• اطلاعیه ها

    • Masih

      برخوردی شدید با تاپیک های تبلیغاتی   شنبه, 12 آبان 1397

      درود، از این لحظه به بعد، تمامی تاپیک های تبلیغاتی سبک رپرتاژ که با هدف جمع آوری بک لینک در انجمن های بیست اسکریپت ایجاد می شوند، حذف شده و دسترسی کاربر خاطی نیز مسدود خواهد شد.

تمامی فعالیت ها

این جریان به طور خودکار بروز می شود   

  1. دیروز
  2. سلام از مطالبی که نوشتید خیلی استفاده کردم دقیقا رپورتاژ آگهی خیلی کمک میکنه به اینکه هم سایت و هم کسب و کار تون رونق پیداکنه وشناسایی شه چونن رپورتاژ با مراحلی که دارد و اتواع مختلفی که دارد میتواند کلمات کلیدی کسب و کارتونو شناسایی کند پس حتما برای اینکه در دنیای امروزی از رقباتون عقب نیفتید از رپورتاژ آگهی حتما استفاده کنید قیمت هاش هم کاملا متفاوت است با توجه به نوع کسب وکارتان و هدفی که دارید تعیین میشود
  3. سلام دوست عزیز ، درسته ،متاسفانه نکست پست به دلیل عدم آپدیت از سوی سازندگانش دیگه مثل گذشته کار نمیکنه ، پیشنهاد من همون اسکریپت استکپست (گرام ایزی) هست که میتونید از طریق فروشگاه زیر هم به کلیه ماژول هاش دسترسی داشته باشید : https://www.avatin.ir/product-category/plugins/stackposts/
  4. wpbakery page builder

    درود. در حالت معمول باید در تب "محتوا" بتونید پیدا کنید المان مربوط به نمایش محصولات رو. اما می تونید جهت پیشرفته تر کردن گزینه ها از این افزونه استفاده کنید. این افزونه رو در کنار مابقی افزونه هاتون فعال کنید: https://wordpress.org/plugins/wc-builder
  5. درود. اسکریپت نال شده هست و در فیلد کد خرید می تونید هر کدی که می خواهید وارد کنید. برای مثال 20script https://www.20script.ir/?p=12474
  6. درود. اگه قصد فعالسازی SSL و استفاده از اون رو دارید که باید از طریق پنل هاست اقدام کنید. چون فعالسازی و بکارگیری SSL یک مورد سروری هست تا یک مورد Front-End. افزونه هایی که برای SSL در وردپرس موجود هست بیشتر بحث ریدایرکت سایت به نسخه ی SSL هست نه برای تعریف و افزودن گواهینامه های SSL. اما شما بگید قصد دارید چکاری انجام بدید تا بتونیم بهتر راهنمایی کنیم.
  7. سلام. دوستان کسی افزونه ssl با تنظیمات راحت برای وردپرس سراغ داره ممنون میشم معرفی کنه
  8. هفته گذشته
  9. دوستان اگر راه حلی دارین ممنون میشم درمیون بزارین ... من فقط برای 2 پیج در 2 هاست ایران و آلمان روی اسکریپت NextPost برای انجام عملیات ربات مشکل دارم شاید روزی فقط 1 ساعت فعال باشه بعدش ارور میاد مثل : Couldn't follow the user 10 minutes ago InstagramAPI\Response\FriendshipResponse: Feedback required. Something went wrong 14 minutes ago Feedback required اسکریپت ایزی گرام Easy Gram هم تست کردم اونم مثل نکست پست در 24 ساعت فقط 15 دقیقه کار میکنه ظاهرا
  10. سلام دوستان عزیز من یه اسکریپت میخوام با ویژگی های زیر : اول اینکه امکان عضوگیری داشته باشه و فیلدهای ثبت نام رو بشه شخصی سازی کرد دوم اینکه بشه کاربران رو مدیریت کرد و بهشون امتیاز بدیم (طوری که مدیر دلش بخواد بشه به اعضا امتیاز بدیم) موقع ثبت نام احراز هویت پیامکی داشته باشه و نام کاربری همون شماره تلفن باشه کاربر امکان این رو داشته باشه که برای مدیر تیکت بفرسته و توی تیکت اطلاعات از قبل تنظیم شده رو برای مدیر بفرسته قبلا متشکرم از همکاریتون
