رفتن به مطلب

چگونه یک وب سایت نمونه طراحی کنیم؟


sinak

پست های پیشنهاد شده

یکی از وب سایت های معتبر و مهم در طراحی سایت الکسا (Alexa) نام دارد. وظیفه اصلی الکسا رتبه بندی سایت ها می باشد و در حال حاضر بیشتر صاحبان سایت به دنبالترافیک بیشتر و بالا بردن رتبه ی الکسای سایت خود هستند و ما در این مقاله قصد داریم تا به شما چند نکته را بیاموزیم که باعث پیشرفت رتبه سایتتان در الکسا شود.رتبه الکسا (Alexa Rank) چیست؟به سیستم رتبه بندی سایت ها که بر اساس تعداد بازدید کنندگانی که نوار ابزار الکسا را نصب کرده اند رتبه الکسا می گویند.استفاده از نکاتی که در زیر به آن اشاره می کنیم به شما کمک می کند بتوانید رتبه الکسای سایت خود را افزایش دهید

  • شما می توانید با نصب نوار ابزار الکسا از سایت لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. و انتخاب سایت خود به عنوان صفحه خانگی مرورگر قدم اول در بالا بردن رتبه سایت خود را بردارید.
  • الکسا نیز مانند دیگر موتور های جستجو مانند گوگل علاقه خاصی به محتوای با کیفیت و به روز دارد، پس محتوای سایت خود را به صورت مرتب به روز کنید تا توسط الکسا تشویق شوید.
  • کاربرانی که بیشترین زمان را در وب سایت شما سپری می کنند از کاربرانی که وقت کمتری می گذارند از ارزش بیشتری برخوردار هستند، پس برای جذب هرچه بهتر کاربران لازم است طراحی سایت خوب، محتوای با ارزش و سرعت بالای لود شدن صفحات را در اولویت قرار دهید.
  • سعی کنید از استراتژی رقبای خود با خبر باشید تا بهتر بتوانید به افزایش رتبه خود بپردازید. همان طور که شما علاقه به صدر نشینی در رتبه الکسا دارید رقبای شما نیز دارند. ممکن است در مدت یک هفته وب سایت شما بازدید رو به رشدی داشته باشد ولی در رتبه الکسای شما تغییری ایجاد نمی شود، این به دلیل عملکرد ضعیف شما نیست، بلکه به علت بهتر عمل کردن رقبای شماست پس همیشه از روش های مختلف برای جذب کاربر استفاده کنید زیرا رقبای شما این کار را انجام می دهند.
  • یکی از راه ای موثر در بالا بردن رتبه الکسا این است که در سایت هایی با رتبه بالا فعالیت کنید و با دیگران بحث کنید. می توانید در این سایت ها لینک های صفحات داخلی خود را به صورت قانونی قرار دهید.


لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

طراحی وب سایت یک هنر است و طراحان سایت همیشه در صدد این هستند که سایت هایی متفاوت و با کیفیتی طراحی کنند. طراحان سایت باید ذهنی خلاق داشته باشند تا کاری منحصر به فرد ارائه دهند. در این مقاله قصد داریم تا شما را به چند ایده در طراحی سایت آشنا کنیم.استارت کار پروژههمیشه و در هر کاری می گویند که قدم اول سخت تر از بقیه قدم ها می باشد. شما وقتی م خواهید شروع به طراحی سایت کنید ایده ها و طرح های متفاوتی به سرعت از ذهن شما عبور می کند و در بیشتر مواقع باعث سردرگمی می شوند. بهترین کار در این مواقع این است که اول هدف اصلی سایت چیست و چه ایده هایی برای جذب کاربر می خواهید استفاده کنید؟ بهتر است ابتدا چند نمونه اولیه رسم کنید تا ذهنتان هدفش را پیدا کند.الگو برداری عیب نیستدر جامعه طراحی سایت نظرات متفاوتی وجود دارد.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
بعضی می خواهند طراحی نمونه ای داشته باشند بدون این که بخواهند از نمونه کار های دیگران استفاده کنند ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم که نمونه کار های بزرگ را ببینید و از آن ها به شیوه خود در طرح هایتان استفاده کنید.دیدن وب سایت از نگاه کاربرشما نه تنها به عنوان یک طراح سایت بلکه به عنوان یک کاربر نیز باید به خوبی عمل کنید. لازم است که قبل از ساخت کلی وب سایت یک نمونه آزمایشی از آن طراحی کنید و خود را در قالب یک کاربر قرار داده و به سایت خود نگاهی بیندازید تا ببینید که یک کاربر به قسمت هایی ممکن است بیشتر برود و یا از چه چیز هایی بدش می آید.استفاده مناسب از فضای صفحهاستفاده درست از فضای صفحات بسیار مهم است. همیشه نمایش آن رنگ سفید در پس زمینه نشانه گر فضای خالی و یک محل تنفس می باشد. شما باید به محتوایات صفحه سایت خود فضایی و برای بهتر جلوه داده شدن بدهید. بیشتر سعی کنید از عناصر لازم در صفحات استفاده کنید و از آیتم های غیر ضروری جلوگیری کنید. برای خود یک لیست از این عناصر تهیه کنید تا در هنگام طراحی سایت احساس راحتی کنید و به ایده های بهتری در این زمینه بیندیشید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month پیش ...

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...