رفتن به مطلب

نصب قالب از بسته نصب آسان


پست های پیشنهاد شده

سلام وقتتون بخیر دوستان ببخشید من چطور میتونم قالب از طریق بسته نصب آسان  فعال کنم که اطلاعات سایتم پاک نشه و تمام موارد قالب فعال بشه.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

اضافه شده در شهریور ۴, ۱۳۹۶ / 0 views /  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

در این مقاله به آموزش راه‌اندازی بسته نصبی قالب وردپرس در هاست سی پنل میپردازم که با استفاده از اون قادر خواهید بود تا به راحتی قالبی که به صورت نصب بسته آسان در وردپرس طراحی شده و اون را خریداری کردید را دقیقا مشابه دمو روی سایت خودتون نصب کرده و از اون استفاده کنید. اما قبل از اینکه به ادامه آموزش بپردازم لازمه تا توضیحاتی را در رابطه با قالب هایی با بسته نصبی ارائه کنم. همونطور که میدونید بعد از انتخاب قالب مناسب برای کسب و کار و سایت شما مهمترین بخشی که زمان زیادی رو هم از شما خواهد گرفت اینه که شما بیایید و کلی وقت برای تنظیمات قالب و چیدمان ظاهر اون بپردازید. البته در قالب های رایگان و ساده اینطور نیست، اما قالب های تجاری که با استفاده از صفحه سازها ساخته میشن شما روزها باید وقت بزارید تا چیزی که مدنظر شماست رو از قالب بیرون بکشید و دقیقا بخواهید تا قالب خریداری شده را مشابه دمو و پیشنمایش قالب طراحی کنید. اینجاست که یک ابزار کاربردی و پرطرفدار به وجود اومد و با استفاده از اون قابلیتی فراهم شد تا کسانی که قصد فروش قالب دارند بعد از طراحی یک بسته نصب از پیش نمایش سایت بسازند و با کلیه تنظیمات و افزونه هایی که روی اون سایت هست بعد از اینکه یک خروجی ازش تهیه شد به راحتی بتونید تا در کمترین زمان ممکن و در عرض چند دقیقه عینا کلیه اطلاعات رو روی دامنه جدیدی بالا بیارید و اون چیزی نبود جز بسته نصب آسان وردپرس که دیگه کمتر فروشنده ای از اون برای فروش قالب های طراحی شده خودش پیدا میشه که استفاده نکرده باشه.

بسته نصبی یا quick install چیست : یک پکیج وردپرس می باشد که شامل خود وردپرس ، قالب ، افزونه ها و محتویاتی مانند عکس ها می باشد . وقتی این بسته را نصب کنید سایتی همانند دمو خواهید داشت . دیگر با وجود بسته نصبی شما دیگر دقدقه نصب قالب و ایمپورت کردن و تنظیمات قالب که هم زمان بر است هم امکان خوردن به مشکل وجود را ندارید .

کلیه قالب های وردپرسی ها اعم از قالب های فروشگاهی و شرکتی و … به صورت بسته نصبی آسان آماده سازی شده و سئو سازی و بومی سازی شده و بدون تخصص خاصی و تنها با استفاده از این آموزش قادر خواهید بود قالب ها رو همانند پیشنمایش فارسی و آنلاین راه اندازی کنید .

وقتی قالبی را از وردپرسی ها خرید کنید، معمولا ۳ فایل در پنل کاربری شما برای دانلود اضافه میشود:
۱-قالب خریداری شده : (که فایل قالب شما می باشد،برای آپدیت های بعدی فقط همین فایل را باید دانلود و جایگزین کنید.)
۲-سایر فایل های مربوطه : (شامل راهنمای کار با قالب، پلاگین های مربوط به قالب، فایل بکاپ پیشنمایش انلاین با پسوند xml ، فایل بکاپ اسلایدر، فایل بکاپ تنظیمات قالب، فایل بکاپ ابزارک ها. البته گزینه های داخل این فایل برای قالب های مختلف متفاوته.)
۳-بسته ی نصب آسان : (که کل پیشنمایش آنلاین فارسی را برای شما نصب می کند. در کمتر از ۱ دقیقه)

توجه : بسته ی نصب آسان برای کسانی مناسب است که محتوایی روی سایت فعلی ندارند و میخواهد از پایه با دموی فارسی کار خود را شروع کنند. اگر در حال حاضر محتوایی بر روی سایت هست که میخواهید محتوای شما حفظ شود و دمو را هم ایمپورت کنید، میتونید دمو را با فایل xml ایمپورت کنید.

