رفتن به مطلب

تغییر پسورد وردپرس از طریق دیتابیس


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

ممکن است گاهی اوقات دسترسی شما به وردپرس از دست رفته باشه و یا مشکلی پیش اومده باشه که نمیتونید وارد پنل مدیریت بشید یا پسورد خودتون رو فراموش کرده یا میخواهید نام کاربری پیش فرض مدیریت وردپرس رو تغییر بدید در این آموزش ما به شما روش تغییر تمام مشخصات یوزر در وردپرس از طریق دیتابیس رو توضیح خواهیم داد .

 

برای دسترسی به دیتابیس های سرور وارد کنترل پنل phpmayadmin بشید و بر دیتابیسی که سایت وردپرس بر روی اون ست شده رو باز کنید .

 

در اینجا لیستی از جداول دیتابیس سایت خودتون رو مشاهده میکنید در همین قسمت به دنبال جدول wp_user بگردید و دو بار روی اون کلیک کرده تا باز بشه در اینجا یوزر های سایت خودتون رو مشاهده میکنید که میتونید با زدن گزینه ادیت اونها رو ویرایش کنید . اما اینجا یک مشکل کوچیک وجود داره اون هم اینکه ما میتونید تمام مشخصات اکانت ها رو تغییر بدیم ولی نمیتونید پسورد اونها رو عوض کنیم چون پسورد در دیتابیس وردپرس به دلایل امنیتی به صورت کد شده یا به صورت MD5 وارد شده هستش که این نوع پسورد های یک الگوریتم محرمانه دارند که پسورد ها رو کد میکنند پس اگر شما پسورد مورد نظرتون رو همینجوری وارد کنید خوب دچار مشکل خواهید شد .

 

اما نگران نباشید در همین قسمت شما تب کنار پسورد رو بزنید یک پنجره کوچیک زیر اون باز شده و لیستی از encode های پسورد ها رو مشاهده میکنید. ما باید به دنبال MD5 بگردیم و انتخاب میکنیم حالا پسورد جدید خودتون رو وارد کنید و روی گزینه GO کلیک کنید تا به صورت خودکار پسور ما به MD5 تبدیل بشه .

 

 

 

1428051375271.png

 

 

 

 

 

بسیار خوب پسورد جدید شما ست شد و میتونید وارد پنل ادیمنی خودتون بشید این روش یکی از بهترین روش ها و امن ترین اونها بود پیشنهاد میکنیم برای امنیت بیشتر از هیچ سرویس رایگان ارایه MD5 برای پسورد ها استفاده نکنید و فقط از همین روش برای MD5 کردن پسورد خودتون استفاده کنید . موفق باشید .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...