رفتن به مطلب

تبلیغات در اینستاگرام با ترفندهای ریز


پست های پیشنهاد شده

پروفایل خود را قوی کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

پروفایل شما اولین صفحه‌ای است که یک شخص غریبه آن را می‌بیند تا فید اینستاگرام شما یا عکس‌های اشتراک گذاشته شده توسط شما را بررسی کند، پس باید بتوانید در همان قدم اول به آن شخص چند دلیلی خوب برای فشار دادن دکمه Follow بدهید (اگر به دنبال‌کننده‌های بیشتری نیاز دارید). در مورد خودتان چیزی بگویید، چه کار می‌کنید و چه نوع تصاویری که به اشتراک می‌گذارید (ممکن است در چند تصویر مشخص شده اول در فید شما نتوان تشخیص داد). از وبسایت خود استفاده کنید تا به تماشاگران یک نگاه کامل و جامع‌تر بدهید لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. یا اینکه فید توییتر خود یا هر چیز دیگری که بتواند به شخص بازدید کننده از پروفایل شما ارزش دنبال کردن شما را بدهد، نشان دهید.
 اشتراگ گذاری تصاویر را گسترش دهید

 

اینستاگرام می‌تواند شما را وارد دنیایی بزرگتر از سرویس‌های اشتراک گذاری فایل‌های مدیا کند، بنابراین از لینک‌های اشتراک گذاری در شبکه‌های اجتماعی دیگر استفاده کنید و به افرادی که هنوز اینستاگرام را نصب نکرده‌اند قدرت عکس‌برداری خود را نشان دهید و به رخ بکشید. البته باید مراقب هم باشید که با اشتراک گذاری زیاد تصاویر روی مخ آن‌ها نروید و به نوعی اسپم ایجاد نکنید، برای این منظور نیز می‌توانید گزینه اشتراک گذاری هر عکس را به صورت جداگانه فعال یا غیر فعال کنید (در زمان برقراری ارتباط با اینترنت).

متاسفانه عکس‌های اینستاگرام دیگر به صورت عکس‌های محلی در توییتر اشتراک گذاری نمی‌شوند. اما شما با استفاده از این کانال IFTTT می‌توانید همچین کاری را انجام دهید. البته ادغام این شبکه با فیس‌بوک بسیار سر راست است و همانطور که انتظار دارید با لینک کردن عکس‌ها از درون آلبوم تصاویر اینستاگرام می‌توانید اینکار را انجام دهید   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. .
از حرفه‌‌ای‌ها یاد بگیرید

 

لیست مخاطبین ایستاگرام خود را با اضافه کردن افراد خلاق و حرفه‌ای در کنار خانواده، دوستان و آشنایان خود ترکیب و تقویت کنید. شما خیلی زود می‌توانید شیوه اشتراک گذاری عکس‌های آن‌ها، مقدار نوری که در نظر می‌گیرند، فیلتر‌های مختلفی که استفاده می‌کنند و دیگر نکات ریز و درشت را یاد بگیرید.   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   برای مثال از این چند نمونه شروع کنید؛ Foster Huntington (با 909,995 دنبال کننده)، عکاس نشنال جئوگرافیک Ira Block (با 52,072 دنبال کننده) یا نویسنده CNN آقای Jethro Mullen (با 900,800 دنبال کننده).

همچنین اگر دنبال کننده راهنمایی‌های انگلیسی هستید می‌توانید گوشه چشمی هم به بلاگ اینستاگرام داشته باشید، جایی که گاهی اوقات کاربران حرفه‌ای نکاتی بسیار مفید را درباره گرفتن بهترین عکس‌ها و بهترین نحوه اشتراک گذاری یادداشت می‌کنند (شبیه به این پست در ماکرو شاتز).
اپلیکیشن‌های بیشتری را اضافه کنید

 

همانطور که اینستاگرام می‌تواند عکس‌هایی را از درون گوشی یا تبلت شما و همینطور عکس‌هایی که با دوربین خود گرفته را لود کند و نمایش دهد، شما می‌توانید چند اپلیکیشن جانبی نیز برای ترکیب و مخلوط کردن این قابلیت اضافه کنید. اپلیکیشن‌های بسیار زیادی هستند (برای مثال در
 iOS اپلیکیشن Diptic و در اندروید اپلکیشن Photo Grid) که به شما اجازه ساخت مجموعه تصاویر
درون اینستاگرام را می‌دهد در حالی که ابزار‌های مخصوص دوربین (شبیه به + Camera یا Camera Zoom FX) می‌توانند بدون اینکه بخواهید اینستاگرام را باز کنید مهارت شما در عکس‌برداری را به یک مرحله بالاتر ببرد.

