رفتن به مطلب

تاثیر لینک های خارجی بر سئو سایت


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

سئو خارجی یکی از مهمترین قسمت های سئو یک سایت می باشد به نحوی که در بهینه سازی سایت اهمیت سئو خارجی دو برابر بیشتر از سئو درونی سایت می باشد. مهم  است که بدانید سئو خارجی یک سایت اهمیت بالاتری نیز دارد و همچنین دقت بیشتری را نیز می طلبد ، چرا که تاثیر گذاری این موضوع بیشتر است همانطور که می تواند باعث ارتقای سایت شما شود همانطور می تواند سبب ریزش و افت موقعیت سئو سایت شما نیز در گوگل باشد.
 
ثبت نام در موتورهای جستجو قدرتمند
یکی از بهترین روش ها جهت کار بر روی سئو داخلی کار بر روی متدهای جستجو و ثبت کلیک سایت در موتور های جستجو پر اهمیتی مانند گوگل و یاهو می باشد.
 
ثبت لینک سایت در دایرکتور های مهم
با این کار شما در رفرنس های جهانی ثبت خواهید شد و این باعث بالا رفتن ارزش سایتان و دسترسی اسان تر موتور های جستجو به شما خواهد بود.
 
فعال بودن صفحات سایت در شبکه های اجتماعی
کار کردن بر روی شبکه های اجتماعی که امکان ایجاد صفحه برای سایتتان را ندهد و به اشتراک گذاری مطالب شما در سایت هایی مانند فیس بوک و گوگل باعث بالا رفتن رتبه سئو خارجی سایتتان خواهد بود.
 
 به اشتراک گذاری مطالب در فروم های معروف
فروم ها یکی از مهمترین منابع اطلاعاتی برای مردم میباشند شما نیز می توانید به معرفی سایت خود و فعالیت هایتان در این قسمت از دنیای اینترنت بپردازید.
 
به اشتراک گذاری مطالب در وبلاگ های مطرح
این مورد نیز به نوبه خود باعث ارتقای شما سئو خارجی شما میشود و یکی از فاکتور های مهم در سئو خارجی سایت است.
عمده مطالب بالا که جهت آشنایی هر چه بیشتر شما با سئو خارجی سایت بود در سئو درونی سایت و در نتیجه بر سئو شما تاثیر گذار خواهد بود.
 
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  |  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  |  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...

۱۵ نکته که در انتخاب سایت لینک سازی باید بررسی کنید

فهرست سؤالاتی که باید از سایت لینک سازی بپرسید

در ادامه فهرست (چک لیست) سؤالات و ملاک‌هایی که ما برای امتیازدهی به سایت لینک سازی همکار مورد نظر برای لینک سازی به کار می‌بریم، آورده شده است. از آن‌ها به عنوان ابزاری برای شروع کارزار لینکی خود استفاده کنید.

  1. آیا این سایت در گوگل فهرست (ایندکس) شده است؟

برای من مهم‌ترین و اصلی‌ترین نشانه‌ی اینکه یک سایت دارای مشکل است، عدم نمایش آن در موتور جستجوی گوگل است. اگر صفحه وبی که شما به دنبال آن هستید در گوگل نمایش داده نمی‌شود، نشانه‌ی خوبی نیست و احتمالاً وضعیت کلی سایت لینکسازی مورد نظر هم خوب نیست. اگر از موتور جستجویی دیگر یا شبکه‌های اجتماعی برای دسترسی به سایت مورد نظر استفاده کرده‌اید، حتماً با جستجوی آن در گوگل، وضعیت سایت را بررسی کنید. اگر در گوگل فهرست نشده است، دیگر مابقی سوالات را مطرح نکنید و از خیر آن بگذرید.

  1. آیا اطلاعات ارتباطی در سایت وجود دارد؟

البته که ما نیازی نداریم که بدانیم یک وبلاگ نویس کجا زندگی می‌کند اما اگر هیچ راهی برای ارتباط با وبمستر در سایت وجود ندارد چطور؟ من به شخصه چنین سایتی را به عنوان سایت لینک سازی همکار انتخاب نمی‌کنم. واضح است که آن‌ها نمی‌خواهند با کسی در ارتباط باشند. حتی اگر در سایت فرمی برای ارتباط وجود داشته باشد از نظر من مشکلی وجود ندارد. به دنبال نشانی ایمیل، شماره تلفن و حساب‌های کاربری در شبکه‌های اجتماعی بگردید، این موارد نشان می‌دهد که پشت این سایت، یک وبمستر فعال حضور دارد.

