رفتن به مطلب

ساخت بسته نصبی آسان برای وردپرس quickstart


پست های پیشنهاد شده

در این بخش از آموزش های حرفه ای وردپرس نحوه ساخت بسته نصبی رو معرفی خواهیم کرد این آموزش وردپرس به عنوان اولین مطلب در بخش کمپ آموزش وردپرس بیگ تم قرار می گیره , یکی از قابلیت هایی که شاید در دنیای وردپرس به گوشتون نخورده یا اینکه خیلی کم مشاهده شده بسته نصبی آسان برای وردپرس هست به اصطلاح دیگر quickstart که وردپرس رو به صورت پکیج آماده می کنیم و به راحتی روی یک وب سرور ویگر یا به اصطلاح هاست دیگر انتقال داد.

quickstart-for-wordpress-si.pngآموزش نحوه ساخت بسته نصبی آسان برای وردپرس آموزش نحوه ساخت بسته نصبی آسان برای وردپرس quickstart

 

قابلیت بسته نصبی آسان در جوملا رایج هست و از این قابلیت خوب استفاده میشه اما در وردپرس همچین امکانی به صورت پیش فرض وجود نداره , از این رو تیم وردپرس بیگ تم بر آن شده تا این قابلیت را به راحتی به این مدیریت محتوا اضافه کنه که یکی از بهترین و حرفه ای ترین قابلیت ها در وردپرس می تونه محسوب بشه.

بسته نصبی آسان quickstart چیست ؟

 

همون طور که از اسمش پیداست یک بسته می باشد ( بسته همون پک وردپرس ) که به فرض ما یک سایتی راه اندازی کردیم حالا برای مثلا فرضا یک لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در سایتمون به فروش گذاشتیم و برای این قالب یک پیشنمایش کامل ایجاد کردیم , همون طور که میدونید فایل قالب وردپرس خام می باشد و مشتریانی که قالب رو تهیه می کنن باید به صورت دستی بخشه ای مختلف که در پیش نمایش قالب دیده شده رو روی سایتشون پیاده سازی کنن و یا اینکه با قابلیتی که در وردپرس وجود داره به نام درون ریزی , فروشنده بیاد از دموی قالب یک برون ریزی بگیره و همراه قالب به مشتری بده تا بعد از نصب قالب درون ریزی کنن که در حال حاظر این روش فروش لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در جهان وردپرس رایج شده.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

مشکلاتی که شاید در برون ریزی و درون ریزی وجود داشته باشه مثلا اسلایدر جدا باید ایجاد بشه , ممکنه منو ها درون ریزی نشه , فرضا محصولات فروشگاه درون ریزی نمیشه و …

اما بسته نصبی که توسط بیگ تم ارائه شده این کار رو بسیار راحت کرده یعنی فقط وردپرس رو نصب می کنیم ( شعار نصب 5 دقیقه ای وردپرس ) رو حتما شنیدید با لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کل محتوای پیشنمایش قالب اعم از کلیه برگه ها , اسلایدر , منو ها , محصولات و همه مواردی که در پیش نمایش مشاهده می کنید یعنی بعد از نصب سایت مثل پیش نمایش اصلی خواهد شد. در کمترین زمان ممکن که بسیار به صرفه هم برای خریدار قالب می باشد هم برای فروشنده ….

wordpress-quickstart-by-big.pngبسته نصبی وردپرس بسته نصبی وردپرس برای چه کسانی مفید می باشد ؟

 

بیشتر کسانی که کار طراحی یا فارسی سازی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. انجام میدن می تونن برای قالب هایی که ارائه میدن بسته نصب quickstart بسازن و به مشتریان ارائه بدن با این کار خریدار به راحتی فقط با نصب مدیریت محتوای وردپرس می تونه پیشنمایشی که فروشنده قالب به نمایش گذاشته رو راه اندازی کنه رو سایتش و به راحتی نحوه قرار گیری چیدمان قالب رو متوجه بشه و فقط محتوای آزمایشی دمو رو ویرایش کنه.

قابلیت انتقال سایت از لوکال به هاست هم می توان با این روش انجام داد.

این آموزش تا به حال در سطح اینترنت ارائه نشده و برای اولین بار توسط بیگ تم ارائه شده است به همین دلیل آموزش رو در این قسمت برای فروش قرار نمیدیم دوستانی که می خوان روش ساخت بسته نصبی آسان برای وردپرس رو یاد بگیرن می تونن با آدرس ایمیل یا شماره تماس زیر در تماس باشن. هزینه آموزش از طریق تماس یا ایمیل اعلام می گردد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...