  11. 10 عامل تاثیر گذار در قیمت گذاری تخصصی خودرو قیمت گذاری تخصصی ماشین، کار چالش برانگیزی است. چراکه به عوامل زیادی بستگی دارد و در صورتی که خودرو تصادفی و تعویض قطعات داشته باشد، شرایط کاملا متفاوت خواهد بود. به همین دلیل باید کارشناسی قیمت خودرو برای تعیین قیمت خودرو انجام شود تا فروشنده و خریدار دچار ضرر نشوند. افت قیمت خودرو در خودروهایی با گذشت یک سال و پس از آن وجود دارد. در سال های اولیه استفاده از خودرو افت قیمت کمتری نسبت به سال های بعد برخوردار است. البته عوامل گوناگونی از جمله مدل ماشین و شرکت سازنده بر این قیمت موثر بوده که در نتیجه تعیین قیمت خودرو محاسبه می شود. یکی دیگر از عوامل، نحوه استقبال مردم از خودرو بوده که می تواند در تعیین قیمت خودرو موثر باشد. به عنوان مثال قیمت های خودرو های چینی در سال های اولیه به شدت افت پیدا می کند. این افت قیمت نسبت به افت قیمت خودرو های داخلی و خارجی دیگر بسیار بیشتر بوده که در تعیین قیمت خودرو بسیار حائز اهمیت است. در ادامه می خواهیم عواملی را که به طور دقیق در تعیین قیمت خودرو تاثیر داشته را به صورت جداگانه توضیح دهیم. ۱. مدل خودرو مدل خودرو از موثرترین عوامل در تعیین قیمت خودرو است. در مدل های مختلف خودرو نحوه تعیین قیمت آن متفاوت خواهد بود. معمولا برای افت قیمت خودرو در سال اول تقریبا ۱۲ درصد ارزش خودرو در نظر گرفته می شود. در سال دوم این قیمت به ۱۸ درصد رسیده و در سال سوم و چهارم به ترتیب حدود ۲۳ و ۲۷ درصد خواهد شد. همانطور که مشاهده می کنید، میزان افت قیمت با افزایش سال رو به کاهش است و این افت قیمت پس از ۶ یا ۷ سال، رشد چندانی نداشته و در تعیین قیمت خودرو دسته دوم تاثیری ندارد. ۲. سال تولید خودرو یکی دیگر از عواملی که در تعیین قیمت خودرو موثر بوده، سال تولید خودرو و عمر مفیدی است که خودرو دارد. سال تولید خودرو برای برخی خودرو ها بسیار متفاوت است. به عنوان مثال در بین مردم این ذهنیت وجود دارد که خودرو های تندر ۹۰، مدل های سال قبل از ۹۰ بسیار موتور های قوی تر و بهتری دارند، به همین دلیل افت قیمت کمتری را نسبت به بقیه خودروها تجربه می کنند. این مسئله می تواند برای خودرو های دیگر نیز صادق باشد. طول عمر مفید خودرو زمانی است که هنوز به خرج نیوفتاده و با شروع هزینه های استهلاک ماشین، طول عمر مفید آن پایان می یابد. آن دوره ای که خودرو بدون هزینه ای برای قطعات و مواد داخلی دیگر کار می کند، یک طول عمر مفید بوده که در تعیین قیمت خودرو بسیار موثر است. ۳. تعداد مالکان قبلی تعداد مالکان قبلی خودرو از عواملی است که در تعیین قیمت خودرو موثر است. خودرویی که تعداد مالکان کمتری داشته، افت قیمت کمتری خواهد داشت. خودرویی که تعداد مالکان بیشتری داشته باشد، این تصور را ایجاد می کند که هر مالک، دقت، زمان، اولویت و مهارت متفاوتی نسبت به دیگری داشته و همین سبب افت قیمت بیشتری در خودرو می شود. ۴. کارکرد خودرو میزان کارکرد خودرو، بسته به کیلومتری است که هر خودرو طی می کند. این میزان کارکرد برای هر سال بین ۲۰ تا ۳۰ هزار کیلومتر بوده و اگر خودرویی به صورت میانگین کمتر از ۲۰ هزار کیلومتر در سال طی کار کرده باشد، به اصطلاح خودرویی کم کار بوده و اگر بیش از ۳۰ هزار کیلومتر کار کند، خودرویی