گام اول : ایجاد دیتابیس در هاست

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

گام دوم : آپلود بسته نصبی در هاست

حال شما باید بسته ی نصب آسان را در هاست خود آپلود نمایید. اگر میخواهید در آدرس اصلی سایت نصب کنید، بسته را در روت هاست یعنی پوشه Public_html آپلود کنید در غیر اینصورتمیتوانید در یک پوشه یا ساب دامین آپلود نمایید.

توجه : حتما فایل بسته ی نصب آسان رو با استفاده از نرم افزار FTP در هاست خود آپلود نمایید تا احیانا هنگام اپلود به مشکل برنخورید (به علت بالا بودن حجم فایل حدود ۵۰ تا ۲۰۰ مگابایت). بسته ی نصب آسان یک فایل zip است. مثلا اگر قالب انفولد راخریداری کرده باشید اسم پکیج شما enfold-quick-install-pack.zip است.

حالا فایل پکیج را در هاست از حالت فشرده خارج کنید (extract).

بعداز خارج کردن از حالت فشرده ۲ فایل اضافه خواهد شد. یک فایل installer.php و یکی هم enfold-quick-install.zip (اگر قالب انفولد را خریداری کرده باشید ). سپس فایل فشرده ی اولی یعنی enfold-quick-install-pack.zip را از هاست حذف کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

سپس فایل zip جدید یعنی enfold-quick-install.zip را هم اکسترکت کنید.

گام سوم : مرحله آخر آموزش نصب قالب وردپرس با بسته نصبی آسان

در مرورگر خود، آدرس سایت را وارد کنید و در انتهای آدرس installer.php را بزنید. به عنوان مثال: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

بعد از کامل کردن موارد مشخص شده، دکمه Test Connection را بزنید. اگر گزینه ها را درست پر کرده باشید پیغام سبز رنگ Success در وسط صفحه ظاهر میشود.

اگر Success ظاهر نشد ، مقادیر وارد شده را چک کنید که درست وارد کرده باشید.(اسپیس یا فضای خالی نگذاشته باشید)

سپس برای شروع عملیات دکمه Run Deployment را بزنید. پنجره ای که باز میشود را OK کنید. کمی صبر کنید تا بسته نصب شود.

آموزش تصویری:

لطفا ادرس زیر را در مروگر وارد کنید

به عنوان مثال: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

توجه داشته باشید بجای ویروهاستینگ نام سایت خود را وارد کنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

بعد از وارد کردن نام کاربری و رمز ورود دلخواه برای وردپرس، دکمه Run Update را بزنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در این قسمت New Admin Account  را بزنید و نام کاربری و رمز عبور پیشخوان خود را انتخاب کنید بعد آن run update را بزنید

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در این مرحله منتظر بمانید تا نصب بطور کامل انجام شود

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

حال شما سایتی دقیقا شبیه پیشنمایش فارسی خواهید داشت.

نکته : فایل zip و installer.php و installer-data.sql را هم از هاست پاک کنید.

نصب روی لوکال هاست:

اگر خواستید روی لوکال (Xampp) نصب کنید، نام یوزر دیتابیس رو root بزارید و پسورد یوزر رو هم خالی قرار دهید . پس از نصب قالب وارد داشبورد وردپرس شذه و پلاگین “وردپرس فارسی” یا Jalali را غیرفعال کنید چون ممکنه است اجرای سایت روی لوکال هاست را با اختلال ایجاد کند.

با آرزوی موفقیت روز افزون ویروهاستینگ در دنیای وب و اموزش های مجازی 

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...