رفتن به مطلب

مهاجرت تحصیلی به اسپانیا


jeyran1397

پست های پیشنهاد شده

امروزه افراد بسیاری تمایل به مهاجرت به کشور اسپانیا داشته و از طریق لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و در نهایت اخذ اقامت این کشور، رویای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. را در ذهن می پرورانند.

 با توجه به موقعیت اجتماعی افراد، نظرهای متفاوتی راجع به دلیل مهاجرتی بودن این کشور بیان شده است اما در مجموع همه آنها به مزیت های یکسانی اشاره میکنند که فقط با توجه به دیدگاهشان مهمترین عوامل را انتخاب که به اختصار در زیر بیان شده است. از مزایای مشترک میتوان جاذبه های طبیعی، آب و هوای مناسب، تحصیل در معتبرترین دانشگاهها با کمترین هزینه، شرایط اقتصادی مناسب و دیگر جاذبه های توریستی در مورد این کشور نام برد.

تحصیل در دانشگاههای معتبر اسپانیا با کمترین هزینه
در شهرهای بزرگ اسپانیا مانند پایتخت آن مادرید و یا بارسلونا و والنسیا دانشگاه های بسیار معتبری با رنکینگهای جهانی زیر 550 وجود دارند که از سراسر دنیا دانشجویان را به سمت خود جذب میکنند. تحصیل در این دانشگاه ها با مزایایی که نسبت به تحصیل در دیگر دانشگاه‌های اروپا دارد باعث محبوبیت دوچندان آنها شده است که بی شک مهمترین آن شهریه ناچیز تحصیلات (در صورت بورس شدن) در مقایسه با دیگر کشورهای تراز اول جهان می باشد. شاید یک مقایسه ساده هزینه های تحصیل در کشورهایی همانند انگلستان، استرالیا، کانادا و آمریکا شما را به این مهم برساند که عملاً تحصیل بدون داشتن بورس تحصیلی در این کشورها غیر ممکن می‌باشد.

خدمات ویزا موندیال برای اخذ پذیرش تحصیلی در اسپانیا 
اخذ پذیرش در مقاطع بالای لیسانس
آماده سازی مدارک جهت اخذ ویزا
رایزنی با دپارتمان های علمی اکثر دانشگاه ها جهت اخذ پذیرش در مقطع دکترا
اخذ بورسیه از دانشگاه ها
خدمات ترجمه
کمک در جهت آماده سازی انگیزه نامه و رزومه
خدمات پس از ورود در کشور اسپانیا

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...