که توسط یک ارائه دهنده خدمات پرداخت به نام PSP ارائه می‌شود، نام برند و سایت شما در صفحه درگاه پرداخت نمایش داده می‌شود. درگاه پرداخت واسط (غیر مستقیم) : یک سرویس ارائه خدمات پرداخت برای کسب و کارها در بستر اینترنت می‌باشد و پرداخت و دریافت وجه را از طریق اینترنت ممکن می‌سازد که توسط یک ارائه دهنده خدمات پرداخت به نام پرداخت یار ارائه می‌شود، نام برند و سایت پرداخت یار در صفحه درگاه پرداخت نمایش داده می‌شود. درگاه پرداخت برای شبکه‌اجتماعی (لینک پرداخت یا فرم پرداخت ) :سرویس لینک پرداخت کاربردهای فراوانی دارد که هر کس بر اساس نیاز خود ‌می‌تواند برای دریافت وجه از آنها استفاده کند. در هر مکانی که امکان درج لینک وجود داشته باشد، امکان استفاده از این سرویس امکان‌‌پذیر خواهد بود. در واقع این سروی برای کسب و کارهای که دارای سایت نیستند و نیاز به پرداخت آنلاین دارند ایجاد شده است. درگاه پرداخت بین‌المللی : این سرویس مربوط به پرداخت آنلاین به دلار، یورو و… می‌باشد و برای کسب و کارهای که بصورت بین‌المللی فروش دارند، کاربرد دارند تا از تمام دنیا محصولات و خدمات خود را به فروش برساند. درگاه پرداخت ارزدیجیتال : با گسترش ارزهای دیجیتال و آینده آن به عنوان روش پرداخت، وجود تحریم‌ها در ایران، این سرویس محبوب پیدا کرده است. در واقع از طریق درگاه پرداخت ارزدیجیتال امکان دریافت وجه بصورت ارزدیجیتال مانند بیت کوین، اتریوم، داج کوین و… می‌باشد. درگاه پرداخت اشتراکی : تهسیم یکی از نیازهای کسب و کارهای است که بصورت شراکتی راه اندازی شده است و اکنون میخواهند سود فروش آنلاین خود را بصورت مستقیم تقسیم کنند. در واقع در زمان تسویه شرکت ارائه دهنده درگاه پرداخت، سود هر شخص محاسبه و به حساب آن واریز می‌گردد. درگاه پرداخت هوشمند : این سرویس برای بالابردن پایداری پرداخت ایجاد شده است که بصورت هوشمند، یکی از شرکت‌های psp برای اتصال به درگاه پرداخت را انتخاب می‌کند تا پایدارترین شرکت ارائه دهنده انتخاب شود. انواع درگاه پرداخت را با نام دروازه پرداخت، مرنچنت، پذیرنده، پذیرنده اینترنتی و اسامی دیگر ممکن بشنوید، در کل ماهیت درگاه پرداخت یکی می‌باشد.
