saribar

اسباب کشی کار بسیار سخت و زمانبر

1 ارسال در این موضوع قرار دارد

اسباب کشی کار بسیار سخت و زمانبری است حال فرض کنید بخواهید مکان شرکت خود را عوض کنید. باید به تک تک کارمندانتان بگویید که وسیله های مربوط به خود را جمع کنند .هماهنگ کردن تعداد زیادی از افراد، انجام اسباب کشی را از پیش سخت تر خواهد کرد.

 

در اسباب کشی برای اداره ها باید به دنبال باربری هایی باشیم که خدمات بیمه ای را به طور کامل بر عهده می گیرند زیرا قرار است لوازم و وسایل یک شرکت که گاهی هزینه های بسیاری برای تهیه آن شده است را جابه جا کنید.
پیشنهاد ما به شما ، انتخاب یک شرکت باربری مطمئن است شرکتی که علاوه بر انجام بیمه برای بارها ، به بسته بندی حرفه ای محصول شما نیز بپردازد تا بعد از آنکه به مقصد نهایی خود رسیدید، برای انجام ندادن بسته بندی حرفه ای (شکستگی کامپیوترها،پرینترها و..) دچار ضررهای چندین برابر و افسوس نشوید.
اما اگر همچنان می خواهید بسته بندی بارها را خودتان انجام دهید پس بهتر است ، جعبه هایی در سایز های مختلف همراه با مقداری طناب و پلاستیک های حباب دار و روزنامه های باطله تهیه کنید و خودتان شروع به بسته بندی وسایل کنید.
برای آنکه بتوانید در زمان کوتاهی جابه جا شوید وشرکتتان برای مدتی تعطیل نباشد ، نیازمند یک برنامه ریزی از قبل تعیین شده ، جامع و دقیق هستید تا مشتریان برای انجام کارهای خود دچار سردرگمی و کلافگی نشوند و می بایست قبل از تغییر مکان ،مشتریان خود را از محل جدید شرکت آگاه کنید.
شما باید لیستی از انتظارات و زمان دقیق جابه جایی خود را بین کارمندان توزیع کنید تا آنها بدانند دقیقا برای اسباب کشی چه کارهایی باید انجام شود و کدامیک از وسایل اتاق کارشان را باید خودشان بسته بندی کنند و مسئولیت آن را بر عهده داشته باشند؟
یکی از دلایلی که اهمیت برنامه ریزی را بیش از پیش روشن می کند ، این است که کارمندان بتوانند کارهای ارباب رجوع و شرکت را در روزهای قبل از انتقال ، تقسیم بندی کنند و انجام دهند و کارهارا برای روز پایانی که امکان تعطیلی شرکت وجود دارد نگذارند.
می توانید با نصب آدرس جدید شرکت در همه راهروها و فضاهای عبور مرور، مطمئن باشید همه می توانند به آدرس جدید دسترسی داشته باشند تا برای رفت و آمد به محل جدید شرکت دچار مشکل نشوند.

بهتر است اسناد و قرار دادهایی که بسیار مهم است را خودتان یا فرد قابل اعتمادتان با ماشین شخصی جابه جا کنید تا احتمال آسیب یا گم شدن آن را به حداقل ممکن برسانید.
آنچه که واضح است در اسباب کشی شرکت ها ، وسایلی از قبیل ، صندلی ، میز، پرینتر، کامپیوتر و…جابه جا می شوند پس اگر می خواهید کار بستن بارها را خود انجام دهید باید کارتون و جعبه هایی با سایزهای مورد نظر را تهیه کنید.
قبل از ورود به مکان جدید برای آنکه در وقت صرفه جویی کنید باید تمامی سیستم های برق ، گرمایشی و سرمایشی را بررسی کنید و از سلامت آنها مطمئن شوید و مکان جدیدتان باید تمیز و عاری از هر گونه خاک و…باشد تا بتوانید جعبه ها را با خیال راحت باز کنید و وسیله ها را بچینید.
در هر صورت برای داشتن یک اسباب کشی اداری آسان و بی دردسر، بهتر است با شرکت های حرفه ای ، مشورت های لازم را انجام دهید. شرکت سریع بار تهران آماده همکاری با شما عزیزان است.

لطفا برای مشاهده link وارد سایت شوید و یا ثبت نام کنید.

به اشتراک گذاری این ارسال


لینک به ارسال
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

برای ارسال دیدگاه یک حساب کاربری ایجاد کنید یا وارد حساب خود شوید

برای اینکه بتوانید دیدگاهی ارسال کنید نیاز دارید که کاربر سایت شوید

ایجاد یک حساب کاربری

برای حساب کاربری جدید در سایت ما ثبت نام کنید. عضویت خیلی ساده است !


ثبت نام یک حساب کاربری جدید

ورود به حساب کاربری

دارای حساب کاربری هستید؟ از اینجا وارد شوید


ورود به حساب کاربری

  • چه کسانی در حال بازدید هستند؟   0 کاربر

    هیچ کاربر عضوی،در حال مشاهده این صفحه نیست.