رفتن به مطلب

15 مکان و کار استثنایی در آفریقای جنوبی


parsiangasht

پست های پیشنهاد شده

15 مکان و کار استثنایی در آفریقای جنوبی

 

Chapman’s Peak Drive برای مردم محلی آن منطقه به بزرگراه مارپیچی که به سمت ساحل آتلانتیک میرود معروف است که در امتداد نواحی جنوب غربی آفریقای جنوبی بین Noordhoek و Hout Bay قرار دارد.

این یک جاده 9 کیلومتری است که دارای 114 پیچ و 593 متر خط ساحلی آسفالت شده دارد. و در دنیا به عنوان بهترین جاده دریایی برای رانندگی مشهور است.

این منطقه دارای منظره ای فوق العاده است که به شما نمای 180 درجه ای به همراه کوه های استوار و بلند، منظره ای زیبا خواهد داد.
اینکه به صورت تنهایی سفر میکنید یا با خانواده هستید مهم نیست، مهم این است که مناظر بسیار زیادی در این منطقه وجود دارد تا مجبور شوید توقف یا پیک نیک کنید و از این مناطق نهایت لذت را ببرید.

در این منطقه سه استراحتگاه مخصوص پیک نیک و چندین مغازه های کوچک در کنار جاده وجود دارد که شما میتوانید در کنار میزهای کوچک بنشینید و استراحت کنید و از منظره خلیج هوت نهایت لذت را ببرید.
ماشین ندارید؟ نگران نباشید شما میتوانید با استفاده از تور های مختلف و به صورت پیاده این جاده بسیار زیبا را طی کنید و از این منطقه لذت ببرید. این منطقه ارزش این را دارد که نیم روز یا حتی یک روز کامل را برایش کنار بگذارید.
اگر در اواخر زمستان به آن منطقه سفر میکنید مطمئنا نهنگ هایی که در حال مهاجرت کردن هستند را خواهید دید.
سعی کنید حتما از مغازه های محلی آن منطقه سوغاتی بخرید این مغازه های محلی اجناس بسیار زیبا و ارزشمندی برای فروش دارند سعی کنید یادگاری برای خود یا دیگران تهیه کنید.

7- تماشای نهنگ ها در کیپ غربی

 

 

آفریقای جنوبی یک مکان منحصر به فرد جهت تماشای نهنگ ها محسوب میشود. شما به طور مکرر میتوانید این حیوانات دوست داشتنی را تماشا کنید که به صورت سالیانه از قسمت جنوب شرقی مهاجرت میکند همراه با دولفین های دوست داشتنی و این اتفاق در طول سال چندبار تکرار میشود.

هرسال در ماه ژوئن نهنگ ها از قسمت جنوب شرقی از آنتارکتیکا به سمت جایی گرم تر مهاجرت میکنند. بهترین وقت در سال برای تماشای نهنگ ها از ماه ژوئن تا نوامبر در ساحل جنوبی کیپ است.
بیشتر زایمان نهنگ ها در ماه های ژوئیه و اوت است. اما نهنگ ها را می توان در ماه های سپتامبر و اکتبر نیز مشاهده کرد.
به نظر شما بهترین مکان برای دیدن این موجودات افسانه ای کجا است ؟
بهترین منطقه برای تماشای این موجودات خارق العاده از منطقه Doringbaai تا ساحل سنت لوسیا است. اگر شما در کیپ تاون هستید میتوانید از جاده ای که در امتداد ساحل خلیج فالس است این موجودات زیبا را ببینید.
هرمانوس در خلیج واکر بهترین منظره را برای تماشای نهنگ به شما نشان خواهد داد تقریبا بهترین منظره در دنیا در این زمینه محسوب میشود.
مسیر را در امتداد سخره ها ادامه بدهید و در نزدیک ترین فاصله با نهنگ ها قرار خواهید گرفت فاصله ای اندازه حدودا 20 متر که به نوع خود نزدیک ترین حد محسوب میشود.

6- تور شهر های کوچک را امتحان کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...