پرکار است. این مسئله در تعیین قیمت خودرو تاثیر گذار بوده و می تواند در مقدار افت قیمت متفاوت باشد. در این بخش حواستان باشد که همواره افرادی وجود دارند که کیلومتر خودرویشان را دستکاری می کنند، به همین دلیل بهتر است به کیلومتر شمار خودرو اکتفا نکنید. در این مواقع یک کارشناس خودرو می تواند با بررسی عوامل دیگر از جمله میزان نو یا کهنه بودن فرمان، دسته دنده و … به این مسئله پی ببرد و میزان کارکرد خودرو را بررسی کند. ۵. بیمه خودر مدت زمان باقی مانده به پایان اعتبار بیمه خودرو از عواملی به حساب می آید که در تعیین قیمت خودرو موثر است. همچنین اگر خودرو، بیمه نداشته باشد، مبلغی برای این مسئله کسر خواهد شد و اگر تخفیفاتی که طی چندین سال برای خودرو وجود داشته در صورتی که به مالک جدید منتقل شود، ارزشمند بوده و از افت قیمت خودرو جلوگیری می کند. خودروهایی که بیمه شان بین ۱۱ تا ۱۲ ماه است، یک مزیت برایشان محسوب می شود. تمام موارد گفته شده با توجه به افزایش قیمت بیمه ها، اهمیت بیشتری می یابند. ۶. رنگ شدگی قطعات خودرو رنگ شدگی قطعات خودرو در تعیین قیمت خودرو موثر است. بعضی قطعات نسبت به برخی دیگر مهم تر بوده و رنگ شدگی آن ها باعث افت قیمت بیشتری می شود. به عنوان مثال رنگ شدگی سقف، کاپوت و ستون ها، سینی های جلو و عقب خودرو و درب صندق عقب از مواردی هستند که در صورت رنگ شدگی سبب بیشترین میزان افت قیمت خواهند شد. در عوض برخی قطعات دیگر مانند سپر، دسته های درب خودر و به طور کل قسمت هایی که بر روی خودرو نصب می شوند و جزو قطعات اصلی خودرو نیستند، در صورت رنگ شدگی تاثیری در تعیین قیمت خودرو نداشته و افت قیمتی را حاصل نمی شود. ۷. شرایط داخلی خودرو شرایط داخلی خودرو شامل کف پوش های سالم، روکش های صندلی، سیستم صوتی و تصویری می تواند از عوامل مهمی باشد که در تعیین قیمت خودرو موثر است. از دیگر عواملی که می تواند برای خریدارن حائز اهمیت باشد، تمیزی داخل ماشین و بوی خوبی است که فضای ماشین را می گیرد. همچنین میزان سر و صدایی که در داخل کابین خودرو شنیده می شود، در این قسمت بررسی شده و بر اساس آن تعیین قیمت خودرو صورت می گیرد. ۸. وضعیت فنی خودرو همانطور که می دانید خریداران خودرو های دسته دوم علاقه مند به خرید خودرو هایی هستند که از لحاظ فنی مشکل چندانی نداشته باشد و مدام مجبور نشوند که به تعمیرگاه مراجعه کنند. برای بررسی وضعیت فنی خودرو اگر مشکلاتی از قبیل دود کردن خودرو، سوختن واشر سرسیلند، مشکلات فنی جعبه دنده و موتور، خراب بودن سیستم تعلیق خودرو و سر و صداهای اضافی داخل خودرو وجود داشته باشد، در تعیین قیمت خودرو بسیار تاثیر گذار است. ۹. تصادفات سنگین هنگام تعیین قیمت خودرو، تصادفات شدید می تواند سبب افت قیمت زیادی شود. همچنین در تصادف هایی که بخش های زیادی از خودرو آسیب ببیند، مثلا قسمت های زیادی از خودرو رنگ شوند، شاسی خودرو ضربه ببیند یا چپ شدگی خودرو، همگی باعث می شود افت قیمت خودرو بیشتر باشد. ۱۰. آپشن های خودرو دو سری آپشن وجود دارد. یکی آپشن هایی که به صورت پیش فرض و در کارخانه نصب شده اند، که باید همگی سالم باشند و در صورت سالم نبودن، سبب کسر قیمت می شود. دیگری آپشن هایی است که صاحب خودرو بر روی آن گذاشته که سبب افزایش قیمت خودرو می شود و بر اساس آنها به تعیین قیمت خودرو می پردازند.
