رفتن به مطلب

ویژه اتفاقات حیرت آور که در آیفون 7plus صورت می گیرد


gholamreza-alipoor

پست های پیشنهاد شده

منبع : با شگاه خبرنگاران جوان

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، آیفون 7 پلاس نام جدیدترین گوشی اپل است که سیستم دو دوربینه آن به کاربران این امکان را می دهد که عکس هایی با کیفیت بسیار بالاتر بگیرند و با بزرگنمایی تصاویر، کیفیت عکس ها کاهش پیدا نکند.

 

گزارشات حاکی از آن است که احتمالا شرکت اپل گوشی جدیدش را در اندازه ای بزرگتر و در دو نمونه مختلف تولید کند؛ یکی با سیستم دو دوربینه و دیگر بدون این سیستم (ورژن عادی).

 

در صورتی که شرکت اپل هر دو گوشی را همزمان وارد بازار کند، در واقع برای اولین بار است که این شرکت دو ورژن مختلف از یک گوشی را با دو سخت افزار متفاوت به فروش رسانده است.

4072104_432.jpg

اگرچه این دو گوشی احتمالا داری رنگ و حافظه متفاوتی خواهند بود ولی هر دو نسل این گوشی با ویژگی های یکسانی وارد بازار می شوند.

 

زمزمه های حاکی از تولید گوشی آیفون 7 پلاس با سیستم دو دوربینه از سال 2014 به گوش می رسد، زمانی که یکی از کارشناسان شرکت اپل به نام جان گروبر اعلام کرد که شرکت اپل در حال کار کردن بر روی تکنولوژی جدیدی است که از دو دوربین بهره مند است. سیستمی شبیه به دوربین های SLR برای گرفتن عکس هایی با کیفیت و شفافیت بالاتر.

 

اپل در اوایل سال جاری شرکتی را خریداری کرد که سیستم تنظیمات دو دوربینه را تولید می کند.

 

برخلاف سری آیفون 6 که دوربین گوشی برجسته بود، در گوشی های آیفون 7 پلاس نه تنها کیفیت عکس ها افزایش می یابد بلکه سایز دوربین کوچکتر می شود .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...