رفتن به مطلب

خرابی فایل houzez


دانیال

پست های پیشنهاد شده

فایل رایگان houzez رو دانلود کردم اما وقتی اپلود میکنم فیل میشه و میزنه The package could not be installed. The theme is missing the style.css stylesheet.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود؛

نقل قول

برخی مواقع فروشندگان یا طراحان قالب، اصول اولیه نصب قالب را نمی‌دانند و قالبی که تهیه می‌کنید را بدون اصول صحیح زیپ می‌کنند. مثلا فایل زیپ را که باز می‌کنید، باید چند پوشه دیگر را باز کنید تا وارد پوشه اصلی قالب شوید و این مشتری را با مشکل مواجه می‌کند. حالا بهترین راه برای انجام اینکار این هست که پوشه‌ای که فایل style.css و index.php و مابقی فایل‌های قالب درون آن وجود دارد را پیدا کنید. سپس این پوشه را مستقیما زیپ کرده و روی وردپرس نصب کنید.

امیدوارم با مراحل بالا مشکل شما حل شود. اگر مشکل شما با راهکار‌های زیر حل نشد حتما از بخش نظرات مشکل خود را ارسال بفرمایید تا راهکار جدیدتری در رابطه با حل مشکل به این مقاله اضافه کنیم.

بیشتر بخوانید:  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

اکثر قالب های موجود در بیست اسکریپت شامل پوشه های اضافه ای مثل فایل های دمو، لایسنس، چایلدتم و ... هستند. چنین قالب هایی که دانلود می کنید باید فایل رو داخل کامپیوتر Extract کنید و پوشه اصلی قالب رو پیدا کنید. بعضا قالب اصلی به صورت zip هستند اما اکثرا یک پوشه هست که اون مربوط به قالب اصلیه و توی هر قالب اسم این پوشه متغیر هست ولی برای شناسایی پوشه اصلی قالب، باید پوشه های اصلی دانلود شده رو باز کنید و بررسی کنید که داخل کدوم پوشه فایل هایی مثل functions.php و styles.css هست. فایل style.css رو که باز کنید ابتداش اطلاعات قالب هست. اگر این فایل رو پیدا کردید، همون پوشه رو با فرمت zip فشرده کنید و توی پیشخوان نصبش کنید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...