  2. اگر به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار آنلاین خود هستید و شک دارید که وب‌سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ این توصیه را مثل یک قانون در رأس کارتان قرار بدهید که سرمایه‌گذاری در بهترین کانال‌های ارتباطی از سایت گرفته تا برنامه‌های و پلتفرم‌‌های مختلف از جمله اینستاگرام راز موفقیت شما در رسیدن به یک کسب‌وکار اینترنتی پر درآمد است. این موضوع به قدری اهمیت دارد که برای انتخاب و ورود به مناسب‌ترین کانال ارتباطی به طور ویژه وب سایت یا اینستاگرام لازم است مزایا و چالش‌های پیش رو را بدانید تا بتوانید تصمیمی درست و حرفه‌ای بگیرید. از این جهت برای کسب اطلاعات کاربردی و پاسخ به این سؤال که وب سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ پیشنهاد می‌کنیم در ادامه‌ی این مقاله از سایت رایان‌پی با ما همراه باشید. کسب‌وکار در وب سایت بهتر است یا اینستاگرام؟ در ابتدا باید بدانید که کسب‌وکار اینترنتی‌ شما هر چه بیشتر در کانا‌ل‌های ارتباطی قدرتمند ورود کند، همان‌قدر به نفع شما تمام می‌شود؛ چراکه یکی از بهترین راه‌ها برای دیده شدن و در نتیجه بالا رفتن شانس خرید تعدد و تداوم حضور یک کسب‌وکار در فضاهای مناسب است. هیچ‌وقت یادتان نرود که سایت در ترغیب مشتری قدرت بسیاری دارد اما برنامه‌‌‌ی اینستاگرام هم می‌تواند فروشگاه مجازی و یک فضای مکمل عالی به شمار برود. اما برای برداشتن قدم‌های محکم‌تر در ادامه بیایید به بررسی جزئی‌تر این دو فضا بپردازیم. مزایای راه‌اندازی کسب‌وکار در اینستاگرام امروزه بسیاری از افراد در طی شبانه روز در دنیای مجازی کم‌وبیش زمان می‌گذارند. به دنبال این موضوع و محبوبیت اینستاگرام در کل استقبال از خرید اینترنتی هم گسترش یافته است که طرفدارن زیادی را هم به سمت خود کشیده است.‌ کار با اینستاگرام نیاز به دانش فنی ندارد : اینستاگرام برنامه‌ای است که به آسانی و تنها با داشتن یک گوشی اندروید می‌توانید در آن کار کنید مثلاً پست بگذارید، استوری و لایو داشته باشید و جواب کامنت‌ها را بدهید. در کل کار با برنامه‌ی اینستاگرام راحت و بدون دغدغه‌‌ی خاصی است. اینستاگرام برنامه‌ای رایگان است: این موضوع بسیار روشن است. شما مجبور به خرید مغازه یا دادن اجاره نیستید و خیلی راحت می‌توانید صفحه‌ی خود را ایجاد و فعالیت کاری‌تان را شروع کنید. با یک برنامه‌ریزی اصولی در بازاریابی و تبلیغات، زودتر دیده می‌شوید: شما در اینستاگرام با استفاده از ترفندها و تکنیک‌های بازاریابی به راحتی می‌توانید فروشگاه خود را مطرح کنید. البته هیچ‌وقت فراموش نکنید که هر کاری نیاز به صبوری و یادگیری دارد. در اینستاگرام این امکان را دارید که از طریق تبلیغات و ترفندهای بالا بردن نرخ تعاملی در مسیر افزایش فالوور خود قدم بردارید و فالوورها را به مشتری تبدیل کنید. معایب و چالش‌های راه اندازی کسب‌وکار در اینستاگرام با عدم دسته‌بندی برای محصولات روبه‌رو هستید: درست است که فالوورها از طریق هشتگ‌ها و آیدی‌ها می‌توانند به یک سری نیازهای خود دسترسی پیدا کنند اما به طور کلی شما به عنوان دارنده‌ی کسب‌وکار نمی‌توانید برای دسترسی راحت فالوورها محصولات خود را دسته‌بندی کنید و مشتری خیلی وقت‌ها باید پیج را بالا و پایین کنید یا تمام هایلایت‌ها را ببیند. به روزرسانی و تغییر مشخصات محصولات بسیار سخت است: با توجه به این‌که ممکن است قیمت‌ یا مشخصات محصول شما در طی زمان تغییر کند، ایجاد این تغییر و به‌روزرسانی آن سخت است، خصوصاً زمانی که محصولات متنوع و زیادی دارید. مجبور هستید مدام پست‌های مد نظر را پیدا و آپدیت کنید.