رفتن به مطلب

ابزار چک کردن پنالتی سایت و معرفی آن


e.salehi

پست های پیشنهاد شده

پنالتی گوگل ، یکی از جریمه های دیگر است که از جانب گوگل و الگوریتم های آن است که در صورت رعایت نکردن آن ها جریمه میشوید و وبسایتتان در ریزالت های گوگل از بین میرود . با نت آوا همراه باشید .

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

معرفی ابزاری برای چک کردن پنالتی گوگل

 

در حالت عادی بعد از اینکه سایت شما پنالایز بشه و از گوگل نمره منفی دریافت بکنه، در ابزار گوگل وبمستر تولز پیامی را مبنی بر اینکه سایت شما اسپم شناخته شده دریافت خواهید کرد. در پیام فوق دلیل اسپم شدن سایت شما مشخص می شود و از شما خواسته میشه که مشکل را برطرف کنید و به گوگل اطلاع دهید.

در پیامی که به گوگل ارسال میکنید باید تمام جزییات را توضیح بدید زیرا این پیام توسط یک شخص بررسی میشه و اگر مشکل سایت شما برطرف شده باشه سایت شما از اسپم لیست خارج میشه.

در این مقاله ابزاری را به شما معرفی میکنم که طریق اون میتوانید اسپم بودن سایت خود در گوگل را چک کنید و مطمئن شوید که دلیل کاهش بازدید سایت شما و افت رتبه ای که در گوگل داشته اید به خاطر پنالتی شدن گوگل بوده یا خیر.

برای چک کردن اینکه سایت شما در گوگل پنالتی شده یا اینکه در سندباکس گوگل است از آدرس زیر می توانید استفاده کنید :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.


بیشتر بخوانید »  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
سندباکس گوگل چیست؟

سندباکس گوگل شامل بخشی از سرورهای گوگل میشود که سایت های تازه وارد به آن منتقل می شوند، سایت هایی که در سندباکس قراردارند معمولا رتبه بالایی در نتایج پر رقابت گوگل کسب نمی کنند. زمان عادی برای خروج یک سایت از سندباکس ۶ ماه است و اگر سایتی در این مدت از برندینگ مناسب برخوردار شود و یا لینکهای ورودی از سایت های معتبر داشته باشد احتمال اینکه در زمانی کوتاه تر از سندباکس خارج شود وجود خواهد داشت.

 

امیدوارم این مقاله نیز مفید واقع شده باشد ، با آرزوی موفقیت برای یکایک شما بزرگواران

 

منبع :  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...