رفتن به مطلب

سئو SEO : Domain Authority-قدرت و اعتبار دامنه


decoweb

پست های پیشنهاد شده

مرور دستورالعمل دلایلی که نشان می دهد ترافیک طبیعی سایت شما رو به کاهش است. قدرت دامنه یک فاکتور بسیار نفوذی است که بدون آن موفق نخواهید بود. نیاز به قدرت دامین، نیاز به محتوای بهتر را بر انگیخته می کند . و ایده "بازاریابی محتوا" و "بازاریابی درونی" را شعله ور می سازد.

 

شرح جزئیات

13 دلیلی که ترافیک طبیعی سایت شما رو به کاهش است .... این پنالتی نیست

 

چشم انداز بهینه سازی موتر جستجو طی 3-4 سال گذشته به شدت تغییر کرده است. حتی با این تغییر، بسیاری همانگونه باقی مانده اند.

 

1- عدم قدرت کافی دامنه

 

قدرت دامنه به نظر من ، چیزی است که خیلی وقت پیش به آن رتبه صفحه می گفتند، ، هنگامی که همه چیز ساده تر بود، در آن زمان کلماتی را که افراد جستجو می کردند تا به وب سایت ما برسند، می دانستیم، زیرا آن اطلاعات مهم و ارائه شده بود.

 

قدرت دامنه همچنین اغلب، قدرت، اعتماد و نامهای دیگری مانند متریکی از قدرت کلی لینک نامیده می شود.

 

قدرت دامنه یک فاکتور بسیار نفوذی است که بدون آن موفق نخواهید بود.

 

مقایسه کنید لینکهای اصلی دامینتان را با رقیبانتان، اگر در مجموع کمتر از آنها بودید، احتمالاً بدون بهینه سازی بر صفحه- و نوشتن محتوای بسیار خوب بر آنها پیروز نخواهید شد.

 

قدرت دامنه مانند یک موشک شاتل برای رتبه و رنک شما می باشد و هزار بیشه ای برای کلیه چیزهایی که خارج از سایت هستند و دامینتن را تحت تأثیر قرار می دهد می باشد.

 

اگر تمایل دارید، می توانید در مورد علم معناشناسی با من بحث کنید، اما، منابع مختلفی وجود دارد که می توانید مقیاس متریک 1-10 یا 1-100 یرای پیوند قدرت دامین دنبال کنید.

 

شما نباید حتماً دانشمند موشک باشید تا دریابید که لینکها برای وب سایتتان پر اهمیت می باشند.، اما احتمالاً نیاز دارید تا کارشناس سئو باشید تا سردر بیاورید که کدام لینکها در حال حاضر بیشترین تأثر را دارند.

 

ترس، عدم قطعیت و تردید حول این موضوع زبان بومی و محلی مورد استفاده در بازاریابی جستجوهای طبیعی را برای سالهای آتی تغییر داده است.

 

مطمئن باشید که این روزها در هیچ کجا موفق به خرید پیج رنک نخواهید شد.

 

تأثیر عمیق این عامل منجر به "تفکر ارتباط دهی نامناسب "که ای بسا طرح لینک ایجاد می شود.

 

علی رغم جزر و مدهای پر هیاهوی بک لینکها و ارزش آنها، برابری های خارج سایت عامل بسیار مهمی در اینکه چگونه یک سایت یا وب پیج در نتیج جستجو، به خوبی عمل می کند، از خود بر جای می گذارد.

 

جای هیچ سئوالی در ارزش یک لینک با کیفیت متعلق به یک وب سایت از قدرت موضوعی در شاقول شما نیست

 

این را لینک نفوذی ، قدرت دامین بنامید و یا هر برچسبی که دوست دارید بزنید؛ در چند سال گذشته، این فقط زمینی است که سخت پوشش داده می شود هنگامی که پس از "تفکر ارتباط دهی نامناسب" شروع به دیدن خسارت می کنید . یک لیست بسیار طولانی از "نبایدها" و هشدارها وجود دارد که قبل از تاکتیک های عملی که برای توسعه این قدرت در لیست آمده اند.

 

نیاز به قدرت دامین، نیاز به محتوای بهتر را بر انگیخته می کند . و ایده "بازاریابی محتوا" و "بازاریابی درونی" را شعله ور می سازد. در تفکر سئوی من، بسیاری از این برچسب های بازاریابی صرفاً، استراتژی های با ظرافت ظاهر فریب برای "داشتن لینکهای بیشتر" می باشند.

