lion 2 ارسال شده در تیر 19، 1393 گزارش اشتراک گذاری ارسال شده در تیر 19، 1393 سلام به تمامی 20 اسکریپتی های عزیز :. برخی کاربران پس از به روزرسانی به نسخه جدید آی او اس با مشکل ارسال نشدن ایمیل مواجه می شوند این مشکلی نیست که راه حل نداشته باشد و همیشه یک راه حلی وجود دارد چندی از راه حل های موقتی: کلید Home را دو بار فشار داده و برنامه ایمیل را به بالا بکشید تا بسته شود. پس از بسته شدن برنامه دوباره آن را اجرا کنید، ممکن است مشکل رفع شود. با فشار همزمان کلیدهای Home و Sleep / Wake (تا زمانی که لوگوی اپل را مشاهده کنید) دستگاه خود را ریستارت کنید. به تنظیمات دستگاه بروید و حالت پرواز (Airplane) را فعال کنید. پس از 30 ثانیه آن را غیرفعال کرده و دوباره ارسال ایمیل را بررسی کنید. چندی از راه حل های همیشگی: به Settings بروید، روی Mail Contacts Calendars فشار داده و به بخش Account وارد شوید. کاربری ایمیل موردنظرتان را انتخاب کرده و از پایین صفحه روی Outgoing Mail Server فشار دهید. حالا روی Primary Server فشار داده و مطمئن شوید نشانی ایمیل شما در بخش User Name بدرستی وارد شده و با فشار روی Password، حتی در صورتی که رمزعبور قبلا وارد شده است مجددا آن را در بخش مورد نظر وارد کنید. شما می توانید با حذف کاربری ایمیل و افزودن مجدد آن به دستگاه نیز این مشکل را رفع کنید. برای این کار به بخش Mail Contacts Calendars در تنطیمات بروید و پس از مراجعه به کاربری ایمیل موردنظر روی Delete Account فشار دهید. پس از حذف کاربری ایمیل با مراجعه مجدد به این بخش و فشار گزینهAdd Account بار دیگر تنظیمات کاربری ایمیل را وارد کرده و از آن استفاده کنید. به Settings بروید و روی General فشار داده و پس از آن Reset را انتخاب کنید. در پایان روی Reset Network Settings فشار داده و تنظیمات ارتباط اینترنتی وای فای را وارد کنید. امیدوارم این آموزش برایتون مفد واقع شده باشد:. لینک به دیدگاه به اشتراک گذاری در سایت های دیگر More sharing options...
پست های پیشنهاد شده