رفتن به مطلب

فروشگاه آنلاین


پست های پیشنهاد شده

سلام.میخواستم بدونم برای اینکه بتونم یه فروشگاه آنلاین روی سایتم مثل سایت زیر نصب کنم که قیمت و توضیحات توش باشه و گالری عکسم داشته باشه چکار باید بکنم.اگر هزینه داره هزینه نصبش چقد میشه؟؟این آدرس سایتیه که میگم : ------------------------
ممنون میشم زودتر پاسخ بدین.مرسی

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

درود.

این فروشگاهی که می گید توسط اسکریپت مدیریت محتوای جوملا ساخته شده. با وردپرس و افزونه ووکامرس هم میتونید چنین فروشگاهی راه بیندازید.

 

آموزش های زیادی برای وردپرس و ووکامرس و نحوه نصب و کار با اونها داخل اینترنت وجود داره . حالا اگه بخواهید یکی براتون راه اندازی کنه که بحثش فرق می کنه و هر فرد هم یک قیمتی می تونه بده برای کارش .

 

برای مثال ، اگه هاست و دامین با خودتون باشه ، و قرار باشه یک قالب رایگان ( یا حتی نال شده) براتون نصب بشه به همراه وردپرس و افزونه های مورد نیازش، حدودا 30 تا 50 هزار تومن خرج داره براتون.

یا از طرفی اگر بخواهید یک قالب اختصاصی داشته باشید، طبیعتا قیمت طراحی اختصاصی بالاتر خواهد بود. معمولا طراحان برای قالب های اختصاصی بین 200 تا 400 هزار تومن قیمت میدن . (البته هر چی امکانات و نوع طراحی پیشرفته تر باشه، قیمت هم بیشتره).

 

جمع بندی:

ساختن فروشگاه برای ما و طراحان وب کاری نداره، خودتون باید بررسی کنید که چه چیزهایی نیاز دارید برای سایتتون. یه چرخی هم بزنید طراح وب زیاد هست که کار راه اندازی فروشگاهتون رو انجام بده.

 

موفق باشید.

  • Like 4
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...