رفتن به مطلب

تلویزیون QLED نسل جدید تی وی ها متولد شد – قسمت دوم


itzeroone

پست های پیشنهاد شده

 

QLEDPart5_wide_main_1750x430-1.jpg

بازار تلویزیون جهانی امروز به سادگی گسترده شده است . در این قسمت به نوآوری های سامسونگ اشاره شده است .
مقاله مرتبط : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
 
هر سال، تولید کنندگان در سراسر جهان طیف گسترده ای از تلویزیون هایی که در مجموع بیش از ۲۰۰ میلیون واحد است را تولید می کنند . اگرچه رده بالای تلویزیون فقط پنج درصد از کل سالیانه یعنی (کمی بیش از ۱۰ میلیون واحد) را تشکیل دهد، این نشان دهنده گوشه ای از بازار است که تولید کنندگان تلویزیون بیشترین توجه را به خود جلب می کنند .به عنوان مثال، زمانی که اکثر تولیدکنندگان محصولات خود را در نمایشگاه CES، بزرگترین لوازم الکترونیکی مصرفی در جهان نمایش می دهند، آنها برجسته هایی را ارائه می دهند که بخش حقوقی بازار تلویزیون را هدف قرار می دهند. اما چرا دقیقا سازندگان تلویزیون به شدت رقابت می کنند تا به چنین انتخاب کوچکی از مصرف کنندگان بپردازند؟
Q7C_Editorial_01QLED_CB530349468__SL1266
اگر چه تلویزیون های حق بیمه فقط پنج درصد از فروش جهانی را تشکیل می دهند، اما برای بسیاری از تولیدکنندگان آنها یک آغاز طلایی هستند که تقریبا ۲۰ درصد کل درآمد و ۴۰ درصد مجموع سود را تشکیل می دهند . به عبارت دیگر، اگر یک تولید کننده زمین را در تلویزیون های حق بیمه از دست بدهد، احتمالا در کل بازار از بین می رود .فقط سه سال پیش، بیشتر تلویزیون هایی که در بخش حق بیمه هدف قرار گرفتند، دارای برچسب هایی بودند که بیش از ۱۵۰۰ دلار قیمت داشتند . امروز رقابت شدید ، قیمت ها را کاهش داده است، به این معنی که مصرف کنندگان به راحتی می توانند تلویزیون های حق بیمه را با قیمت پایه ای برای ۱۲۰۰ دلار پیدا کنند. اجازه ندهید که نشانه ها شما را فریب دهند، هرچند؛ تلویزیون های حق بیمه هنوز هم به طور متوسط بیش از دو برابر قیمت اکثر تلویزیون ها در بازار دیده میشود .سامسونگ الکترونیک در چند سال گذشته خود را به عنوان رهبر در نوآوری های تلویزیون برتر معرفی کرده است . راه اندازی تلویزیون QLED در سال جاری، خط تولید گلکسی سامسونگ است که موقعیت خود را به عنوان یک رهبر در این منطقه تقویت خواهد کرد .


samsungqledtv01-1.jpg
سال گذشته سامسونگ ۴۷ درصد از فروش تلویزیون های با قیمت بیش از ۱۵۰۰ دلار و ۴۸ درصد از تلویزیون ها به ارزش بیش از ۱۲۰۰ دلار قیمت را داشت . به عبارت دیگر، محصولات سامسونگ امروزه نیمی از تعداد تلویزیون های حق بیمه در بازار جهانی را تشکیل می دهند .موقعیت سامسونگ در بازار اروپا نیز محسوب می شود، جایی که در طی مدت مشابه، سهم بازار از ۴۰ درصد افزایش یافته است . این شرکت همچنین به طور قاطع موقعیت خود را به عنوان یک تولید کننده پیشرو تلویزیون های حق بیمه در چین، بزرگترین بازار جهان، تاسیس کرده است. در آنجا چهار تلویزیون دهی برتر از سه ماهه اول سال جاری توسط سامسونگ تولید شده است .سامسونگ همچنین بازارهایی را برای تلویزیون های UHD و پهنای باند منجر می شود – موقعیتی که حتی در مورد صفحه های ۶۵ و ۷۵ اینچ ظاهر می شود . در واقع، در سال گذشته، محصولات سامسونگ بیش از ۴۰ درصد از فروش جهانی تلویزیون هایی با اندازه بیش از ۶۰ اینچ را به خود اختصاص داد .براساس روند تلویزیون گسترده، سامسونگ دو تلویزیون ۷۵ اینچی QLED را در ایالات متحده، اروپا، چین و کره عرضه کرده است .

منبع : لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. - لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...