رفتن به مطلب

mahdikhanzadi

کاربر سایت
  • تعداد ارسال ها

    6
  • تاریخ عضویت

  • آخرین بازدید

اعتبار در سایت

0 Neutral

درباره mahdikhanzadi

  • درجه
    کاربر تازه وارد
    کاربر تازه وارد

اطلاعات شخصی

  • زبان برنامه نویسی و تخصص ها
    PHP
    CSS
  • آدرس سایت
    http://tarhche.com
  1. دوست عزیز اسکریپتی که اپدیت نشه و خیلی از نسخه اخرش بگذره به نظرم یه چیز مرده هست و دیگه بدرد نمیخوره. باید از چیزی استفاده کرد که علاوه بر امنیت پشتیبانی + بروز رسانی داشته باشه. همه چیز فقط امنیت نیست. نیاز ادما به مرور تغییر میکنه و بعضی وقتا باید یه سری قابلیت ها کم و زیاد بشه که این نیازمند پشتیبانی خوب از یه کد یا اسکریپت هست. متاسفانه بیشتر اسکریپت ها و سیستم ها (یا اصلا همشون) خارجی هستن فارسی ها هم اپدیت نمیشن. البته من اخیرا یه سیستم پشتیبانی فارسی خودم طراحی کردم با نام پاترونیک که امیدوارم توی ایران بتونه خوب فعالیت کنه. مرسی از شما.
  2. سلام میتونید از تیکت پاترونیک استفاده کنید البته اگه خوشتون بیاد. با فریمورک لاراول هم نوشته شده که این روزا خیلی طرفدار داره و راحت میتونید توسعه بدید و اینکه اپدیت هم میشه به صورت ماهانه , بوت استرپ هم استفاده کرده که صفحات رسپانسیو باشه. پیش نمایشش اینجا هست.
  3. سلام به دوستان. پیشنهاد میکنم سیستم پشتیبانی پاترونیک رو هم یه نگاه بندازید شاید خوشتون بیاد. البته رایگان نیست . با فریمورک لاراول هم نوشته شده که این روزا خیلی طرفدار داره و راحت میتونید توسعه بدید و اینکه اپدیت هم میشه به صورت ماهانه.
  4. سلام دوست گرامی میتونید از سیستم تیکت patronic استفاده کنید برای دیدنش اینجا کلیک کنید. پیش نمایشش هم اینجا کلیک کنید. سیستم طراحی شده با فریمورک لاراول هست راحت میشه توسعه دادش و به صورت رسپانسیو طراحی شده. میتونید براش راحت قالب دلخواه هم بسازید (اگه بخواید). توضیحات کامل قابلیت ها و مواردی که داره رو میتونید از اینجا(کلیک کنید) بخونید البته پیشنهاد میکنم خودتون پیش نمایش رو ببینید چون میگن شنیدن کی بود مانند دیدن امیدوارم بدردتون بخوره. موفق باشید.
×
×
  • اضافه کردن...