  12. با سلام و احترام خدمت همه دوستان و اساتید گرامی خواستم بدونم این سایت وردپرسی از چه افزونه یا چه امکانی استفاده کرده http://emmchelper.com
  13. آیا اینجا کسی اسکریپت بازی انفجار برای سایت بازی انفجار رو داره؟ میگن وجود داره همچین چیزی.
  14. ممنون مطلب بسیار خوبی بود
  15. سلام من اسکریپت bayanno-hospital-management-system-pro-v3.1 را دانلود و نصب کردم. در قسمت نصب codecanyon و purchase code میخواد. از سایت خودش میرم باید اسکریپتو بخرم. این کد فعالسازی نداره؟ و اینکه این نسخه انگلیسی هست. نسخه فارسی و خرید از درگاه ایرانی رو از کجا تهیه کنم؟
  16. جان مولر یکی از کارمندان گوگل اخیرا درباره تگ های هدینگ توضیحاتی داده است. نحوه استفاده از تگ های هدینگ و تاثیر تگ های هدینگ در سئو را بطور کامل شرح داده است در این مطلب از وبسایت درسیاتو همراه ما باشید. در دیدار جان مولر با تعدادی از وبمستر ها یک نویسنده از جان مولر پرسید: آیا تگ های هدینگ هنوز هم در سئو تاثیر دارند و بهترین روش استفاده از آنها چیست ؟ ابتدا چند خطی به عنوان مقدمه و پیش نیاز برایتان شرح میدهیم و سپس به سوال ها و جواب های رد و بدل شده به میان آنها میپردازیم،باما همراه باشید. ابتدا مروری کنیم بر تگ های هدینگ در گذشته…. در ابتدای سال 2000 میلادی تگ های هدینگ (H1,H2,H3) مهم ترین فاکتور های مدنظر گوگل در رتبه بندی سایت ها بود و شما مجبور به استفاده و بکاربردن کلمات کلیدی در این تگ ها جهت کسب توجه و در نتیجه گرفتن رتبه ایی از سمت گوگل بودید. اما این فاکتور برای مدت زیادی مهم باقی نماند و رفته رفته اهمیت خودرا از دست داد و دیگر یک فاکتور اساسی باقی نماند،حال سوال ها و ابهامات گسترده ایی پیش می آید که اکنون چه تصمیمی باید درباره این تگ ها گرفت و نحوه استفاده از تگ های هدینگ چگونه است و آیا هنوز هم بکار بردن کلمات کلیدی در آنها در سئو تاثیری دارد یا خیر. رفته رفته اینکار برای وبمستر ها تبدیل به یک عادت نوشتاری شد،یک عمل و عادت نوشتاری که باید رعایت میشد و قاعده خاصی برای آن وجود نداشت فقط میدانستیم که باید از آن استفاده کنیم وگرنه به قول پدر مادرها که کودکان خودرا میترسانند توسط گوگل تنبیه میشدیم و جایی برایمان در صفحات گوگل نبود! کم کم ابهاماتی برای وبمستر ها پیش آمد که آیا هنوز هم باید به همان عادت پایبند باشیم و از کلمات کلیدی در این تگ ها استفاده کنیم یا خیر و بطور کلی بهترین روش استفاده از این تگ ها چیست ؟ جان مولر توضیحی درباره این تگ ها در گذشته میده و سپس پاسخ سوال را میدهد جان مولر پاسخ به سوال را با بازگو کردن همان عادت ها و فاکتور هایی که در سال 2000 بود و کمی قبل تر به آن اشاره کردیم شروع میکند و در ادامه میگوید که استفاده از کلمات کلیدی در این تگ ها هنوز هم تاثیر خودرا دارند هم در القای حس بهتر و فهماندن موضوع مطلب برای خواننده مطلب و هم نشان دادن تاکید خود در کلمه کلیدی مدنظرتان برای ربات های گوگل. جان مولر گفت که گوگل تگ های هدینگ را میخواند و به این معنا برداشت میکند که نوشته های زیر آن تگ مربوط به کلماتی هستند که در آن تگ بکار رفته است و در حال توضیح آن هستند و به کاربر کمک میکنند تا در مقاله بهتر دنبال موضوعی که میخواهند درباره آن مطالعه کنند بگردند. جان مولر چنین میگوید… همچنین جان مولر صراحتا بیان کرد که این عقیده که برخی از افراد گمان میکنند تگ های H1 مهمتر از H2 هستند و همچنین H2 از H3 مهم تر هست کاملا غلط و اشتباهه و اینکه برخی افراد کلمه کلیدی اصلی خودرا در تگ H1 قرار میدهند و کلمات کلیدی که به مراتب اهمیت کمتری دارند را در H2 و H3 و و و و قرار میدهند کاملا اشتباه است و هیچگونه تاثیری ندارد. بطور کل تگ های هدینگ تاثیر آنچنان زیادی همانند سالهای گذشته در سئو ندارند و فقط موجب درک بهتر مطلب توسط ربات های گوگل،راحت تر بودن کاربر و همچنین ایجاد یک صفحه مرتب و دسته بندی شدن مطلب شما میشود. اما نحوه استفاده درست از تگ های هدینگ چیست؟ جان مولر توضیحاتی را درباره گذشته استفاده از این تگ ها و همچنین تاثیر کنونی آنها در سئو و مواردی دیگر داد و حالا چند کلمه ایی درباره استفاده بهتر از این تگ ها داده است که آنرا باهم میخوانیم. جان مولر میگوید.. بنابر این تگ های هدینگ فاکتور رتبه بندی در سئو نیستند ؟ تگ های هدینگ بر خلاف گذشته که به مدت یک دهه فاکتور اصلی و مهمی در رتبه بندی صفحات بودند دیگر چنین اهمیتی ندارند و میتوان گفت که 99 درصد اهمیت خودرا از دست داده اند و اگر شما در یک کلمه کلیدی نتایج بدست آمده را مشاهده کنید ممکنه ببینید که صفحاتی هستند که حتی از تگ های هدینگ استفاده نکرده باشند و یا اگر استفاده کردند کلمه کلیدی در آنها وجود ندارد ولی با این اوصاف بازهم در نتایج بهتر از خیلی سایت هایی هستند که کلمات کلیدی را در تگ های هدینگ خود دارند! رسالت تگ های هدینگ تغییر کرده و تنها برای درک بهتر محتوا توسط موتور های جستجو هست و حتی میتوان از این منظر نگاه کرد که همین بهتر فهمیدن مطلب توسط موتور های جستجو شاید بتواند به رتبه بندی بهتر شما کمک کند! جان مولر توضیح میدهد که استفاده از کلمات کلیدی در تگ های هدینگ معیار رتبه بندی نیست: مولر رسالت تگ های هدینگ را توضیح میدهد و کمی درباره گفته هایش شفاف سازی میکند: خلاصه مطلب و جمع بندی وبسایت درسیاتو از گفته های جان مولر: شاید مطلب بالا و گفته های جان مولر کمی برایتان گیج کننده و گنگ باشد و به وضوح مفاهیم این مطلب را درک نکرده باشید بنابر این در انتهای این مطلب میخواهم تا با توجه به تجربه و مطالعه شخص خود بنده که در زمینه سئو و قاعدتا تگ های هدینگ داشته ام این مطلب و گفته های جان مولر را برایتان بازگو کنم. جان مولر صراحتا بیان کرد که برخلاف سال های گذشته استفاده از کلمات کلیدی در تگ های هدینگ معجزه ایی بوجود نمیاورد و 99 درصد تاثیر خودرا از دست داده است.استفاده از تگ های هدینگ فقط باعث درک بهتر مطالب و محتوای شما توسط گوگل میشود و کار کاربر را در مطالعه مطلب و بدست آوردن چیزی که دنبالش هست راحت تر میکند. با توجه به گفته های جان مولر،من علی خاکبازان مدیر وبسایت درسیاتو به شما کاربران عزیز توصیه میکنم که از تگ های هدینگ به چند علت استفاده کنید و کلمات کلیدی را در آنها قرار دهید به 2 علت: اول اینکه با توجه به گفته های جان مولر استفاده از تگ های هدینگ کار موتورهای جستجو را در فهم مطلب راحت تر میکند و آنها مطلب را بهتر درک میکنند بنابر این راه خوبی برای شناساندن کلمه کلیدی شما به آنها و تاکیدتان بر کلمه ایی که میخواهید در آن رنک بگیرید میباشد! دوم اینکه استفاده از کلمات کلیدی واقعا تجربه کاربری خوبی را به بازدیدکنندگان شما میدهد و باعث میشود کاربران راحت تر موضوعات دلخواهشان را پیدا کنند و همچنین حرفه ایی بودن و دست به قلم بودن شمارا نشان میدهد. ولی در آخر باید بدانید که تگ های هدینگ به هیچ وجه تاثیر معجزه آسایی در سئو ندارد و تنها نحوه استفاده خوب از تگ های هدینگ باعث میشود که شما بتوانید موضوع مطلب و محتوای خود را بهتر به اطلاع موتور های جستجو برسانید و کاربرانتان را در خواندن بهتر مطلب یاری نمایید. منبع : درسیاتو
