رفتن به مطلب

چرا به اپل آیدی نیاز داریم؟!


اپل آیدی پرو

پست های پیشنهاد شده

چرا به اپل آیدی نیاز داریم؟!

اگر از دارندگان دیوایس های اپــل نظیر آیفون، آیپاد، آیپد و مک هستید، باید این را بدانید که برای استفاده از تمامی امکانات دیوایس خود نیاز به یک شناسه دارید. این شناسه اپل آیدی نام دارد که کاربردهای بسیاری برای شما خواهد داشت و می توان آن را کلید ورود به دنیای اپل و امکانات آن دانست. در قدم اول اگر دیوایس خریده اید و قصد دانلود اپلیکیشن از AppStore داشته باشید، بـــدون داشتن اپل آیدی این امکان وجود نــخواهد داشت. پس در همین ابتدا می توانید به ضرورت وجود اپل آیدی پی ببرید. البته اپل آیدی امــکانات دیــگری نظیر FaceTime, iMessage, iCloud, Find My iPhone, Find My Friends, Game Center و ... را نیز در اختیار شما قرار می دهد، که هر کدام از سرویس های نام برده شده لذت و هیجــان استفاده از دیوایس های اپل و دنیای پر شور تکنولوژی را برای شما بیشتر می کند!

 

Apple.png

 

سرویس iCloud: فضای مجــازی یا ابری اپل این امکان را به شما می دهد تا بتوانید اطلاعات موجود در دیوایس های خود را نظیر عکس، فیلم، شماره تلفن، یادداشت و غیره را ذخیره کنید. علاوه بر ذخیره اطلاعات، امکان همسـان سازی اطلاعات نیز وجود دارد، به این معنــی که اگر با آیپد خود عکس گرفته باشید، می توانید عکس را در مک یا دیگر دیوایس اپلی خود که با اپل آیدی یکسان فعال شده است، مشاهده نمایید. در حالت پیشفرض اپل به هر اپل آیدی 5 گیگابایت فضای رایگان اختصاص می دهد که در صورت نیاز می توان فضای بیشتری را با پرداخت مبلغ معین اجاره کرد.

 

iCloud.png

 

سرویس FaceTime: یکی از ویژگی های منحصر به فرد اپل امکان برقراری تماس ویدیویی میان دیوایسهای اپلی می باشد. اگر شما آیفون، آیپاد، آیپد و یا مک داشته باشید هیچ تفاوتی ندارد زیرا در هر دو سیستم عامل اپل یعنی OS و iOS این سرویس وجود دارد.

 

Facetime.png

 

سرویس iMessage: اگر از دیـوایس های اپلی نظیر آیپد و آیپاد استفاده می کنید، این سرویس برای شما بسیار کارآمد خواهد بود زیرا این امکان را به شما می دهد تا با اپل آیدی خود با دیگر دوستان اپلی خود پیغام رد و بدل کنید. البته این سرویس امکان ارسال صدا، تصویر و مخاطب را نیز در خود جای داده است که برای تمامی کاربران جذاب است. این را باید خاطر نشان کنیم که این سرویس مختص به آیپاد و آیپد نیست و دیگر دیوایس ها نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

 

iMessage.png

 

سرویس Find My iPhone: برای بسیــاری از کاربران پیش آمده که دیوایس خود را گــم کرده اند یا از آنها دزدیده شده است و به دنبال راهی برای یافتن دیوایس اپلی خود هستند. این سرویس به کمک کاربر خواهد آمد زیرا می توان با فعال کردن آن، دیوایس فعــال شده با اپل آیدی را در هر حالی و هر مکانی زیر نظر داشت و آن را کنترل نمود. از امکانات این سیستم می توان به حذف اطلاعات درون دیوایس از راه دور، رمزگذاری در دیوایس از راه دور و مکان یابی و مشاهده دیوایس روی نقشه اشاره کرد.

 

Find-My-iPhone.png

 

سرویس Game Center: تصور کنید در خانه نشسته اید و با دوستتان که در مکانی دیگر حضور دارد، بازی از راه دور انجام دهید! Game Center به شما اجازه می دهد که به کمک اپل آیدی خود و دیگر دوستان اپلی خود بازی های آنلاین و چند نفره را در فضایی پر هیجان انجام دهید و رکوردهای خود را ثبت کنید.

 

Game-Center.png

 

سرویس Find My Friends: سرویسی را که هم اکنون قصد معرفی آن را داریم به احتمال بسیار زیاد برای همه شما جذاب خواهد است زیرا به کمک آن می توانید دوستان و اقوام خود را روی نقشه ببینید و آنها را کنتــرل کنید. البته کسی را که قصد دارید روی نقشه ببینید، باید دیوایس اپلی داشته و با اپل آیدی معینی فعال شده باشد.

 

Find-Friends.png

 

تیم اپل آیدی پرو در حال حاضر اپل آیدی را به چند روش به فـروش می رساند. اپل آیدی با تحویل آنـی که در این حالت بعد از پرداخت بصورت خودکار یک اپل آیدی معتبر امریــکا دریافت خواهید کرد. روش دیگر اپل آیدی با ایمیــل شما می باشد که طی 1 الی 48 ساعت روی ایمیــل وارد شده در هنگام خــرید از فروشگاه ساخته و برای شما ارسال خواهد شد. در نهایت اپل آیدی فیزیکی که خرید آن بصورت تعداد خواهد بود و برای نمایندگان و فروشگاه های معتبر در نظر گرفته شده است.

منبع:

خرید اپل آیدی معتبر

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 7 ماه پیش ...

در حال حاضر اپل آی دی رو باید با فیلترشکن ساخت ؟ چون در حالت عادی که اطلاعات کارت بانکی میخواد !

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در حال حاضر اپل آی دی رو باید با فیلترشکن ساخت ؟ چون در حالت عادی که اطلاعات کارت بانکی میخواد !

 

 

  • لطفا پست های قدیمی رو بروزرسانی نفرمائید

  • بله باید با ابزارهای تحریم استفاده کرد و مقصد رو دور زد

  • موفق باشید

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...