‌ خطر فیلتر شدن وجود دارد: این یک واقعیت است که با توجه به شرایطی که در کشور ما وجود دارد، هر آن امکان فیلتر شدن اینستاگرام وجود دارد و این موضوع صاحبان کسب‌وکارها را در این برنامه تهدید می‌کند. مزایای راه‌اندازی کسب‌وکار در وب‌سایت با توجه به این‌که برنامه‌ها و ابزارهای مختلف و متنوعی برای ساخت فروشگاه‌های محصولات فیزیکی و دیجیتالی وجود دارد، بسیاری از صاحبان کسب‌وکارها به سمت ساخت سایت می‌روند. ایجاد فروشگاه در سایت هم دارای مزایایی است که در زیر به چند مورد مهم اشاره می‌کنیم. امکان دسته بندی محصولات خود را دارید: با توجه به محصولی که ارائه می‌دهید، می‌توانید به دسته‌بندی و جداسازی محصولات خود بپردازید. از این طریق شما مدیریت و نظارت بهتری روی کارتان دارید از طرفی مشتری راحت‌تر محصول مد نظر خود را در دسته‌بندی‌ها مشاهده می‌کند. تعداد سرچ و بازدیدکننده در سایت بیشتر است: در مقایسه‌ با پلتفرم‌های دیگر و به خصوص اینستاگرام باید بگوییم که افراد بیشتری از طریق موتورهای جستجو و ورود به سایت‌های مختلف به دنبال رفع نیازها و خریدهای خود هستند و همین موضوع می‌تواند تعداد مشتری را بالا ببرد. امکان سرچ و جستجو برای مشتری وجود دارد: اگر تعداد محصولات شما متنوع و زیاد باشد در صورتی که سایت شما قابیلت جستجو داشته باشد، مشتری به راحتی با سرچ کالای مد نظرشان به آن دسترسی پیدا می‌کند. به راحتی محصولات خود را به روزرسانی کنید: در وب‌سایت خود این امکان را دارید که برای هر محصول قیمت و موجودی را مشخص کنید. به این ترتیب اگر موجودی آن کم شود یا به اتمام برسد، پیامی مثل "محصول مورد نظر موجود نیست" روی سایت به نمایش در می‌آید. از طرفی می‌توانید اطلاعات دیگری مثل تخفیف‌ها و حراج‌ها را به‌صورت خودکار روی محصول مد نظر مشخص کنید. معایب و چالش‌های راه‌اندازی کسب‌وکار در وب‌سایت‌ دیده شدن کسب‌وکار شما در وب‌سایت زمان‌بر است: با ساخت فروشگاه در وب‌سایت کار شما تازه شروع می‌شود. در مقایسه با اینستاگرام که یک شبکه‌ی اجتماعی محبوب است، جذب مخاطب کمی زمان‌بر است؛ چراکه بالا کشیدن سایت و رتبه گرفتن در گوگل نیاز به وقت و هزینه‌ی بیشتری دارد. کار کردن با وب‌سایت نیاز به دانش مقدماتی کامپیوتر دارد: ساخت فروشگاه و کار کردن در وب‌سایت به راحتی کار کردن در فضای اینستاگرام نیست و لازم است در مورد فرایند عملکرد وب‌سایت مطالعه کنید و در صورت لزوم آموزش ببینید. تفاوت‌های مهم ایجاد فروشگاه در سایت با اینستاگرام در چیست؟ اصلی‌ترین تفاوت در تعداد ورود مشتری بالقوه است. در واقع افرادی که با استفاده از سایت به دنبال محصولی می‌گردند، مشتری بالقوه محسوب می‌شوند و احتمال خریدشان بسیار بالاست، اما فالوورها از طریق تبلیغات یا اکسپلور وارو می‌شوند و ممکن است سؤالی بپرسند یا نگاهی بیاندازند اما احتمال خریدشان بالا نیست. اعتماد مشتری به سایت‌ها بیشتر است، هر چند که می‌توان به مرور زمان در اینستاگرام هم اعتبار و اطمینان لازم را به وجود اورد. راه‌اندازی کسب‌وکار در اینستاگرام در مراحل اولیه رایگان است، اما برای شروع کار در سایت و نگهداری آن از جمله تولید محتوا، پشتیبانی فنی، سئو و رتبه در گوگل باید هزینه کنید. راه پرداخت در اینستاگرام و سایت هموار کردن راه پرداخت در فروش اینترنتی جزو مهم‌ترین کارهایی است که شما در کسب‌وکارتان باید به آن توجه کنید. بهترین و سریع‌ترین راه پرداخت استفاده از درگاه پرداخت اینترنتی است. شاید در نگاه اول تصور کنید که ساخت درگاه پرداخت فقط مربوط به سایت‌ها است اما بهتر است بدانید شرکت‌‌های پرداخت‌یار مثل رایان‌پی روش‌های پرداخت در اینستاگرام با عنوان درگاه‌ بدون سایت یا همان لینک پرداخت ارائه می‌دهند. شما می‌توانید برای هر کدام از محصولات خود در اینستاگرام لینک اختصاصی داشته باشید و در اختیار مشتری قرار بدهید تا بتواند با لمس و ورود به صفحه پرداخت هزینه‌ها را به راحتی و در کمترین زمان بپردازد. و در آخر باید بدانید که راه‌اندازی کسب‌وکار در سایت و اینستاگرام مکمل یکدیگر است و اگر نیاز به اطلاعات بیشتری دارید به این مقاله خارجی را نیز می‌توایند مطالعه کنید. همان‌طور که در ابتدای این مطلب بیان کردیم و با توجه به بررسی جزئی تمام معایب‌ها و مزایا و تفاوت‌ها به صراحت می‌توانیم بگوییم که ورود به هر دوی این کانال‌های ارتباطی برای رشد و بالا بردن درآمد شما مفید و لازم است. آیا شما این‌طور فکر نمی‌کنید؟
  3. اشخاص یا شرکت‌هایی که خواستار اخذ مجوز پرداخت یاری هستند در اولین قدم ‌می‌بایست واجد شرایط زیر باشند: دارای شرکتی حقوقی و ثبت شده باشند. یک سرور در داخل کشور داشته باشند. ((البته اجباری برای این شرط وجود ندارد و متقاضیان با سرور‌های خارجی نیز قادر به کسب مجوز پرداخت یاری خواهند بود.)) برخورداری از یک وب سایت کد نویسی شده مناسب به منظور ارائه درگاه پرداخت واسط. داشتن گواهی عدم سوء پیشینه برای تما‌می‌اعضای شرکت. داشتن گواهی عدم بدهی معوق برای تما‌می‌اعضای شرکت به بانک‌های مورد تایید جمهوری اسلا‌می‌ایران. داشتن گواهی عدم سابقه چک برگشتی. پس از دریافت مجوز پرداخت یاری و نیز همانطور که پیشتر اشاره شد، انعقاد قرارداد با شرکت‌های ارائه دهنده خدمات پرداخت، در مرحله بعد لازم است تا با ویژگی‌های یک پرداخت یار خوب آشنا شویم. این ویژگی‌ها و الزاماتی که در ادامه ذکر ‌می‌کنیم، همواره توانمندی پرداخت یارها را ارتقاء بخشیده و به نوعی کمک رسان آنها در کسب درآمد بیشتر خواهند بود. تما‌می‌پرداخت یارها موظف به نگهداری پیشینه فعالیت‌های پذیرندگان خود از جمله: رسید تراکنش‌ها و قرارداد‌های منعقد شده خواهند بود. پرداخت یارها از صدور هرگونه ابزار پرداخت، عملیات ارزی و انتشار پول الکترونیکی باید خودداری کنند. پرداخت یارها موظف به رعایت تما‌می‌قوانین تعیین شده توسط جمهوری اسلا‌می‌ایران در رابطه با پولشویی و تامین مالی تروریسم هستند. مجموع حجم عملیات پرداخت یار زیر نظر ارائه دهنده خدمات پرداخت، نباید از دو برابر مجموع حقوق صاحبان سهام در یک روز سبقت بگیرد. پرداخت یارها باید بر عملکرد پذیرندگان پشتیبانی شده نظارت کامل داشته باشند. هیچ کدام از پرداخت یارها اجازه و حق لازم به منظور انجام فعالیت‌های بانکی و