tag1 107 ارسال شده در آبان 22، 1400 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آبان 22، 1400 سلام من یک فایل خریداری کردم وپس از دانلود متوجه شدم فایل کلاهبرداریه. بعد به فروشگاه گزارش دادم هر دفعه میگن اطلاع میدیم. نزدیک 2 ماهه گذشته؛چگونه باید شکایتمون رو ثبت کنیم؟آیا وجه قابل بازگشت هست؟ لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
Masih 6,280 ارسال شده در آبان 22، 1400 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در آبان 22، 1400 درود؛ خرید اینترنتی رو با درگاه پرداخت انجام دادید؟ اگر درگاه پرداخت داشته باشند که می تونید از اون درگاه واسط یا از طریق سامانه شاپرک مالک اون درگاه پرداخت رو پیگیری کنید. اگر از طریق کارت به کارت پرداخت انجام دادید که از طریق شکایت به مرجع قضایی می تونید نامه بگیرید و از همون بانک صادر کننده کارت، استعلام مالک کارت رو بگیرید (شامل آدرس محل سکونت و شماره تماس و کد ملی و ...) که بتونید شکایت رو تکمیل کنید. اگه نماد اعتماد یا ساماندهی داره که اطلاعات مالک سایت رو می تونید از اون نهادها بگیرید. اگر دامنه IR باشه می تونید از طریق طرح شکایت و ارسال یک نسخه از شکایت نامه و درخواست از نیک، اطلاعات ثبت کننده رو بگیرید. در تمامی این موارد بالا، اطلاعات مالک سایت شامل کد ملی رو بهتون میدن که با داشتن همین کد ملی می تونید از هر جای ایران در دفاتر خدمات قضایی شکایت خودتون رو طرح کنید. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده
بایگانی شده
این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.