رفتن به مطلب

پنالتی شدن سایت از بک لینک چگونه است؟


sarahpaydar

پست های پیشنهاد شده

سئو سایت: پنالتی شدن سایت از بک لینک چگونه است؟

شاید شنیده باشید که وب مستری می گوید سایتش به دلیل بک لینک های غیر اصولی و عدم رعایت نمودن استراتژی بک لینک پنالتی شده است در واقع گوگل سایت را به واسط الگوریتم پنگوئن گوگل پنالتی می نماید. اما چه عملکردی در پروسه سئو سایت و بک لینک سازی موجب می شود که سایت پنالتی شود.

 

بک لینک های بی کیفیت در سئو سایت

بک لینک های بی کیفیت فاکتوری می باشد که گوگل سایت را پنالتی می نماید. در واقع اگر شما لینک خود را در سایت هایی بگذارید که ارزش و اعتبار خاصی ندارند و یا به عنوان سایت های بی ارزش شناخته شوند موجب پنالتی شدن سایت شما می شود. در واقع الگوریتم پنگوئن گوگل به طور مداوم ارزش بک لینک ها را مورد آنالیز قرار می دهد.

 

بک لینک ها در حجم بالا و یکباره در سئو سایت

اگر شما بک لینک های خود را به طور یکباره و در حجم زیاد و بالا فراهم کنید در واقع فرمت غیر طبیعی را در پروسه سئو سایت و تهیه بک لینک اجرا نموده اید و این امر موجب پنالتی شدن سایت می شود. در واقع سایت هایی که به طور یکباره به خرید لینک می پردازند و در حجم بالا لینک می خرند مشاهده می کنند که سایت آنها پس از پیشرفت به یکباره به عقب برمی گردد.

 

تهیه بک لینک تنها در یک کلمه کلیدی در سئو

یکی دیگر از فاکتورها که موجب پنالتی شدن سایت شما می شود این است که شما بک لینک های خود را تنها در یک کلمه کلیدی تهیه می کنید و لینک های شما در یک کلمه کلیدی و مرتبط به یک صفحه می باشد و این فرمت غیر طبیعی در تهیه بک لینک می باشد. پس همواره باید در نظر داشته باشید که فرمت طبیعی و روال طبیعی را در پروسه سئو سایت خود داشته باشید.

 

تعمیرات تخصصی موبایل, فروش اپل آیدی ,تعمیرات اپل,تعمیرات آیفون

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...