اعتباری را نخواهند داشت. یکی از الزاماتی که پرداخت یارها باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند، پاسخگویی به ارائه دهنده خدمات پرداخت است. ارائه دهندگان خدمات پرداخت همواره بر عملکرد پرداخت یارها نظارت داشته و ادامه روند کسب و کار پرداخت یارها به مورد تایید واقع شدن توسط این ارائه دهندگان بستگی دارد. همچنین در صورت نیاز، پرداخت یار موظف به همکاری برای بازرسی‌های دوره ای خواهد بود. ارائه خدمات تحت مجوز پرداخت یاری توسط پذیرنده پشتیبانی شده تحت هر شرایطی ممنوع است و پرداخت یارها موظف به قطع خدمات آن پذیرنده متخلف خواهند بود. پس از مطالعه شرایط و ضوابط، متغاضیان برای دریافت نهایی مجوز پرداخت یاری باید مراحل ذیل را به ترتیب طی کنند: دریافت و مطالعه مستند از درگاه بانک مرکزی جمهوری اسلا‌می‌ایران که شامل مواردی مانند: الزامات، ضوابط و فرآیند اجرایی فعالیت پرداخت یار‌ها و… است. مراجعه به یکی از شرکت‌های مورد تایید شاپرک در حوزه ارائه خدمات پرداخت و تقاضای مجوز پرداخت یاری. دریافت مستندات لازم از شرکت (PSP) مد نظر. ارائه مدارک مطابق با مستند بند ۱ و مستندات مورد نیاز شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت. عقد قرارداد با شرکت ارائه دهنده خدمات پرداخت (PSP) افتتاح حساب مناسب پرداخت یاری در یکی از بانک‌ها یا موسسات مالی و اعتباری که مورد تایید بانک مرکزی باشند. عقد توافقنامه میان متقاضی و شرکت شاپرک
  4. به تازگی شرکت رایان پی، که ارائه دهنده درگاه پرداخت اینترنتی به کسب و کارها و فروشگاه های اینترنتی هستش، همکاری در فروش خود را اغاز کرده و 30 درصد از کارمزدهای خودش رو به همکارهای خودش میده. مزیت این همکاری در این هستش که با معرفی درگاه پرداخت به کسب و کارها، تا زمانی که از درگاه پرداخت رایان پی استفاده میکنند و تراکنش موفق دارند 30 درصد کارمزد برای شما هستش و یجورایی بعد از معرفی تا اخر عمر درامد خواهید داشت. بزار یه مثال بزنم، درصد کارمزد رایان پی 1 درصد تا سقف 6 هزارتومان هستش، یعنی اگر فروشگاهی یک تراکنش بالای 600 هزار تومان بزنه، 6 هزارتومان کارمزد میده و از این 6 هزارتومان 30 درصدش برای شما میشه حدود 1800 تومان، حالا همین فروشگاه تو روز 10 تا تراکنش بزنه میشه 18000 تومان، و شما 10 تا فروشگاه معرفی کنید میشه 180.000 تومان ... دیگه ماهش رو خودتون حساب کنید. شاید کمی اولش سخت باشه ولی وقتی مشتری رو معرفی کردید تا مدت ها ازش سود خواهید برداشت کرد. برای ثبت نام و اطلاعات بیشتر لینک زیر رو مطالعه کنید : https://rayanpay.com/affiliate-marketing/
  5. masoudfn

    ساخت درگاه پرداخت شاپرک (-:

    دیدم خیلی از دوستان برای اینکه پرداخت آنلاین داشته باشند، میگن بریم درگاه پرداخت شاپرک بسازیم. برای آگاهی بیشتر این موضوع رو ایجاد کردم، وظیفه سامانه شاپرک چیه و از کجا باید درگاه بگیریم؟ شاپرک برای درک بهتر سامانه شاپرک، ماموریت و هدف تشکیل این سامانه در ایران را بررسی می‌کنیم، شاپرک با هدف کنترل و تخصیص بهینه منابع در صنعت پرداخت کشور از تاریخ ۱۲ اسفند ۹۸ براساس چارچوب شورای پول و اعتبار ایجاد گردیده است. ماموریت این سامانه تنظیم مقررات و توسعه راهبردی زیرساخت‌های شبکه پرداخت و خدمات مالی تا فعالیت فناوران مالی را تسهیل نماید. اهداف راهبردی شاپرک از مهم‌ترین اهدافی که سامانه شاپرک در پی تحقق و انجام است به شرح زیر است : ارتقاء کیفیت تنظیم گری، امنیت و تطبیق توسعه‌ی نظارت هوشمند تقویت بسترهای توسعه و نوآوری توسعه‌ی مشارکت‌ها و فرصت‌های خلق ارزش در ایران توسعه‌ی سرمایه انسانی و قابلیت های راهبردی شرکت منبع : https://rayanpay.com/shaparak-ipg پس با توجه به وظیفه شاپرک، درگاه پرداخت به کسی نمیده و باید برای تهیه درگاه پرداخت به شرکت های psp مانند به پرداخت و... مراجعه کرد یا از طریق پرداخت یارها مانند زرین پال و رایان پی و... اقدام کرد. پس از این به بعد بگیم درگاه پرداخت میخوایم و شاپرک رو نزاریم کنارش (-:
  6. تا جایی که من میدونم کار سختی هست و همیشه باید حواستون باشه اینستاگرام رو با ای پی ایران باز نکنید و از فیلترشکن ثابت استفاده کنید. تا جایی که میدونم باشد اول پیج رو بیزنس کنید، به فیس بوک متصل کنید، فروشگاه در فیس بوک راه اندازی کنید، بعد محصولات رو اونجا بزارید، صبر کنید این دوتا بهم متصل بشن تا تگ shop تو اینستاگرام برای شما نمایش داده بشه. همه اینها نیاز هست مشخص نباشه از ایران هستید و اگر از قبل به فیس بوک وصل هستش، یه اکانت جدید براش ایجاد کنید.. خلاصه من تا حدودی رفتم جلو از خیرش گذشتم و جاش رفتم درگاه پرداخت برای اینستاگرام گرفتم که حداقل اینطوری دیگه شماره کارت ندم و آنلاین مشتری پرداختش رو انجام بده.
  7. masoudfn

    درگاه پرداخت برای وب سایت

    فروشگاه های اینترنتی برای دریافت وجه بصورت آنلاین باید از درگاه پرداخت استفاده نمایند، به همین منظور باید درخواست خود را به یکی از شرکت های ارائه دهنده درگاه بدن، شرکت رایان پی یکی از این شرکتها می باشد که با احراز هویت درگاه فعال ارائه می کند. سایت رایان پی https://rayanpay.com هستش که با ثبت و درخواست درگاه میتونید فرایند دریافت رو شروع کنید. کاراتون خوب پیش بره بعد از 2 ساعت بهتون درگاه فعال میده و با نصب یا پیاده سازی api درگاه پرداخت در وب سایت فروش آنلاین شما اغاز شده (-: سایت رایان پی برای درگاه : https://rayanpay.com
  8. masoudfn

    مشکل در فرم تایید سبد پرداخت

    سلام به همه مهندسین من افزونه درگاه پرداخت رایان پی رو نصب کردم، ازشون هم درگاه گرفتم و تنظیماتش رو انجام میدم، ولی مشکلی که من دارم اینه، وقتی خرید رو انجام میدم یه فرمی برای پیش فاکتور میاد، دکمه پرداخت رو میزنم همون جا میمونه و رفرش میشه و به درگاه متصل نمیشه. ازشون هم پرسیدم و خیلی خوب راهنمایی کردند ولی موفق نشدم درست کنم. اگر شما تجربش رو دارید کمک کنید. سایت من https://sora.ir
  9. همان طور که دوستمون گفتش، برای داشتن درگاه پرداخت ارتباطی با صفحه ساز المنتور نداره، یا از فرم و یا از ووکامرس میتونید استفاده کنید. ولی اگر میخواید با المنتور صفحه ای ایجاد کنید و بصورت غیر فروشگاهی کاربر به صفحه پرداخت هدایت کنید، میتونید از سرویس لینک پرداخت استفاده کنید. یعنی از شرکتهایی که درگاه پرداخت ارائه میدن، سرویس لینک پرداخت رو بصورت شخصی تهیه کنید، بعدش با المنتور یه دکمه پرداخت قرار بدید و لینکش کنید به درگاهی که بهتون دادن، اینطوری فک کنم نیازی که دارید رو بتونید بر طرف کنید.