  17. سرور مجازی از آنجایی که با گسترش یافتن اینترنت و فضای مجازی و استفاده مکرر افراد از اینترنت باید مکانی وجود داشته باشد تا این اطلاعات زیادی را که در طراحی سایت ها در بر می گیرد را در حاقظه ی خود نگه دارند. شما پس از ایجاد طراحی سایتتان نیاز به یک انتخاب سرور دارید سرورها کامپیوترهای همیشه روشن و همیشه به اینترنت متصل می باشد و وظیفه ذخیره سازی اطلاعات را در فضای خود دارند را سرور مجازی و یا vps که مخفف Virtual Private Server می گویند. همواره برای خرید سرور مجازی یکی از اولین مواردی که به ذهن می رسد تجزیه و تحلیل قیمت آن برای خریدار است سرور ها یکی از تجهیزات زیر ساختی در طراحی سایت ها نیز به حساب می آیند متاسفانه در بازار سرورهایی بدون برند یا برند نا معتبر وجود دارد که به دلیل قیمت کمتر مورد توجه قرار می گیرند این سرور ها معمولا عمری کوتاه دارند و از کیفیت مناسبی برخوردار نیستند پس برای طراحی سایت نیز مناسب نیستند از بهترین تولید کننده های سرور در حال حاضر می توان به شرکت های لنوو، ایچ پی و دل اشاره کرد که که محصولات آنها از نظر کیفیتی در سطحی بالا قرار دارد. سرور های شرکت های طراحی سایت بسیاری از شرکت طراحی سایت ها از این سرور ها در مراکز خود بهره می برند سرور ها معمولا سطحی به لحاظ قیمت ندارند زیرا با کیفیت های متفاوت و در قیمت های گوناگون عرضه می شوند شما باید برای خرید ابتدا نیاز مجموعه خود را بشناسید و با توجه به آن سرور خود را انتخاب نمایید متاسفانه امروزه قطعات تقلبی در کشور بسیار زیاد شده که از کیفیتی پایین برخوردار است همچنین مورد تایید شرکت سازنده نیز نمی باشد حتما هنگام خرید سرور از اصلی بون قطعاتی که بر روی سرورتان نصب میشود مطلع گردید. زیرا استفاده از قطعات غیر اصلی ممکن است خسارات جبران نا پذیری در طراحی وب سایت مجموعه از قبیل خرابی های پی در پی و از دست رفتن اطلاعات داشته باشد همچنین ممکن است نیاز به ارتقا دادن سیستم خود داشته باشید و بخواهید رم، پردازنده یا هارد دیسک اضافه کنید حتما قابیلت ارتقای سیستم خود را در نظر بگیرید باید این قابلیت را داشته باشید که بتوانید آن را 30 تا 40 درصد از مقدار اولیه ارتقا دهید حتما در هنگام خرید به داشتن ضمانت نامه توجه کنید البته معمولا خرابی سرور ها کم است اما هنگام آسیب یک قطعه هزینه ای بیش از خرابی یک کامپیوتر شخصی به شما تحمیل می کند. رفع مشکلات طراحی سایت ها برای اینکه مشکلی برای طراحی وب سایت هایی که روی سرور قرار دارد، به وجود نیاید سرور باید از لحاظ فنی و از لحاظ امنیتی توسط تیم های متخصص بررسی شوند در صورت داشتن ضمانت نامه معتبرمی توانید هنگام خرابی های احتمالی از آن بهره ببرید این ضمانت نامه ها معمولا بدون قید و شرط و به مدت زمان یک، دو و یا سه ساله عرضه می شوند برای سرور هایی که قابلیت نصب شدن دارد نیاز به یک رک rack یا قفسه دارید رک ها با بدنه ای ضد الکتریسته مانع ایجاد الکتریسیته ی ساکن نیز میشوند در پایان لازم است اشاره کنیم که برای پیدا کردن سرور با قیمت مناسب و متناسب با کسب و کارتان میتوانید ازمشاوران و متخصصانی که در این زمینه فعالیت میکنند بهره ببرید از بهترین و کاربردی ترین سرورهای مجازی می توان سرور مجازی NVMe را نام برد. سرور اشتراکی سرور اشتراکی پر کاربردترین نوع سرور محسوب می شود در سرورهای اشتراکی چندین طراحی سایت از یک سرور اشتراکی استفاده می کنند هزینه های خدمات آن بسیار کمتر از سایر سرور ها می باشد. سرور مجازی که یک سروری بین سرور اختصاصی و سرور اشتراکی می باشد که در این بخش بیش تر به توضیح آن و کاربردها و مزایای آن می پردازیم. مزایای استفاده از سرور مجازی هزینه ی