رفتن به مطلب

سئو چیست ؟


behzad-noosh

پست های پیشنهاد شده

سئو چیست ؟(seo) : امروزه با افزایش کاربران اینترنتی ، بازاریابی اینترنتی رونق بالای گرفته است یکی از بزرگترین فاکتورهای بازاریابی اینترنتی که امروزه رونق زیادی در کشور ما گرفته است سئو و بهینه سازی وب سایت است در این مقاله به صورت کلی در رابطه با سئو و بهینه سازی وب سایت صحبت خواهیم کرد.

 

سئو|seo مخفف Search Engine Optimization به معنی بهینه سازی موتور جستجو است . این بدان معنی نیست که به هر طریقی بتوانبم نتایج جستجوی گوگل را به نفع خودمان تغییر دهیم .در واقع سئو راهکاری است برای افزایش رتبه سایت در نتایج جستجو .

 

سئو را می توان مجموعه های از فعالیت ها برای تغییر استراتژیک وب سایت دانست . سئو یک فرآیند ساده و سر سری نیست و نیاز مند زمان و صبر زیادی است . نمی توان آن را در مدت اندک پیاده کرد .

 

تعریف سئو از دید سئو تک

تجربه سئو تک در رابطه با سئو و تحقیقاتی که در این باره شده است سئو را یک استراتژی کار آمد برای بهبود وب سایت در نتایج جستجو می داند.

 

موتورهای جستجو همانند گوگل الگوریتم هایی را برای جستجوی صفحات وب راه اندازی کرده اند الگوریتم هایی که سالهاست در حال بروز رسانی هستند و اینکه قدرت بالایی دارند در سال 2013 الگوریتم قدرتمند مرغ مگس خوار گوگل که در اصل خود تکامل موتور جستجوی گوگل است راه اندازی شده است که قابلیت های بزرگی دارد .

 

سئو بر اساس استانداردهای روز این الگوریتم ها پیاده سازی می شود . و تمام این الگوریتم ها به مختوا اشاره می کند لذا محتوای وب سایت از اهمیت بالایی در سئو برخوردار است که سئو تک راهکار اصلی سئو قدرتمند را در سئو محتوا می داند .

 

بنابر این متخصصین سئو باید به این نکته توجه کامل داشته باشند که باید در هر شرایطی خود را با این استانداردها بروز نگه دارند.

 

سئو سایت ، بهینه سازی وب سایت تخصص اصلی تیم سئو تک است و تمام فعالیت های سئو تک اعم از بازاریابی اینترنتی ، طراحی سایت و … بر اساس اصول سئو پیریزی شده اند.

برای فرآیند سئو الگوریتم های گوگل بیش از 200 فاکتور را ارائه کرده اند تا با رعایت تمام این موارد در صورت لزوم رتبه وب سایت به بالاترین موقعیت خود در نتایج جستجو برسد .

 

هدف اصلی سئو چیست ؟

هدف اصلی سئو در افزایش رتبه وب سایت در نتایج جستجوی گوگل است یا هر موتور جستجوی دیگر و افزایش ارتباط صفحات وب و کلمات کلیدی که توسط کاربران اینترنتی وارد شده است .

وقتی کاربری در اینترنت کلمه ای را جستجو می کند انتطار دارد موتور جستجو بیشترین نتایج مرتبط با این کلمه کلیدی را برای او نشان دهد با این کار هم کاربران رضایت کامل را از نتایج جستجو دارند و هم اینکه موتور جستجو قابل اعتماد است . اما در اینجا یه مورد بسیار حساس دیده می شود و آن این هست که آیا کاربران تمام نتایج جستجو را مطالعه می کنند ؟

 

جواب سوال بالا کاملا ممعلوم است و همین هم علت رشد ارزش سئو شده است. جواب نه است . کاربران اینترنت افرادی هستند که دوست دارند زودتر به نتیجه برسند و برای همین بیشتر در همون صفحه اول نتایج دنبال نیاز خود می گردند.

 

با تمام گفته های بالا نتیجه می گیریم که :

 

زمان یزرگترین سرمایه گذاری اولیه برای سئو و بهینه سازی وب سایت است .

 

بستگی به کلمات کلیدی دارد که برای وب سایت انتخاب کرده اید . سئو سایت می تواند هفته ها و ماها وقت شما را بگیرد ولی یک سرمایه گذاری امن است .نتیجه سئو در دراز مدت بسیار عالی است و می تواند یک سیستم را متحول کند .

 

امروزه همه می دانند که سئو باعث افزایش ترافیک وب سایت می شود و از این رو یازدیدکنندگان زیادی وار وب سایت می شوند که می توان با استفاده از بازاریابی دقیق اینترنتی این بازدید کنندگان را به مشتری تبدیل کرد. لذا برای وب سایت ها مهم است که در صفحه اول نتایج جستجو قرار بگیرند به خصوص در سه رتبه اول که خدودا 60 درصد کلیک ها را به خودشان اختصاص می دهند.

 

پس نباید تعجب کنیم که وب سایت ها با فروش محثولات و خدمات بر سر رسیدن به رتبه یک نتایج جستجو با هم همیشه در رقابت هستند. رقابت برای رسیدن به رتبه اول بسیار جدی است و هیچ کس نمی خواهد این جایگاه را از دست دهد.

 

سخن نهایی می توان اهداف سئو را بدین صورت بیان کرد.

1- در بازدید وب سایت توسط کاربران اینترنتی تاثیر زیادی دارد

2- در برند سازی بهترین ابزار است

3- ترافیک سایت را بسیار بالا می برد

4- وب سایت را به بالاترین رتبه از نتایج جستجو می رساند

5- افزایش فروش محصولات و خدمات را به همراه دارد

6- بهترین ابزار تبلیغاتی در فضای اینترنت می باشد

 

تمام فاکتورها و روش های صحیح سئو سایت در بخش آموزش سئو ، توسط متخصصین سئو تک برای شما شرح داده خواهد شد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

 

  • درود
  • ممنونم از پست اموزشی مفید شما دوست عزیز
  • اما لطفا پست های تکراری و مطالب حاوی بک لینک نزارید بی زحمت
  • با تشکر

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...