رفتن به مطلب

مشخصات کامل سخت افزاری گوشی اچ‌تی‌سی ۱۰ لو رفت؛


labour

پست های پیشنهاد شده

کمپانی تایوانی اچ‌تی‌سی پس از ارائه‌ی چند مدل در سری وان و همچنین A9، اکنون زمان آن رسیده که این شرکت از آخرین پرچمدار خود با مشخصاتی قابل توجه رونمایی کند تا بتواند به اوضاع نابسامانش سر و سامانی بخشد. در روزهای اخیر پیوسته مشخصات پراکنده‌ای از آخرین مدل این شرکت با نام HTC 10 منتشر شد. اکنون در بنچمارک‌های GFXBench و Geekbench تقریبا تمامی مشخصات سخت‌افزاری محصول بعدی اچ‌تی‌سی مشخص شده که دیدن آنها خالی از لطف نیست. در ادامه با ما همراه باشید.

 

ساعاتی قبل کوالکام در اکانت تویوتر خود اشاره‌ی مستقیمی به اچ‌تی‌سی ۱۰ داشت و در آن اشاره به قدرت بالای پرچمدار بعدی این شرکت داشت و اکنون در هر دو بنچمارک منتشر شده از آن مشخص شد که منظور کوالکام از قدرت بالای اچ‌تی‌سی ۱۰، پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰ است که این روزها در قلب آخرین پرچمدارهای سال ۲۰۱۶ می‌درخشد و رسما قوی‌ترین چیپست کوالکام به شمار می‌رود.

از این پردازنده در قلب ال‌جی G5 و نسخه‌ی آمریکایی گلکسی اس۷ استفاده شده است و بنابراین باید انتظار محصولی از اچ‌تی‌سی هم رده‌ی دو پرچمدار کره‌ای را داشته باشیم. در کنار پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، در اچ‌تی‌سی ۱۰ شاهد بکارگیری ۴ گیگابایت رم هستیم تا کاربران تجربه‌ی مولتی تسکینگ خوبی را شاهد باشند. حافظه‌ی داخلی پرچمدار سال ۲۰۱۶ شرکت اچ‌تی‌سی در مدل پایه ۳۲ گیگابایت است که مسلما در مدل‌های گران‌قیمت‌تر با حافظه‌های بیشتری نیز عرضه خواهد شد.

 

در بخش صفحه‌نمایش محصول جدید اچ‌تی‌سی از لحاظ ابعاد و چگالی با محصولی کاملا مشابه گلکسی اس۷ سامسونگ روبرو هستیم بدان معنا که ابعاد صفحه ۵٫۱ اینچ بوده که وضوح تصویر QHD را به نمایش می‌گذارد و کاملا برای یک موبایل عالی به نظر می‌رسد.

نکته‌ی هیجان‌انگیز در مشخصات لو رفته از پرچمدار جدید در بخش تصویربرداری و دوربین آن نهفته است یعنی جایی که همواره پرچمدارهای سری One این شرکت حرفهای زیادی را برای گفتن داشته‌اند. در این بخش اچ‌تی‌سی از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است که پیکسل‌های بزرگتری را نسبت به مدل‌های پیشین به ارمغان می‌آورد و بعید نیست که این شرکت از سنسوری مشابه سنسور بکار گرفته شده در گلکسی اس۷ سامسونگ و یا نکسوس ۵X استفاده کرده باشد.

 

در تصویر بالا عدد ۱۱ مگاپیکسل را برای دوربین اصلی مشاهده می‌فرمایید که این موضوع ناشی از ابعاد ۴:۳ تصویر است. از مشخصات لو رفته که پیداست این شرکت در آخرین پرچمدار خود تلاش‌های زیادی را بکار گرفته تا بتواند به روزهای اوج خود بازگردد و روی کاغد فعلا همه چیز خوب پیش می‌رود و باید منتظر بمانیم و ببینیم که در عمل نیز این گوشی در بازار هدف خود موفق ظاهر خواهد شد یا خیر.

در روز سه شنبه هفته‌ی آینده یعنی ۲۴ فروردین این شرکت از اچ‌تی‌سی ۱۰ رونمایی خواهد کرد و آن زمان مشخص خواهد شد که این گوشی تا چه حد توانایی رقابت با بزرگان کره‌ای، آمریکایی و چینی را در بازار فروش خواهد داشت.

 

 

منبع:

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...