رفتن به مطلب

روش پیدا کردن افزونه های نصب شده سایت وردپرسی


پست های پیشنهاد شده

ما در این آموزش می خواهیم به شما بگوییم که چگونه می توانید تشخیص دهید که یک وبسایت وردپرسی از چه افزونه هایی در حال استفاده است . در واقع اگر این آموزش را دنبال کنید چند روش مختلف را برای شما در این رابطه آموزش خواهیم داد .

 

پلاگین های یک سایت :

روش اول :

بسیار خب ، من در روش اول به معرفی وبسایت  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  می پردازم که شما با استفاده از این سایت به سادگی هر چه تمام می توانید ببینید که چه وبسایت هایی از چه افزونه (پلاگین) هایی در حال استفاده هستند . اما اجازه بدید کمی در خصوص این مورد توضیح داده شود که با ورود به این سایت چگونه می توانید متوجه این امر شوید .

شما عزیزان زمانی که وارد سایت فوق شدید باکسی به نام Site to check را در سایت مشاهده خواهید کرد که باید آدرس سایتی که مد نظرتان است را در این باکس وارد نمایید و سپس اینتر را بزنید تا شروع به جستجو کند ، بسیار خب حالا نام تمام افزونه هایی که سایت مد نظرتان از آن استفاده می کند را میتوانید مشاهده کنید . اما جالب تر این است که حتی لینک دانلود این پلاگین ها را هم در اختیار شما خواهد گذاشت !

 

روش دوم :

شما می توانید با استفاده از گوگل هم بیابید که سایت مد نظرتان از چه افزونه هایی استفاده می کند ، شاید الان برای شما این سوال پیش آید که امر چگونه ممکن است ! خب کاری ندارد کافیست به این آموزش توجه داشته باشید . برای اینکه از این روش به پاسخ سوال خود برسید باید وارد سایت گوگل شوید و در سرچ باکس گوگل کوئری زیر را وارد نمایید .

 

site:http://domain.com/wp-content/plugins

 

در آدرس بالا باید به جای domain.com آدرس همان سایتی را وارد نمایید که مد نظر دارید  افزونه های نصب شده روی آن را شناسایی کنید . البته لازم به ذکر است که این راهکار همیشه جوابگو نیست و ممکن است برای برخی از وبسایت های وردپرسی جوابی ندهد .

 

روش سوم :

این روشی که اکنون خدمت شما توضیح داده خواهد شد معمولا برای اکثر وبسایت ها به درستی پاسخ می دهد و بعنوان بهترین راهکار پیشنهاد میشود  .در این روش ما باید با استفاده از سورس وبسایت ها اقدام به شناسایی افزونه های سایت ها کنیم . به اینصورت که در مرورگر خود آدرس سایت مربوطه را زده و منتظر باشید تا سایت باز شود و پس از لود کامل سایت روی صفحه ی سایت کلیک راست کنید و از منویی که باز میشود گزینه مربوط به view page source را انتخاب کنید ، اکنون سورس کامل سایت مربوطه برای شما در صفحه ای باز خواهد شد . در صفحه ی سورس سایت یک کلیک کنید ، با کلید های ترکیبی ctrl+F سرچ باکس را ظاهر کنید و در داخل آن عبارت wp-content/plugins را تایپ کنید و اینتر را بزنید . اکنون خواهید دید که مسیر تمام پلاگین های روی سایت مربوطه به شما نمایش داده خواهد شد ، به مانند آنچه که در تصویر زیر مشاهده می کنید

 

476e-Screen-Shot-2016-07-06-at-11-04-44.

 

بسیار خب ، این آموزش هم به پایان رسید ، امیدواریم مفید واقع شود .

موفق باشید .

  • Like 1
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...