رفتن به مطلب

۶ کاری که در صفحه‌ی فرود نباید انجام داهیم


sun.night902

پست های پیشنهاد شده

 

6not-in-landing-page.jpg

 

 

 

 

 

صفحه‌ی فرود یا landing page کلید تبدیل بازدیدکننده‌ی وبسایت به مشتری است. بسته به هدف وبسایت شما، این تبدیل ممکن است از پر کردن فرم اشتراک تا خرید یک محصول متغیر باشد.

 

بهینه‌سازی صفحه‌ی فرود (LPO) از موثرترین عوامل بر متقاعد ساختن مخاطب هدف است، چون هدفش آن است که ظاهر و محتوا را به شکلی یکپارچه کند که وبسایت نمایش بیشتری داشته باشد، جذابتر شود، و به کارآفرین کمک کند تا به هدفِ ارزش/درآمد اضافی که برای کسب‌وکارش تعیین کرده برسد. با این وجود، خیلی از وبسایت‌ها اهمیت بهینه‌سازی صفحه‌ی فرود را درک نمی‌کنند.

حالا می‌خواهیم نگاهی بیاندازیم به چند اشتباهی که باید از آنها دوری کرد.

 

 

[h=3]۱. فرم‌های پیوستن و پرکردنی متعدد[/h]

فرم راه خیلی خوبی برای افزایش لید، افزایش دموگرافیک بازاریابی و ترویج و تبلیغ محصولات است. با این حال استفاده‌ی بیش از حد از فرم‌ها هدف ما را خراب می‌کند. وبسایت‌های زیادی هستند که بدون هیچ ملاحظه‌ای از کادرهای پاپ‌آپ، سایدبار (نوار پهلویی)، و پانوشت برای جاگذاری فرم استفاده می‌کنند. این استفاده‌ی گسترده فقط بازدیدکننده را آزار می‌دهد و احتمالا شاهد افزایش bounce rate یا نرخ پرش سایت خواهید بود. بازدیدکننده‌ای که به صفحه‌ی فرود می‌آید، بیشتر خود محتوا برایش مهم است تا آنکه بخواهد حتی قبل از دیدن چشمه‌ای از کیفیت محتوا، مشترک آن شود. و برعکس، استفاده‌ی هوشمندانه و متعادل از فرم‌های پرکردنی در صفحه‌ی فرود کمک می‌کند که مشترکین واقعی و باکیفیتی در لیست ایمیل خود داشته باشید.

نکته‌ی حرفه‌ای: در صورت امکان فقط یک فرم پرکردنی در صفحه‌ی فرود قرار دهید (و متن موجود در صفحه‌ی فرود را هم فقط به اطلاعات مهم محدود کنید.)

 

 

[h=3]۲. ارائه‌ی دانلود رایگان بدون پیوستن به سرویس[/h]

 

e2f038a7f2bcfb7d5fcba639a960d361.jpg

 

 

چه دانلود رایگان یک کتاب الکترونیک باشد و چه یک ویدیو، همیشه حتما دانلود آن را از طریق یک فرم پیوستن به سرویس ممکن کنید. وقتی دانلود رایگان باشد، کاربر دیگر آن زحمت اضافه را نمی‌کشد که فرمی را پر کند. این فرصتی است تا فهرستی از مشتریان بالقوه بسازید که واقعا به چیزی که عرضه می‌کنید علاقه دارند، چرا باید چنین فرصتی را از دست بدهید؟

 

 

[h=3]۳. فقط به یک فرایند بهینه‌سازی تکیه نکنید – خودتان هم تحقیق کنید[/h]

بهینه‌سازی صفحه‌ی فرود هیچ قانون معینی ندارد که برای همه‌ی انواع کسب‌وکارها جواب بدهد. برای بعضی‌ها، دانلود رایگان کمک زیادی می‌کند، اما برای بعضی دیگر کافی نیست. لازم است که خودتان هم تحقیق کنید و از درگاه جستجوی داخلی خودتان هم سرنخ‌هایی بگیرید. از تست آ/ب استفاده کنید تا مطمئن شوید روی پرسودترین فرایند بهینه‌سازی تمرکز می‌کنید.

نکته‌ی حرفه‌ای: اگر ممکن است از گوگل آنالیتیکس برای بهبود فرایند بهینه‌سازی صفحه‌ی فرود کمک بگیرید

 

 

 

 

 

ادامه مقاله رو در وبسایت وب برد مطالعه کنید

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...