پایین آن نسبت به سرور اختصاصی قابلیت ارتقا منابع در زمان دلخواه و در کوتاه ترین زمان قابلیت جا به جایی بین مجازی سازها قابلیت نصب سیستم دلخواه با توجه به نیاز کاربر بر روی آن دارای امنیت بسیار بالا نسبت به هاست اشتراکی قابلیت عیب یابی سریع و جا به جایی اطلاعات به سایر ماشین مجازی قابلیت مدیریت کردن آن از راه دور داشتن پهنای باند بالا نسبت به هاست اشتراکی کاربرد های سرور مجازی وب سرور بیش ترین کاربرد سرور مجازی بر روی طراحی سایت هایی که نیاز به ترافیک بالایی دارند و فضای ذخیره سازی بیش تری را نیاز دارند می باشد که سرور مجازی برای این موردها بسیار مناسب می باشد ایمیل سرور تعداد ارسال ایمیل در سرویس اشتراکی در طول هفته و ماه محدود می باشد در صورتی که در میل سرور نامحدود می باشد و می توان هر چند تعداد ایمیل را ارسال کرد همچنین می توانید با استفاده از دسترسی که به سرور را دارید نرم افزار دلخواه ایمیل را بر روی سرور نصب کرد. سرور اپلیکیشن یکی از مهمترین تفاوت های بین سرور مجازی و هاست نداشتن دسترسی لازم به مدیریت سرور در سرویس های اشتراکی را می باشد در صورتی که می توان با پرداخت هزینه ی خیلی کمی اپلیکیشن دلخواه خود را بر روی سرور نصب و از قابلیت های آن بهره مند شوید. امکان بک آپ گیری اطلاعاتی که بر روی طراحی سایت و اینترنت خود را دارید بسیار حساس و مهم می باشد که نیاز به فضای ذخیره سازی و در صورت نیاز به بک آپ گیری و بازگرداندن آن ها می باشد یکی از کاربردهای دیگر و مهم سرور مجازی حفظ این اطلاعات و همچنین قابل برگرداندن آن ها می باشد.یعنی اگر به هر دلیلی اطلاعات شما حذف و یا توسط هکرها از بین رفت شما می توانید خیلی راحت به اطلاعاتتان دسترسی پیدا کنید. امکان دادن دسترسی راحت به دیگر همکاران خود شما می توانید با استفاده از سرور مجازی دسترسی های مختلفی را به همکاران و کسانی که می خواهید به فضای شما دسترسی داشته باشند را بدهید تا آن ها به فضای شما دسترسی پیدا کنند و دیگر لازم نیست فایل ها با حجم های بالایی را ایمیل کنید می توانید به راحتی به سرور مجازی وصل شوید و اطلاعات مد نظر را ارسال کنید. server سوالات متداول در زمینه سرور مجازی عبارتند از: VPS یا سرور مجازی چگونه کار می کند؟ برای این که این موضوع را بهتر درک کنید می توانید هارد کامپیوتر خود را در نظر بگیرید همانطور که می دانید هارد کامپیوتر شما فضایی ایسا که اطلاعات شما را در آن ذخیره می کنند و با نرم افزاری می توان آن را تقسیم بندی کرد هر قسمت از این تقسیم بندی ها را می توان به اطلاعات خاصی نسبت داد به عبارت بهتر می توان گفت هر کدام از این تقسیم بندی را می توان یک VPS در نظر گرفت که به شرکت و طراحی سایت هایی متعلق می باشد که محتوا و اطلاعات خود را در آن قرار می دهد و در اختیار کاربران قرار میدهد. سرور مجازی مناسب برای کدام گروه از افراد می باشند؟ در پاسخ این سوال می توان گفت که سرور مجازی برای کسانی که دارای مشاغل و کسب و کاری می باشند که می خواهند در کسب و کار خود پیشرفت کنند و طراحی سایتی و یا فعالیتی را در فضای اینترنت انجام دهند و فضایی را که دارای حافظه ی بالا و امنیت کامل و همچنین هزینه ی پایین را بخواهند تا اطلاعات خود را با اطمینان کامل در آن ذخیره کنند نیاز دارند سرور مجازی گزینه ی بسیار مناسبی می باشد. معایب سرور مجازی چیست؟ سرور مجازی نسبت به هاست اشتراکی دارای هزینه بالاتری می باشد و برای مدیریت آن نیاز به دانش فنی بالایی می باشد و همچنین عیب دیگر آن می توان به آسیب های امنیتی آن در صورتی که سرور به طور غیرارادی پیکربندی شود را می باشد.
