رفتن به مطلب

سئو سایت خارجی در کلمه کلیدی خارجی


asgharji

پست های پیشنهاد شده

سئو سایت خارجی در معنای قرارگیری سایت در کلمه کلیدی خارجی در کشورهای خارجی می باشد. در واقع الگوریتم جستجو محلی گوگل موجب می شود که نتایج گوگل در کلمات کلیدی مختلف در کشورهای مختلف متفاوت باشد. در واقع شما اگر از ایران کلمه کلیدی سئو سایت را جستجو کنید با زمانی که با vpn کلمه کلیدی سئو سایت را جستجو می کنید نتایج مختلفی را خواهید دید. اما چگونه می توانید در کلمه کلیدی خارجی ، سئو سایت را انجام دهید.

 

 

سئو سایت خارجی و محتوا به زبان دیگر

امسی سئو محتوا

امسی سئو محتوا

اولین آیتم در سئو سایت خارجی تولید محتوا و استفاده از ان کلمه کلیدی در محتوا است. در واقع باید در ابتدا اعتبار سازی داخلی و اصول سئو سایت درونی سایت را رعایت نمایید. فرض کنید کلمه کلیدی شما seo باشد پس در اینصورت باید از این کلمه کلیدی استفاده نماید. عنوان اصلی سایت خود را seo می گذارید و محتوا و زبان محتوای سایت خود را انگلیسی انتخاب می کنید. محتواها و عناوین محتوای خود را در خصوص seo انتخاب می کنید و به انشار می گذارید. در واقع بدین واسط شما سئو درونی سایت را به انجام رسانده اید.

 

 

 

 

 

سئو سایت خارجی و اعتبار سازی خارجی

 

 

پس از اعتبارسازی داخلی می بایست اعتبار سازی خارجی را آغاز نمایید. اینکه کلمه کلیدی seo را از آمریکا سرچ کنید و یا انگلیس به دلیل الگوریتم جستجو محلی گوگل متفاوت می باشد. پس باید حال کشور مورد نظر خود و یا کشوری که مورد تمرکز قرار داده اید را انتخاب و معین کنید.

 

 

 

سئو سایت خارجی و بک لینک خارجی

پس از انتخاب کشور و کانتری مورد نظر خود برای اعتبار سازی خارجی ، حال باید برای ایجاد بک لینک های معتبر و ایجاد لینک سازی خارحجی اقدام کنید. می توانید در لیستی از فروم ها در کشور انتخابی ، لیست سایت ها و نیز شبکه های اجتماعی با مخاطبین در آن کشور لینک سازی خارجی و بک لینک خارجی خود را به انجام رسانید.

دوربین مدار بسته، دوربین مدار بسته، تور لحظه آخری، اتوبار تهران، اتوبار غرب،cccam server ،سئو سایت ، تخفیف ، اتوبار، باربری، طراحی لوگو ، سئو سایت ،ترجمه مقاله ، انجام پایان نامه ، سئو، طراحی سایت، قالب وردپرس فارسی، ،قیمت دلار،ایمپلت، ماساژ، سنگ کورین،هتل کایا لاله پارک تبریز، درب اتوماتیک ، راهبند ، کرکره برقی ، جک برقی ، درب شیشه ای ، کانکس، ماژول تابلو روان ، پاور تابلو روان ، ماژول قرمز، پاور تابلو روان ،عکاسی صنعتی ، آتلیه عکاسی ، کیف ، آتلیه کودک ، آتلیه عروس، تابلو روان ، آرایشگاه زنانه، اجاره اسپیس ،قیمت اسپیس ، اسپیس، غرفه سازی اسپیس ،خرید vpn ، iptv server

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...