  10. یه راهی هم هست برای اینکه مشتری بهتون اعتماد بیشتری کنه، استفاده از اتصال درگاه پرداخت به اینستاگرام هستش، که البته تو ایران تحریم هستش ولی میتونید از لینک پرداخت برای این کار تو اینستاگرام استفاده کنید، یعنی شما برید از شرکت های پرداخت یاری مثل رایان پی، زرین پال و... درخواست لینک پرداخت بدید و بهتون درگاه میدن، شما بجای اینکه شماره کارت به مشتری بدید ادرس لینک پرداختتون رو میفرستید. اعتبار کار هم اینجاست که، کسی درگاه پرداخت داره، یعنی احراز هویت شده و به صورت رسمی داره کار میکنه و مشتری بیشتر اعتماد میکنه.
  11. لینک زیر رو ببین یه نمونه کد هست برای اینکه بتونی کاری که میخوای رو انجام بدی.. https://www.w3schools.com/howto/tryit.asp?filename=tryhow_js_popup_chat
  12. سلام دوستان برای داشتن درگاه پرداخت در سایت وردپرسی افزونه های زیادی هستش که از شرکت های مختلف ارائه میدن و طبیعتا قبل از فعال شدن درگاه درسایتتون از این شرکت ها باید درگاه بگیرید که بتونید کد مشتری و شماره سریال درگاه رو وارد کنید. هر شرکت هم افزونه مخصوص به خودش داره که با api مربوط به همون شرکت کار میکنه. برای درگاه مستقیم هم یا خودتون باید دست بکار بشید و براش افزونه بنویسید یا از افزونه های بانکی مثل به پرداخت و ... استفاده کنید. خلاصه اینا رو گفتم که افزونه درگاه پرداخت رایان پی برای وردپرس رو معرفی کنم، رایان پی هم یه شرکت در حوزه پرداخت هستش مثل زرین پال و خدمات پرداخت ارائه میده، برای وردپرس هم افزونش رو داره و میتونید برای درگاه سایتتون ازش استفاده کنید. برای نصب و آموزش این افزونه میتونید به لینک زیر مراجعه کنید : https://rayanpay.com/افزونه-درگاه-وردپرس/
  13. سلام، منظورت کنار سایت ثابت باشه چی هست؟ میخوای بصورت stiky پایین سایت باشه یا مثلا تو بخش سایدبار و فوتر قرار بدی؟ و هرچی هم کمتر افزونه استفاده کنی بهتر هستش!
  14. از اینکه اینقدر با جزئیات بررسی کردید ، خوشحالم. رایان پی یکی از زیر مجموعه های رایانمهر هست و شرکت رایانمهر 10 سال در زمینه پرداخت فعالیت داره و تیم فنی رایان پی و رایانمهر مشترک هست یه این موضوع اشاره کردم، پیگیری لازم برای ای نماد انجام شده که مدت خیلی کوتاه نماد در سایت قرار گرفته بود و تست بود، دقیقا شما همزمان با این موضوع رایان پی رو بررسی کردید. از طرفی شرکت رایانمهر نیز دارای مجوز پرداخت یاری هستش و سایت ای شارژ نیز برای همین هولدینگ هستش. رایانمهر حدود 2 سال هست تصمیم گرفته مجموعه مختلف شدش رو مجزا کنه و تاریخ دامنه هم که گفتید کاملا درسته. فقط شما این رو در نظر داشته باشید رایان پی، یکی از زیر مجموعه رایانمهر هستش و از تجربه ، تیم فنی، امکانات و.... این هولدینگ داره استفاده میکنه.
  15. سلام، برای گرفتن نماد و مجوز کلی داستان داریم، الان 5 ماه درگیرش هستیم، برای نماد میگن مجوز پرداخت یاری باید داشته باشید، برای مجوز میگن باید نماد داشته باشید. ما رو گذاشتن تو یه حلقه باطل، ولی به زودی مجوزهای لازم رو خواهیم گرفت.
×
×
  • اضافه کردن...