  18. دوستان قالب سایت من از با افزونه WPBakery Page Builder طراحی شده میخواستم تو صفحه اصلی محصولات هم نمایش بدم اما در گجت هایی که داره چیزی برای نمایش محصولات در داخل نیست راهی هست اضافه شه ؟
  19. با سلام و خسته نباشید بنده اسکریپت PHP Smart Robot Chat Support را دریافت کرده ام اما این اسکریپت پس از نصب با مشکل روبرو میشود البته چندسال پیش این اسکریپت را از سایتی دانلود و در لوکال هاست پیاده کردم اما لینک اون را الان ندارم و این یکی هم به مشکل خورده و کار نمیکنه حتی روی هاست های اینترنت لطفا بنده را راهنمایی بفرمایید خودم یک اسکریپت ساده مشابه این را طراحی کردم اما فکرمیکنم این برای ترجمه و پیاده سازی خیلی بهتر باشه
  20. خوب خودم کشف کردم . schema هستش .
  21. سلام دوستان . همانطر که در عکس مشخص هست ، سوالم در مورد این قسمت هست که زیر لینک سایت نمایش داده میشه . این قسمت رو چطوری میتونم ایجاد کنم ؟ یعنی باید چه کاری انجام بگیرد که این باکس در زیر مطالب سایت نمایش دادهه بشه مثلا کلمه "تبلیغات در گوگل" که سرچ میشه چطوری میتونم این قسمت رو اضافه کنم یادمه برای ایجاد شاخه بندی در جستجو و نمایش دسته بندی جستجو ها باید یکسری تغییرات در کد صفحه نخست انجام میدادم . این مورد هم اگر کسی میدونه ممنون میشم بگه حتی اگر اسمش رو هم بگه که چی هست این باکس من خودم مطالعه میکنم.
  22. ولی من سورس سایتتون چک کردم هنوز مشکل هست
  23. سلام - ممنون از وقتی که گذاشتید خوشبختانه مشکلم از کش بود که حل شد تشکر
  24. سلام شما یکسری تغییرات دادید که فکر کنم داخل قالب هست . با نودپد پلاس Notepad++ (http://getlink.ir/7Sr2 ) کل فایل های .php رو بریزید داخل نودپد پلاس کنترل ctrl+f بزنید بعد تب دوم زده replace اونجا localhost رو با آدرس اصلی سایتتون تغییر بدید بعد قالب رو آپلود کنید. با افزونه String Locator هم میتونید داخل خود سایت جستجو کنید هرکجا localhost بود جایگزین کنید. اگر متوجه نشدید بگید براتون فیلم آموزشی بسازم. موفق باشید
  25. فکر میکنم بصورت پیشفرض توی تمام سی ام اس ها این تنظیمات وجود داشته باشه. از هر صفحه ای که لاگین بشید بعد از انجام موفق ورود به همون صفحه ای ارجاع داده میشید که توش قرار داشتید مگر اینکه خودتون صفحه خوشامدگویی یا صفحه دیگه ای رو از تنظیمات برای بعد از ورود تنظیم کرده باشید.
  26. جدیدا
  27. سلام دوستان وقتی کاربر میخواد تسویه حساب کنه میگه اول لاگین کن ولی وقتی لاگین میشه توی سایت میره توی حساب کاربریش من میخوام بعد از لاگین به صورت اتوماتیک بره تو صفحه تسویه حساب و فقط وقتی از صفحه تسویه حساب لاگین کردن این اتفاق بیوفته ن از جاهای دیگه کمکم کنید ممنونم مرسی ازینکه وقت گذاشتید
  1. نمایش فعالیت های بیشتر