 به اشتراک گذاشتن تصاویر پس از ارسال آن‌

share7اگر تصویری را بروی اینستاگرام خود پست کرده‌اید و احتمالا یادتان رفته که آن را برروی دیگر صفحات خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر فیس‌بوک و توئیتر به اشتراک بگذارید، می‌توانید با طی مراحل زیر این کار را انجام دهید:

    پس از پست تصویر مدنظر خود، برروی آیکونی که با سه نقطه مشخص شده است ضربه بزنید.
    حال پس از وارد شدن به منو و انتخاب گزینه «Share»، سایت مدنظر خود را برای به اشتراک گذاشتن پست خود در آن انتخاب نمایید.

توجه : حواس‌تان به محدودیت تعداد کارکترها، باشد!

ذخیره  تصاویر پس از ارسال آن‌ها/ ذخیره تصاویر مربوط به پست‌های دیگران

savepix8در اینستاگرام به‌صورت پیش‌فرض، تصاویری که پست می‌کنید در گالری موبایل و یا تبلت شما ذخیره می‌شود مگر آن‌که، گزینه ‘Save Original Photos’ فعال نشده باشد. برای فعال کردن آن در صفحه پروفایل خود، به تنظیمات مراجعه کرده و گزینه ‘Save Original Photos’  را فعال نمایید. به همین روش، می‌توانید آن را غیرفعال کنید.

    این مقاله را هم بخوانید: آموزش بازگرداندن لوگو قدیمی اینستاگرام

حال اگر این مشکل پیش‌ آمد، چگونه آن را رفع نماییم؟ کافی است پس از پست تصویر خود، با لمس آیکونی که با “سه نقطه” مشخص شده است و انتخاب عبارت «Copy Share URL» در منوی باز شده، URL مربوط به تصویر را در مرورگر خود باز نمایید. باقی ماجرا را هم که حتما بلدید!

درباره قسمت دوم ترفند، کافی است مراحل زیر را پس از شکار تصویر مد نظر خود انجام دهید ( البته انجام این قسمت فقط با PC یا لپ‌تاپ، ممکن است):

    وارد پست  مورد نظر خود شده و کلیک راست نمایید.
    سپس کلید ترکیبی «Ctrl+Shift+I» در گوگل کروم و «Q» را در فایرفاکس، فشار دهید. ( در کل، باید گزینه Inspect Element را انتخاب کنید.)
    با حرکت نشان‌گر موس در پنل باز شده، به عبارتی برسید که دور تصویر مدنظر شما، آبی شود. حال به دنبال لینک تصویر مورد نظر خود  به‌وسیله بازکردن محتوای آن عبارت  بگردید.
    لینک را کپی کرده و در مروگر خود شبیه به آدرس یک سایت باز نمایید. سپس به‌سادگی، می‌توان تصویر را ذخیره کرد لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. .

 خصوصی نگه‌داشتن اکانت اینستاگرام

شاید اصلا مایل نباشید آنچه را که در اینستاگرام پست می‌کنید برای تمام افرادی که از صفحه شما بازدید می‌نمایند، قابل مشاهده باشد. خوش‌‌بختانه اینستاگرام این مشکل را با گنجاندن یک گزینه در تنظیمات سرویس خود، حل کرده است.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. کافی است در صفحه پروفایل‌تان، وارد منوی تنظیمات شده و سپس «Private Account» را فعال نمایید.

آنچه که بیان شد، شرح مفصلی بود از اغلب ترفندهایی که در هنگام کار با اینستاگرام به آن نیاز پیدا خواهید کرد. امیدواریم مورد پسندتان قرار گرفته باشد.

ویرایش شده توسط 7bayan
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...