رفتن به مطلب

ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی


danielhj

پست های پیشنهاد شده

همان طور که می دانیم طراحی سایت مهم ترین تصمیمی است که برای ایجاد تحول در وضعیت تجارت اتخاذ می شود و همیشه بازدهی بسیار مناسبی را در بر داشته است. اما نکات بسیاری برای کسب نتایج بهتر و درآمد زایی بیشتر وجود دارد که بعد از آن که سایت طراحی شد و در اختیار کاربران قرار داده شد باید به اجرا گذاشته شود. در واقع بازاریابی اینترنتی تأثیرات بسزایی در امر فروش بیشتر محصولات و یا ارائه خدمات به مردم دارد که صاحبین مشاغل برای آن که نام و آوازه برند خود را در تجارت الکترونیک مطرح نمایند، باید انجام دهند. بازاریابی اینترنتی دارای تکنیک هایی است که رعایت آن ها می تواند هر کسی را به اهدافش برساند. یکی از نکاتی که در این راستا نیازمند توجه بیشتری است، نحوه ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی است. بسیاری از مدیران سایت ها تصور می کنند هرچه تعداد ایمیل های ارسالی خود را بالا تر ببرند تبلیغات بیشتری انجام داده و با بازدهی بیشتری مواجه خواهند شد. این طرز تفکر کاملا اشتباه بوده و در اکثر مواقع نتیجه ای عکس خواهد داشت. همچنین ارسال ایمیل هایی که محتوای تکراری داشته و همیشه در جهت تبلیغات محصول ارسال شوند نیز کم کم دریافت کنندگان ایمیل را آزار داده و موجب عدم بازدهی خواهند شد. از این رو قصد داریم اطلاعاتی را در این زمینه به عرض شما برسانیم که می تواند شما را تا حدود زیادی در امر ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی یاری نماید. با اینتن همراه باشید.

 

نکاتی در مورد ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی

برای بازدهی ایمیل های ارسالی به کاربران باید نیاز های آن ها را در نظر بگیریم، علایقشان را بسنجیم و همچنین نکاتی که موجب دل زدگی آن ها از یک ایمیل می شود را پیدا کنیم. از تمام این شرایط می توان در جهت مفید واقع شدن ارسال ایمیل در بازاریابی اینترنتی بهره برد. در این راستا تصمیم گرفتیم ارسال ایمیل به کاربران را به صورت کنترل شده انجام دهیم تا نه تنها حس منفی در کاربر ایجاد نکند بلکه او را ترغیب نماید تا ایمیل را باز کرده و محتوای آن را مشاهده نماید. پیشنهاد اینتن در این زمینه شامل موارد زیر است:

 

خبرنامه ها بهترین نوع ایمیل در بازاریابی اینترنتی

خبرنامه ها شامل اخباری پیرامون سایت شما و کسب و کار شماست که برای کاربران ارسال می شود. کاربران بسیار مایل هستند اخبار شما را اعم از تخفیفات، شرایط، محصولات جدید و… مطالعه نمایند. شما می توانید در صورت تمایل کاربر از ایشان درخواست نمایید تا به افرادی که ایمیل های خبرنامه را دریافت می کنند، پیوسته و از امکانات و برنامه های ویژه ای که برای این افراد در نظر گرفته اید بهره مند شوند. ایجاد طرح های تشویقی می تواند در این زمینه بسیار موثر باشد. طرح هایی مانند کوپن های تخفیف و… .

 

هدف خود را تغییر دهید!

هنگام ارسال ایمیل، مبنا را بر اطلاع رسانی و آگاهی مشتری قرار دهید و نه تبلیغات و فروش محصولات خود. در واقع این کار در نهایت شما را به فروش محصولاتتان خواهد رساند. با این تفاوت که شخصیت شما و اعتبار لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. با این کار بسیار بالا تر خواهد رفت. بسیاری از مردم به ایمیل های تبلیغاتی نگاهی منفی داشته و تصور می کنند برای فروش محصولاتتان به آن ها ایمیل می زنید که هیچ سودی برای آن ها نخواهد داشت. اما ایمیل هایی مانند نقد و بررسی برخی محصولات ضمن آن که اطلاعات عمومی خواننده را بالا می برد و به گونه ای سودمند واقع می شوند، آن ها را ترغیب به خرید این محصولات می کنند.

 

ایمیل های مناسبتی

با ارسال ایمیل در مناسبت های خاص مانند فرا رسیدن اعیاد، سالروز تولد کاربران و یا مناسبت های دیگر نام خود را در ذهن مخاطب خود جاودانه نمایید. کاربر از اینکه یک سایت اینترنتی حواسش به تبریک تولدش است بسیار خوشحال می شود. البته برای این کار باید کد نویسی شده باشد یا از افزونه های مربوطه استفاده شود که در سالروز تولد کاربر (که در اطلاعات کاربری کاربر موجود می باشد) ایمیلی برای ایشان ارسال نماید.

 

ایمیل های آموزشی

ایمیل های آموزشی از بهترین انواع ایمیل در بازاریابی اینترنتی می باشد که برای کاربر بسیار مفید هستند و موجب بازدید کاربر از سایت شما خواهد شد. البته افراط در هر امری نتیجه عکس دارد که ارسال ایمیل آموزشی نیز از این قاعده مستثنی نیست. مطالب آموزشی که به درد کاربران بخورد و به کارشان بیاید می تواند رضایت کاربران را به دنبال داشته باشد. آموزش های تخصصی بهتر است برای افرادی ارسال شود که به این نوع آموزش ها علاقه دارند. در واقع مطلبی که قرار است به تمام کاربران ارسال شود باید موضوعی عمومی داشته باشد که مورد توجه اکثر آن ها قرار بگیرد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month پیش ...
سلام

میشه نرم افزار ارسال انبوه ایمیل معرفی کنید

 

 

  • شما برای اینکار بهتره از اسکریپت های معرفی شده در بیست اسکریپت استفاده کنی

  • اما اگر نرم افزار مد نظر هس بفرمائین

  • لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 3 هفته پیش...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...