رفتن به مطلب

آیفون شیشه ای


asal rnj

پست های پیشنهاد شده

هر چند هنوز خیلی زود است درباره ی آیفون ۲۰۱۷ صحبت کنیم، اما گمانه زنی ها درباره ی آن بسیار شایع و دنباله دار است. اما تا کنون، شایعات حکایت از یک طراحی تمام شیشه ای برای آیفون دارد. این موضوع را اولین بار مینگ- چی کو آنالیزور اپل در ماه مارس مطرح کرد.

 

جان گروبر در پادکست خود در یک برنامه ی تلویزیونی به این موضوع اشاره کرد که منابع اطلاعاتی اش اظهار دارند که تلفن همراه بعدی شرکت اپل قابی تمام شیشه ای خواهد داشت. او همچنین درباره ی حذف دکمه ی هوم و قرار دادن آن به صورت مجازی در صفحه نمایش نیز مواردی شنیده است.

 

اما تمام این ها گمانه زنی است. و اگر صادقانه بگوییم، هرچند در تلاش های اپل برای تولید پرچم دار جدید در تلفن های همراه آیفون در سال ۲۰۱۷ شکی نیست، اما بیان چنین مواردی همراه با چنین جزئیاتی چندان منطقی به نظر نمی رسد.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-32-300x249.jpg

اما ظاهرا احتمال به حقیقت پیوستن این شایعات افزایش یافته است. مدیر تهیه کنندگان اپل در شرکت فناوری کچر، آلن هورنگ در دیدار سالانه ی سهام داران به این موضوع اشاره کرد که آیفون ۲۰۱۷ بی شک صفحه نمایشی شیشه ای خواهد داشت. کچر طی سال های متمادی تولید کننده ی بدنه ی دستگاه های آیفون بوده و حرکت به سوی بدنه ی غیر آلومینیومی می تواند برای کچر شکستی بزرگ باشد.

 

 

 

هورنگ هفته ی پیش در مصاحبه با خبرنگاران چنین عنوان کرد: «تا جایی که من اطلاع دارم، سال آینده تنها یک مدل از آیفون قاب شیشه ای خواهد داشت.» او همچنین افزود که فکر نمی کند چنین مسئله ای تاثیری بر سود و بازدهی شرکتش داشته باشد زیرا قاب شیشه ای نیازمند حفاظی با فلز با دوام خواهد بود که پردازش پیشرفته ی فناوری را می طلبد و چنین مدل آیفونی از آیفون های قدیمی تر ارزان تر نخواهد بود.

%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A7%D9%BE%D9%84-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%DB%8C-%D9%85%D8%B9%D8%AA%D8%A8%D8%B1-34-750x410.jpg

البته باید به نظرات تولید کننده ی CEO که هیچ موردی را درباره ی برنامه های آتی اپل تایید نمی کند نیز توجه کرد. حتی ممکن است تمام اظهارات هورنگ نیز به دلیل خواندن شایعات و گزارشاتی باشد که تا کنون منتشر شده است. بسیار بعید به نظر می رسد که اپل درباره ی تمام جزئیات آیفون ۲۰۱۷ تصمیم گیری کرده باشد.

 

اما از سویی دیگر، بحث و نظر دادن یک تولید کننده در چنین مباحثی با اطمینان خبر از طراحی جدید آیفون در سال ۲۰۱۷ می دهد.

 

 

 

اما آنچه که تا کنون درباره ی آیفون ۷ شنیده ایم خبر از این دارد که اپل در این آیفون در طراحی، تفاوت چندانی با آیفون ۶ و ۶S نخواهد داشت.

 

اکنون نوبت پیش بینی های حتمب درباره ی آیفون بعدی است. آیفون بعدی:

 

 

  • سریع ترین آیفونی خواهد بود که تا کنون ساخته شده است.
  • دارای پیشرفته ترین اپتیک های اپل خواهد بود.
  • حداقل یک ویژگی جدید خواهد داشت که در دیگر آیفون ها آن را نخواهید یافت.
  • در رنگ رز گلد نیز عرضه می شود.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام

اپل روز به روز به پیشرفتی دست پیدا میکنه اصلا قابل مقایسه نیست حیف یکم محدودیت داره

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...