  1. آیا محتوای خوبی مینویسند؟

نیازی نیست که حتماً نویسنده‌ی معرکه‌ای باشند اما خوب نیست که محتوایی خیلی ضعیف در سایت وجود داشته باشد. اگر می‌خواهید بر روی لینک شما کلیک شود، نوشته‌های آن‌ها باید خوب و گیرا باشد، در غیر این صورت هیچ اتفاقی نخواهد افتاد. سایتی با محتوای ضعیف یعنی فقط این سایت لینک سازی است و نه چیز دیگر و این دسته از سایت‌ها لینک باکیفیت به شما نمی‌دهند.

  1. وضعیت ترافیک سایت چطور است؟

ببینید وضعیت سایت پایدار یا رو به رشد است. باید به موقعیت جغرافیایی ترافیک ورودی هدف اهمیت بدهید. از طرفی دیگر باید مطمئن شوید که سایت لینک سازی سبب مشکل و کاهش در ترافیک ورودی مشاهده نمی‌شود و ترافیک آن‌ها از مزارع لینک (Link farms) مشهور و سایر سایت‌های مشابه به دست نیامده است.

  1. آیا سایت مورد نظر آزادنه لینک فروشی میکند؟

مطمئنم که از دیدن رقم تعداد سایت‌هایی که لینک فروشی می‌کنند شگفت زده می‌شوید، حتی سایت‌هایی که شما فکر می‌کنید بازی فروش هستند هم لینک فروشی می‌کنند. من همواره بررسی می‌کنم که آیا سایت لینک سازی مورد نظرم برنامه‌ی فروش خاصی برای لینک دارد، در صورتی که چنین برنامه‌ای وجود داشته باشد از همکاری با آن‌ها پرهیز می‌کنم.

سایت لینک سازی

  1. آیا سایت لینک سازی مشکلی دارد؟

من معمولاً مواردی نظیر فروش موارد ممنوعه در سایت‌ها را بررسی می‌کنم. برای مثال، همکاری با سایتی که مواد دارویی ممنوعه می‌فروشد برای یک سایت معمولی در زمینه‌ی دارو اشتباه است، زیرا ممکن است که این همکاری کدها و اطلاعات مشکل داری را به سایت شما تزریق کرده و سایت شما را دچار مشکل کند. البته چنین مشکلاتی همیشه در ظاهر سایت شما اثر نمی‌گذارند بلکه بر وضعیت جستجوی سایت شما اثرگذارند.

  1. آیا سایت لینک سازی مورد نظر محتوای بسیاری دربارهی قمار، رباخواری، مواد مخدر یا محتوای مستهجن دارد؟

به جز مواردی که شما در حال لینک سازی برای سایتی در همین زمینه‌ها باشید، به شما توصیه می‌کنم که از چنین سایت‌هایی دوری کنید، مگر اینکه همکاری با آن‌ها واقعاً و حقیقتاً قابل توجیه باشد.

  1. آیا رتبهی سایت لینک سازی مربوط به نام تجاریش است؟

مواردی وجود دارند که چنین اتفاقی روی نداده است و همه چیز به نظر درست می‌رسد اما به طور کلی، باید سایتی را برای همکاری لینک سازی انتخاب کنید که رتبه‌ی بالا (یک تا پنج) برای نام تجاریش داشته باشد. اگر نام تجاری سایت مورد نظر نامی کاملاً منحصر بفرد است اما در صفحه‌ی نخست نتایج جستجو دیده نمی‌شود، قطعا مشکلی وجود دارد.

  1. آیا سایت مورد نظر منبع اصلی است یا از محتوای تکراری (کپی شده) استفاده میکند؟

همواره بهترین راهکار این است که منبع اصلی انتشار یک داستان را پیدا کنید و از آن به عنوان سایت لینک سازی استفاده کنید، نه از خبرگزاری‌های کوچک و وبلاگ‌های معمولی که مقاله‌ی اصلی را کپی کرده‌اند. ممکن است که آن‌ها مجاز به انتشار مقاله‌ی اصلی نباشند و بی‌اجازه آن را منتشر کرده باشند، بنابراین بهترین راه این است که منبع اصلی را بیابید و سعی کنید که لینکی در آن سایت به دست آورید.

  1. آیا سایت مورد نظر شبیه به سایتهای فروش و میزبانی لینک است؟

اگر سایت مورد نظرتان مرجعی برای انتشار مقالات مختلف است یا محتوایی بسیار کم با تعداد زیادی کلمه‌ی کلیدی لینک شده را منتشر می‌کند، به احتمال زیاد سایت مناسبی برای همکاری نیست. محتوای سایت را با استفاده از نرم افزارهای بررسی سرقت ادبی بررسی کنید و اگر محتوای سرقتی در آن مشاهده کردید از همکاری با آن پرهیز کنید.