 

شاید این دیدگاه، بسیار ساده و بی ثبات باشد، اما، حقیقت ساده آن است که وب سایت شما برای کسب رتبه بهتر نیاز به لینکهایی دارد. وب سایتتان احتیاج به لینکهای بیشتر و با کیفیت بهتر ، از منابع قابل اعتماد می باشد. همچنین نیاز به استراتژی محتوایی که چیزی بیشتر از مطلبی که ماهی یکبار در بلاگ برای ساختن آن دسته از لینک ها به وب سایتتان، پست می شود، دارید.

 

زمانی که وب سایتی ساختن لینک را متوقف می سازد و یا مشکلی با تاکتیکهای اجراشده به وسیله سئوی تهاجمی دارد، و پنالتی و یا کلیدواژه و یا فیلترینگ صفحه را دریافت میکند، اغلب شاهد یک اسلاید کند حاصل از دست رفتن 10-40% ترافیک به آرامی و در طول زمان ، می باشیم. با اطلاعاتی که از معدود کلمه کلیدی که به جا می ماند، همانند بازاریابان جستجو ، به منابع اطلاعاتی شخص سوم جهت تشخیص اینکه کجا این ضرر و زیانها اتفاق افتاده است و آیا مهم هستند، وابسته می باشیم.

 

یک سایت ممکن است همواره بهترین متریک کاربران را داشته باشد، اما بدون قدرت دامین ، برای دوره های رقابتی در تاپ 10(ده تای برتر) جهت فاز گزینش، برای عبارتهای جستجو، به سرعت قرار نخواهند گرفت. شما هرگز این شانس را نخواهید داشت تا ارزش تلاشهای سئوی بر صفحه را _ با رتبه صفحه در صفحات نتیجه جستجو(SERP)، بدون ساختن قدرت دامین سایتتان به نقطه ای که در نتایج جستجو نزدیک به رقبایتان باشد، ببینید.

 

به فکر متریک های تعاملی به عنوان تأیید اینکه وب پیج شما یک ستاره است باشید. وب پیج شما در یک صف، در انتظار می ماند، درست همانند افرادی که در مسابقه American Idol می خواهند ستاره شوند و در انتظار روزی می باشند که در مقابل تماشاچیان بدرخشند. اگر تماشاچیان موافقت کنند، شما باقی می مانید. اگر سایت شما شکست بخورد، به خانه ناکجا آباد میروید و بعد از رویای هالی وود، آنقدر با خود اشک میریزد تا به خواب بروید( یا حداقل برخی رتبه بندی های جستجو) .

 

در مجموع ،قدرت دامین ، حاصلجمع قدرت کلیه لینک های وب سایت شما است. قدرت دامین تنها متریک برای رتبه بندی نیست، در حالیکه همواره متریک مهمی با نفوذ بسیار قوی بوده است. احتمال آن هست که سایت شما به اندازه کافی این متریک را نداشته باشد.

 

افزایش در دامین های با لینک دهی ریشه ای، یا قانونی کردن قدرت دامین در کل، همواره به تلاشهای سئوی وب سایت شما کمک خواهد کرد ، و می بایست یک اولویت تاکتیکی باشد.

 

در ادامه به دلایل بعدی که باعث شده است سایت در نتیج طبیعی موتور های جستجو نیاید خواهیم پرداخت

 

1-کافی نبودن قدرت و اعتبار دامنه

 

2-کافی نبودن قدرت و اعتبار صفحه

 

3-کافی نبودن ارتباط موضوعی یا اعتبار محتوا

 

4-محتوا سازماندهی شده نیست

 

5-محتوا کارشناسی شده نیست.

 

6-افزایش رقابت

 

7-عدم تبلیغات

 

8-کند بودن سایت

 

9-نرخ بالای از دست دادن کاربران-High Bounce Rate

 

10-نتیجه محتوای تکراری

 

11-جابجای و تغییر لینک های سایت

 

12-دلیلی غیر از مجازات گوگل

 

13-عدم درک

 

قطعاً برخی از عناوین فوق اصلاً مفهومی را نمی رساند ،در ادامه با جزئیات کاملتر به آنها خواهیم پرداخت .ابتدا بیاییم مشکلات سایت را قدم به قدم حل کنیم.

 

برای تعیین نرخ اعتبار و قدزت دامنه خود می توانید از ابزار زیر استفاده کنید.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

devil منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...