رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

اجاره ون برای سفر های جاده ای

اجاره خودرو اجاره ماشین لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از دیرباز تا کنون سفر های جاده ای یکی از پر طرفدار ترین سفر ها در سراسر دنیا بوده است. برای افرادی که می خواهند به همراه تعدادی از اقوام خود به سفر های جاده ای بروند استفاده از چند وسیله نقلیه شخصی مقرون به صرفه نمی باشد از این رو بهترین راه کار برای کاهش هزینه های سفر های جاده ای، مراجعه به شرکت های اجاره خودرو و اجاره ون یا اجاره اتوبوس ( برای تعداد افراد بیشتر ) می باشد.

لوازمی که در سفر های جاده ای نباید فراموش کنید
جعبه کمک های اولیه: یکی ضروری ترین لوارم مورد نیاز در سفر های جاده ای جعبه کمک های اولیه است . پیش از آغاز سفر حتما از وجود لوازمی مثل قرص های سرما خوردگی و آسپرین، بتادین، پماد سوختگی، چسب زخم، قرص زد تهوع، باند و ... در جعبه کمک های اولیه اطمینان حاصل نمایید.
نقشه آنلاین یا آفلاین: در تمامی سفر ها نیاز به نقشه دارید. نقشه های معمولی و نرم افزار های map و مسیریاب بهترین روش برای دسترسی به نقشه منطقه مورد نظر شما می باشند.
یخچال مسافرتی: برای محافظت از مواد غذایی، داشتن یخچال مسافرتی یکی دیگر از موارد ضروری برای سفر های جاده ای به حساب می آیند.
شارژر همراه و باطری شارژی: معمولا در سفر های جاده ای دسترسی به انرژی دشوار است از این رو همراه داشتن باطری شارژی و شارژر همراه امری ضروری می باشد.
مواد غذایی: در بسیاری از جاده های بین شهری دسترسی آسان به غذا وجود ندارد از این رو همراه داشتن مقداری آب خنک و مواد غذایی الزامی می باشد.
لباس و کفش راحت و مناسب: از آنجایی که در سفر های جاده ای مدت زیادی در اتومبیل خواهید بود بهتر است از لباس و کفشی راحت استفاده کنید.
ابزار چند کاره: در مسافرت های جاده ای در هر لحظه ممکن است به انبردست، چاقو، پیچ گوشتی و... نیاز پیدا کنید؛ از این رو همراه داشتن یک ابزار چندکاره بسیار کاربردی می باشد.
هزینه اجاره ون برای سفر های جاده ای
هزینه اجاره ون بر اساس تعداد روز درخواستی شما متفاوت می باشد از این رو می توانید برای محاسبه دقیق هزینه ها با شرکت های اجاره خودرو تماس حاصل نمایید.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...