رفتن به مطلب

تغییر لوگو ورود وردپرس


پست های پیشنهاد شده

 

 

8.jpg

 

 

 

با سلام به بازدید کنندگان الیت وردپرس امروز میخواهم آموزش تغییر لوگوی ورود به پیشخوان وردپرس رو آموزش بدم اما بدون افزونه !

خوب اول با افزونه رو میگم خوب شاید کسی دوست نداشته باشه که به صورت دستی تغییر بده ! با افزونه به این صورت می باشد که شما افزونه Login Logo می باشد که برای تغییر بوگو با این افزونه معروف به انتها مطلب رفته و افزونه را دانلود کرده و در قسمت افزونه ها » افزودن » بارگذاری . آپلود کرده و بعد از اون در قسمت wp-content وردپرس خود یک عکس با فرمت PNG با نام login-logo.png به این صورت آپلود کرده و دیگر تمام لوگوی ورود وردپرس شما تغییر کرده است .

 

نکته : سایز عکس می بایست در طول ۳۱۲ pixels و عرش مهم نیست !

 

 

21-280x300.jpg

 

 

راه دوم ، برای تغییر باید به فایل functions.php قالب خود رفته که یکی از مهم ترین فایل های وردپرس می باشد که خیلی حساس می باشد و نباید هر کدی در آن قرار داد ، خوب برای تغییر این کد رو داخل فایل functions.php قرار بدید .

نکته : حتما قبل از قرار دادن کدی داخل فایل functions.php از این فایل یک کپی بگیرید !!! !!!

 

[/font][/color]echo '<style type="text/css">h1 a {background-image: url('.get_bloginfo('template_directory').'/images/logo.png) !important;width: auto !important; height:125px !important; background-size: 300px 125px !important; } </style>';}add_action('login_head', 'custom_loginlogo');[color=#666666][font=WYekan]

 

 

خوب آدرس لوگو این قسمت می باشد » برای قرار دادن لوگو داخل پوشه قالب ، پوشه images می باشد اگر وجود دارد در این پوشه آپلود کنید و اگر هم وجود ندارد ندارد یکی بسازید با این نام و در آن پوشه آپلود کنید .

 

('.get_bloginfo('template_directory').'/images/logo.png)

 

 

امید وارم خوشتون اومده باشه منتظر آموزش های دیگر از طرف الیت وردپرس باشید .

 

منبع »

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

:123:

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...