رفتن به مطلب

مهم افزایش فالوور و لایک اینستاگرام


instacity

پست های پیشنهاد شده

خدمات تخصصی افزایش فالوور و لایک اینستاگرام

 

✅تضمین کیفیت و قیمت

 

✅ضمانت بازگشت وجه

 

 

مناسب ترین گزینه برای افزایش محبوبیت پیج، فروش محصولات، برندینگ، بازاریابی و ...

 

 

سرویس های متنوع:

 

1- فالوور ایرانی واقعی (هر هزار عدد 50ت)

 

2- لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. (هر هزار عدد 10ت)

 

3- لایک ایرانی واقعی(هر هزار عدد 20ت)

 

4- پکیج های تبلیغات در پیج های پرطرفدار

 

 

فالوور بین المللی 100 عدد تست و بصورت رایگان هدیه ما به شماست

 

ثبت سفاارش در وب سایت اینستاسیتی

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

سلام. بله پیج هم برای فروش هست. درضمن قیمت ها هم بالا نیست و پایین ترین قیمت رو زدم

 

 

  • قیمت پیج ها همراه ادرس

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 4 سال پیش...

راه های افزایش فالوور واقعی در اینستاگرام

اگر می خواهید حضور قدرت مندی در اینستاگرام داشته باشید، در اولین قدم باید به دنبال راهی باشد، که تعداد فالوور های خود را افزایش دهید. راه های افزایش فالوور اینستاگرام، تاثیر زیادی بر بازدید پیجتان دارد؛ اما سوال هایی که برای ما پیش می آید که از چه راهی فالوور اینستاگرام را افزایش دهیم؟ فالوور واقعی پیجمان را چگونه افزایش دهیم؟ چگونه فالوور فیک بخریم؟

راه های افزایش فالوور واقعی :

  • کاربری فعال باشید

یکی از لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ، فعالیت در اینستاگرام است. شما باید به صورت مداوم پست و استوری بگذارید، مخصوصا در ساعات شلوغ، که پست هایتان بیشتر بازدید می خورد.

  • پروفایل حرفه ای مخصوص کار خودتان بگذارید

راه دیگری که می توانید نظر کاربران را جلب کنید، تا آنها پیجتان را فالو کنند، قرار دادن پروفایل حرفه ای، مخصوص پیج خودتان است. بسیاری از افراد، با به خاطر سپردن پروفایل، پیج های مورد نظرشان را جستجو می کنند.

  • بهینه کردن حساب اینستاگرام

پیج خود را در بایو اینستاگرام، معرفی کنید و درباره آن توضیحات مختصری، با کلمات کلیدی مناسب بنویسید. سعی کنید، آی دی طولانی نداشه باشید و از اعداد و حروف خاصی، در آی دی خود استفاده کنید.

  • برای پست هایتان، عکاسی و ویرایش خوبی انجام دهید

سعی کنید، عکس های حرفه ای از محصولات و خدماتتان بگیرید و آن را بطور خاص ویرایش کنید. اینکار باعث می شود، آن عکس در خاطر بازدیدکننده پست شما بماند.

  • از لینک های شبکه های اجتماعی دیگر استفاده کنید

شما می توانید، در پایین پست هایتان از لینک های شبکه های اجتماعی و وبسایتتان استفاده کنید و کاربر را، به وب سایت یا شبکه اجتماعی خود نیز ببرید.

  • از هشتگ های مرتبط پست هایتان استفاده کنید

استفاده مناسب از هشتگ، باعث می شود افرادی که کلمه مرتبط با پیجتان را سرچ می کنند، پست شما در نتایج جستجو، برایشان نشان داده می شود.

  • مشارکت با کاربران و تگ کردن دوستانتان، روی پست هایی که می گذارید

شما باید به کامنت های کاربرانتان، پاسخ بدهید و با آنها، گفتگو و مشارکت داشته باشید. گاهی، تگ کردن دوستان و یا پیج های مرتبط، باعث می شود، پست شما برای آنها برود و پست شما را ببینند. اینکار به بازدید پیجتان کمک می کند.

  • در تولید محتوا نظم داشته باشید

توجه داشته باشید، محتوایی که تولید می کنید، بازدید کننده های پیجتان را تعیین می کند. در تولید آن ثبات و نظم داشته باشید، تا کاربران پیجتان در هر دوره از زمان به پیجتان سر بزنند و پست های جدیدتان را ببینند.

  • در پیج خود مسابقه و رقابت ایجاد کنید

با گذاشتن مسابقه و تشویق کاربران به شرکت در آن، می توانید فالوور های خود را افزایش دهید.

  • محتوایی تولید کنید، که کاربران به دنبال آن هستند

شما با تولید محتوایی، که بیشتر افراد به دنبال آن هستند و آنها را درگیر خود می کند، می توانید در افزایش بازدید پیجتان تاثیر زیادی بگذارید. در نتیجه، افراد برای پیگیری آن محتوا، پیج شما را فالو می کنند.

10 راه افزایش فالوور اینستاگرام، را برای شما شرح دادیم. با استفاده از آنها می توانید فالوور واقعی پیجتان را افزایش دهید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

همانطور که گفتیم، افزایش فالوور اینستاگرام، باعث بیشتر شدن تعداد بازدید پیچ خواهد شد؛ اما فالوور فیک تاثیری بر افزایش بازدید پیجتان ندارد. روش های افزایش فالوور فیک به شرح زیر است:

  • خریدن فالوور فیک
  • فالوور فیک رایگان

در اولین روش سایت ها، برنامه ها و پیج هایی هستند، که با پرداخت مبلغی، تعداد فالوور های پیج شما را افزایش می دهند. خریدن فالوور فیک بستگی به خودتان دارد، اگر تعداد لایک، بازدید و ویو فیلم، را در اولویت قرار می دهید، بهتر است این کار را انجام ندهید؛ چرا که ما چیزی با عنوان خرید فالوور واقعی نداریم و همه آنها فیک هستند.

اگر تعداد لایک و بازدید برای شما اهمیتی ندارد، می توانید فالوور فیک خریداری کنید. این را بدانید، اینستاگرام فالوور فیک را از واقعی تشخیص می دهد و اینکار تاثیرات منفی، را بر پیج شما می گذارد. این تاثیرات منفی عبارت اند از :

  • پایین آمدن اعتبار پیج شما نزد اینستاگرام که باعث می شود، پست های شما برای فالوور های واقعی پیجتان نیز، نمایش داده نشود.
  • دومین تاثیر منفی که بر پیج شما می گذارد، نمایش ندادن پستتان در اکسپلور است.

دومین روش افزایش فالوور، نصب برنامه های فالوور اینستاگرام رایگان است که می توانید فالوور فیک رایگان بگیرید. در این روش پس از نصب برنامه، با فالو کردن پیج های دیگر سکه جمع می کنید، با سکه های جمع آوری شده، می توانید بصورت رایگان فالوور فیک خریداری کنید.

فالوور های فیک، صفحه های اینستاگرامی هستند که بوسیله ربات یا یک شخص ساخته شده اند. هنگامی که شما فالوور فیک می خواهید، به این ربات ها برنامه ای داده می شود که همگی پیج شما را فالو کنند.

با توجه به این روش ها، می توانید فالوورهای فیک، برای پیج خود بگیرید و تعداد فالوور هایتان را افزایش دهید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...