رفتن به مطلب

با دو میلیون تومان چه لپ تاپی بخریم؟


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

گزارش صبحانه،بنابراین راهنمای خرید امروز که قیمت‌های آن از بازار به‌روز شده است، می‌تواند مناسب این افراد باشد. بااین‌حال پیش از خرید هر مدل از لپ‌تاپ‌سعی کنید به نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های معتبر مراجعه و با دستگاه‌های مورد نظر خود کار کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. 

 اچ‌پی Pavilion ١٥

 سری پاویلیون از دسته‌بندی‌های بسیار زیادی برخوردار است؛ یکی از آنها p٢١٠ne است که مشخصات بسیار متعادل و خوبی دارد. سخت‌افزار خوب، طراحی زیبا، طول عمر باتری مناسب و پردازنده گرافیکی و پردازشی مناسب، از جمله مشخصات خوب این دستگاه به شمار می‌روند. تمامی مدل‌های سال ۲۰۱۴ این محصول، از پردازنده‌های مرکزی نسل چهارم شرکت اینتل موسوم به Haswell و مدل‌های ۲۰۱۵ آن، با نسل پنجم به نام Broadwell تولید شده‌اند. پردازشگر گرافیکی هم از نسل هشتم شرکت انویدیا است. درمجموع سری P لپ‌تاپ‌های HP، دستگاه‌های مالتی‌مدیای قدرتمندی هستند که می‌توانند به‌راحتی جایگزین کامپیوترهای دسکتاپِ دست‌وپا گیر شوند. 

پروبوک ۴۵۰ اچ‌پی

پروبوک ۴۵۰ اچ‌پی به‌عنوان یک لپ‌تاپ چندمنظوره و برای استفاده‌ در محیط خانگی و کاری ساخته شده است. این دستگاه کارایی بالا، امکانات زیاد و بدنه‌ای مقاوم دارد. این لپ‌تاپ با اینکه از پلاستیک ساخته شده، اما از کیفیت و مقاومت بسیار خوبی برخوردار است. نمایشگر این مدل کیفیت HD با پنل TN دارد که البته از روکش مات برخوردار است تا در شرایط نوری مختلف بتوان از آن استفاده کرد، اما روشنایی و کنتراست این نمایشگر چندان قوی نیست. البته اگر دوست دارید به تدوین فیلم بپردازید یا بازی‌های سنگین اجرا کنید، نباید زیاد روی این لپ‌تاپ حساب کنید. بدنه خوش‌ساخت، نمایشگر مات، پورت‌های متعدد و سخت‌افزار به‌روز، می‌توانند انتخابی مناسب برای کاربری‌های روزانه، نیمه‌حرفه‌ای و حرفه‌ای با قابلیت پاسخ‌گویی به انواع نیازهای کاربران باشند. 

ایسوس K٥٥٦ 

سری K از لپ‌تاپ‌های ایسوس همیشه از سخت‌افزار بسیار قدرتمندی برخوردار بوده است. حافظه رم شش گیگابایت با پردازنده   Core i٥ ٦٢٠٠U و فرکانس ٢,٣ گیگاهرتز قدرت سخت‌افزاری مناسبی برای شما فراهم می‌کند تا در زمینه‌های مختلف بتوانید از آن استفاده کنید. 

 لنوو Ideapad ٣٠٥

شرکت لنوو به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشنده‌ کامپیوترهای شخصی در دنیا، تنها به فکر محصولات رده‌بالا نیست و می‌توان محدوده وسیعی از بهترین لپ‌تاپ‌ها را در سبد خرید این برند پیدا کرد. لنوو تلاش کرده است در لپ‌تاپ‌های سری آیدیاپد ۳۰۵، تلفیقی از کیفیت، مشخصات فنی خوب و قیمت مناسب به کاربر ارائه کند که به نظر می‌رسد تا حد زیادی در این زمینه موفق بوده است. لپ‌تاپ‌ آیدیاپد ۳۰۵، در محدوده قیمتی خود می‌تواند گزینه مناسبی باشد.  این لپ‌تاپ به یک پردازنده‌ کم‌مصرف و نسل جدید اینتل در کنار هشت گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی مجهز است که این فضای ذخیره‌سازی می‌تواند یکی از امتیازات آیدیاپد ۵۰۰ لنوو باشد. نمایشگر فول‌اچ‌دی با روکش مات و پردازنده گرافیکی دوگیگابایتی اِی‌ام‌دی نیز از دیگر مزایای این محصول به شمار می‌روند. لپ‌تاپ لنوو از طراحی و کیفیت ساخت قابل قبولی بهره می‌برد و همچون دیگر لپ‌تاپ‌های این برند، می‌توان از کارکردن با کیبورد و تاچ‌پد دستگاه لذت برد. این لپ‌تاپ را می‌توانید در نسخه‌های مختلف، با پردازنده‌های مختلف و قیمت‌های متغیر تهیه کنید. 

لنوو IdeaPad Z٥١٧٠ 

سری Z لنوو جزء بهترین لپ‌تاپ‌های این شرکت به شمار می‌رود که در اندازه‌های ۱۴ و ۱۵اینچی تولید شده و از مشخصات فنی متنوعی برخوردار است. از مشخصه‌های بارز این سری را باید کیفیت، طراحی و زیبایی آنها بدانیم که باعث می‌شود خیال شما از پرداخت هزینه راحت باشد. لنوو در لپ‌تاپ‌های سری زد، ترکیبی از سخت‌افزار قدرتمند را در یک دستگاه فلزی با اسپیکرهای دالبی جای داده است تا بهترین محصول را برای شما به ارمغان بیاورد. این دستگاه از لپ‌تاپ‌های جدید لنوو است که از یک پردازنده‌ نسل جدید اینتل در کنار هشت گیگابایت رم و یک ترابایت فضای ذخیره‌سازی بهره می‌برد و یکی از بهترین‌ مدل‌های راهنمای خرید ماست. این لپ‌تاپ با پردازنده قدرتمند خود، قادر است به‌خوبی از عهده وظایف سنگین برآید و نمایشگر فول‌اچ‌دی آن می‌تواند در مقابل رقبا یک مزیت به شمار برود. ولی بهتر بود از روکش مات برای آن استفاده می‌شد. با توجه به هزینه پرداختی، از محصولی زیبا با کیفیت ساخت بالا برخوردار خواهید شد. این لپ‌تاپ دارای مشخصات فنی متفاوتی است که می‌توانید مدل‌های مختلف آن را با قیمت متفاوت در بازار بیابید.

منبع: زمیت

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...