  1. آیا سایت مورد نظر لینکها را قابل شناسایی میکند؟

اگر لینک‌ها قابل شناسایی نباشند، کاربران از نظر بصری دچار مشکل می‌شوند و همچنین این مورد می‌تواند نشانه‌ خطری برای شما باشد. چرا لینک‌ها را به گونه‌ای قرار می‌دهند که به شکل متنی معمولی است و نه یک لینک؟ این اتفاق معمولا زمانی روی می‌دهد که سایت لینک‌ سازی به دنبال مخفی کردن لینک فروشی خود باشد.

برخی از روش‌های سئو کلاه سیاه کاملا بر این مبنا استوار است بد نیست مقاله  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  وب سایت نوین مارکتینگ را در این زمینه بخوانید.

  1. آیا مالک سایت مورد نظر به شما ایمیل زده و به شما پیشنهاد لینک داده است؟

من همواره همه‌ی بخش‌های ایمیلم را بررسی می‌کنم تا از عدم ارسال ایمیل فروش لینک مطمئن شوم.

سایت لینک سازی

  1. آیا همه مطالب دیگر سایت نیز توسط وبلاگ نویس یا کارشناس مهمان نوشته شده است؟

از آنجا که اکثر نوشته‌های مهمان در سایت‌ها به صورت پولی هستند، عبارت «مهمان» کمی گمراه کننده است. با توجه به اینکه شما نمی‌خواهید لینک خود را در سایتی بگذارید که هزاران هزار لینک خریداری شده در آن وجود دارد، همکاری با چنین سایت‌هایی چندان مناسب نیست.

  1. آیا کاربران از طریق شبکههای اجتماعی به سایت لینک سازی جذب میشوند؟

نمی‌گویم که سایت مورد نظر باید صفحه‌ی اینستاگرامی با میلیون‌ها نفر دنبال کننده داشته باشد اما هرچه تعداد کاربران یک سایت بیشتر باشد، تعداد کلیک‌ها روی لینک شما هم بیشتر خواهد بود. به همین علت وضعیت فعالیت سایت در شبکه‌های اجتماعی را بررسی کنید. این مورد نشانه‌ای از این است که آیا آن‌ها به دنبال رشد و افزایش ترافیک و شهرت در زمینه‌ی کاری خود هستند.

  1. آخرین مورد… آیا لینک شما به صورت طبیعی با محتوای آنها همخوانی دارد و کلیک میخورد؟

در نهایت همین موضوع است که اهمیت دارد. دلیلی وجود ندارد که لینک شما در سایتی وجود داشته باشد که لباس بچه می‌فروشد، اگر محصول شما نرم افزار مرکز داده باشد! دو زمینه‌ی کاری مختلف از طرف یک گروه خاص از کاربران و نیز ربات‌های موتورهای جستجو کلیک نمی‌شوند.

سایت لینک سازی

فهرستی که من برای شما تهیه کردم باید برای شروع به شما کمک کند؛ این یک فهرست پایه است، اما می‌تواند براساس زمینه‌ی کاری و نیازهای شما اصلاح شود.

بسیاری از شرکت ها خدمات توسعه محتوا را برای شما در نظر می گیرند بهتر است این 15 سوال را از آنها برای کارزار های لینکسازی بپرسید. ما در دپارتمان  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  نوین مارکتینگ تمام این موضوعات را برای انتخاب سایت لینک سازی تا حد امکان رعایت می کنیم. برای به دست آوردن بهترین خدمات بهینه سازی سایت با  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  تماس بگیرید.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 month پیش ...

امروزه سئو کردن سایت بهترین راه برای افزایش سایت است. بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجوگر تاثیر بالایی در درآمد سایت دارد. البته این مهم است یک مدیر سایت توانایی آن را داشته باشد که سایت خود را سئو کند. برای این کار حتما نیاز است آموزش های کافی را در این زمینه مطالعه کرده و ببیند. هر چقدر اطلاعات مفید شما در این زمینه زیاد باشه میتواند به شما در بهینه کردن سایتتان کمک به سزایی بکند.برای همین این مهم است که از کجا و از چه سایت هایی این آموزش ها را فرا بگیرید. خیلی از سایت ها به صورت پولی و به صورت فروش پکیج آموزشی اقدام به یادگیری سئو میکنند ولی بعضی از سایت ها به صورت رایگان آموزش های مفید و خوبی را برای کاربران ارائه میکنند. از سایت های خارجی میتوان به سایت های Maz و ahrefs و backlinko  اشاره کرد. از سایت های ایرانی نیز میتوان به سایت های وب سیما ، نیوسئو ، رخ اد ، نوین ، سئو روز ، مدیر وب و همیار اشاره کرد که در زمینه های آموزش سئو فعالیت میکنند.

اگر قصد آموزش سئو را دارید حتما به لینک های زیر مراجعه کنید  و از آموزش های خوب این سایت ها استفاده کنید.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...