رفتن به مطلب

HTML چیست؟


site2017

پست های پیشنهاد شده

تعریف HTML

HTML یک زبانه نشانه گذاری می باشد، که برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   از آن استفاده می شود و برای شکل دادن به این صفحات از CSS و JAVASCRIPT نیز استفاده می کنند.

HTML رابط کاربری صفحات وب و واسط کاربری برای بسیاری از برنامه های موبایل می باشد، مرورگرهای وب صفحات HTML را می خوانند و آنها را به صفحات وب که مشاهده می کنید تبدیل می کنند.

1454738814-1454262225-web-server.png

 

HTML به شرح ساختار یک وب سایت از لحاظ معنایی می پردازد برای همین آنرا یک زبان نشانه گذاری تعریف می کنند تا زبان برنامه نویسی، اساس و اصل HTML از یکسری قطعه کد می باشد که HTML به شما اجازه می دهد در این قطعه کدها از عکس ها و یا تصاوبر یا ایجاد فرم های تعاملی استقاده کنید و همچنین ابزار دیگری نیز دارد که به شما امکان می دهد تا در صفحات وب بتوانید از سر فصل ها، پاراگراف ها ، لیست ها و لینک ها استقاده کنید.

 

HTML می تواند اسکریپت های نوشته شده به زبان جاوا اسکریپت را نیز در خود جای دهد و همچنین با استفاده از عنصر CSS  می توانید به صفحات متن ها، فرم ها و عکس ها زیبایی خاصی ببخشید.

همانطور که گفتیم HTML یک زبان نشانه گذاری است که از برچسب ها (tags) برای نمایش استفاده می کند، هر تگ محتویات رو به صورت جداگانه تعریف می کند.

 

1454738883-1454262481-html5-sample.png

 

1454738909-1454263603-html.jpg

 

شما برای تسلط بر HTML  باید تمرین همراه با مثال انجام دهید، این لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. مرجع خوبی برای شما می باشد که شامل معرفی و مثال برای تمام تگ ها است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...