رفتن به مطلب

آپدیت اندروید ۶ (مارشمالو) برای گوشی های اکسپریا زد کامپکت ارائه شد


labour

پست های پیشنهاد شده

کمپانی سونی چند مدت پیش نسخه آزمایشی اندروید ۶ را که نسخه کانسپت می نامید، برای سری اکسپریا زد ۳ ارایه نمود. حالا پس از چند ماه شاهد ارایه نسخه نهایی و رسمی اندروید ۶ یا همان اندروید مارشمالو برای پرچمدارهای سال ۲۰۱۴ سونی هستیم. در ادامه با ترنجی همراه باشید تا جزئیات این به روزرسانی را بدانیم.

در حال حاضر این به روزرسانی برای فقط برای مدل های ذکر شده و کاربرانی که جزئی از برنامه اندروید ۶ آزمایشی بوده اند ارایه شده است و امید است به زودی برای دیگر مدل ها و البته کاربرانی که جز دسته کاربران آزمایشی اندروید ۶ نبودند هم ارایه شود. این به روزرسانی جدید برنامه دوربین نسخه ۲٫۰٫۰ (Camera 2.0.0) را به همراه خو دارد و بسته امنیتی فوریه اندروید را هم در خود دارد.

سونی موبایل امروز اعلام کرده که آپدیت نسخه ۶٫۰٫۱ اندروید برای اکسپریا زد ۲ (فقط مدل D6503)، اکسپریا زد ۳ (فقط مدل D6603) و اکسپریا زد ۳ کامپکت (فقط مدل D5803) ارایه شده است. فیرمور جدید شماره ساخت ۲۳٫۵٫A.0.570 را دارد که با شماره ساخت جدیدترین به روزرسانی نسخه آزمایشی یکی است.

 

 

اگر جز کاربران نسخه کانسپت اندروید ۶ سونی بوده اید، این به روزرسانی برای شما هم ارایه شده است؟ اگر بله، حتما ما و دوستان ittl خود را از تغییرات و اطلاعات مفید دیگر مطلع سازید.

 

 

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...