رفتن به مطلب

جدول قیمت زیبا برای وردپرس


پست های پیشنهاد شده

شما هم برای سایت خود نیاز به یک جدول قیمت گذاری زیبا دارید و یا میخواهید جدولی از لیست خدمات به همراه قیمت به صورت گرافیکی نمایش داده شود اما با توجه به فراوانی کد ها و استایل های مختلف و افزودن این استایل ها به وردپرس کمی دشوار به نظر می رسد .

راه حلی ساده که میتوان به راحتی جدول قیمت گذاری گرافیکی زیبایی را در سایت خود داشته باشید در این مطلب وجود دارد . خوشبختانه وردپرس با توجه به فراوانی فعالان آن به یکی از بستر های مناسب برای طراحان سایت و وبمستران تبدیل شده است شما میتوانید با استفاده از افزونه های مختلف اینکار را به سادگی انجام دهید . یکی از افزونه ها برای اینکار افزونه Easy Pricing Tables می باشد در این مطلب علاوه بر معرفی و دانلود این افزونه قصد آموزش استفاده از آن را نیز داریم با ما همراه باشید .

ابتدا افزونه را نصب کنید » لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

پس از نصب افزونه و فعال سازی آن به منوی Pricing Tables و  Add New وارد شوید . در این قسمت میتوانید مدل و سبک نمایش جدول قیمت گذاری خود را انتخاب کنید با توجه به نیاز و سلیقه یکی را انتخاب کنید.

ept-chose-template جدول قیمت زیبا برای وردپرس

بعد از انتخاب قالب مورد نظر شما باید بخش های مربطو به جداول خود را تکمیل کنید مانند تصویر نمونه زیر.

pricingtable-contents جدول قیمت زیبا برای وردپرس

برای افزودن ستون بیشتر دکمه New Column کاربرد دارد و در هر سطر شما میتوانید نام ، قیمت ، توضیحات ، متن خرید و لینک مربوط به صفحه خرید خدمات و یا محصول خود را وارد کنید.

تب بعدی Design نام دارد که شما با استفاده از تنظیمات این تب میتوانید ظاهر و رنگبندی جدول قیمت گذاری خود را تغییر دهید .

و در انتها با فشار دادن دکمه Get Shortcode میتوانید کد کوتاه ایجاد شده را در صفحه و نوشته خود استفاده کنید و از جدول قیمت گذاری زیبای خود لذت ببرید !

 نمونه از جدول ایجاد شده با کمک این افزونه

pricingtablepreview جدول قیمت زیبا برای وردپرس

شاد باشید .

 

دانلود در لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...