رفتن به مطلب

اموزش تولید محتوا


kafsabizarin

پست های پیشنهاد شده

سلام بنده می خواهم نحوه ی تولید محتوارو با ذکر یک مثال توضیح دهم که تو سایت خودم نتیجه گرفتم

کلید واژه شما باید2.5درصد از کل متن باشد

استفاده از متا تگ ها

تولید محتوای خوب بدون کپی

به مثال زیر دقت کنید همه این ویژگی هارا داسته و رتبه اول را در گول به خود اختصاص داده اند

نماشویی اصطلاحی است که برای لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. استفاده میشود،امروزه با وجود الاینده های موجود در هوا ،دود و گرد و غبار و همچنین کاهش کیفیت نمای سنگ ساختمان ها و کدر شدن در گذر زمان، لزوم شست شوی دوره ای نمای ساختمان ها در کلان شهرها احساس میشود.

در بسیاری از ساختمان های نوساز نیز مشاهده میشود بعد از پایان پروژه عمرانی ،نما چهره ی زشت و ناپسندی به خود میگیرد و دلیل آن باقی ماندن سیمان در هنگام سنگ کاری است و در این هنگام بهترین کار استفاده از نماشویی است تا زیبایی و جذابیت را به ساختمان بازگرداند.

یکی از مزایای مهم نماشویی ترمیم سنگ نمای ساختمان است که ترک خورده ویا در طول سالها از بین رفته است.

یکی از عمده مشکلاتی که در صورت به تعویق انداختن نماشویی دوره ای رخ می دهد ریزش سنگ های نما و از بین رفتن کیفیت ان است زیرا الودگی هوا ، جرم و وجود الاینده ها باعث میشود تا سنگ ها شکننده شده و با گذر زمان هزینه ترمیم افزایش یابد.

انواع نماشویی و روند کار

به طور کلی نماشویی با دستگاه سندبلاست(واتر سندبلاست)،واتر جت و…انجام میشود و افراد با توجه  به وضعیت ساختمان از روش های زیر برای نماشویی استفاده می کنند:

  • استفاده از داربست برای شستن نما
  • به کارگیری طناب در نماشویی
  • استفاده از کمربند محافظ

لازم به ذکر است که نماشویی یکی از سخت ترین کارهای دنیاست زیرا علاوه بر حساسیت کار، تجربه و احتیاط لازمه کار است و افرادی که عملیات نماشویی را انجام می دهند باید دارای تخصص باشند.

در روش های که ذکر شد،استفاده از داربست امنیت بالاتری نسبت به دو روش فوق دارد زیرا علاوه بر تکیه گاهی که داربست ایجاد می کند یک کمربند محافظ نیز به کار گرفته می شود تا تعادل به وسیله کمربند حفظ شود.

روش های شست شوی نما

در نماشویی سه روش به کار گرفته میشود که به اختصار توضیح خواهیم داد:

در روش اول شست شو با اب انجام میشود زیرا جرم و کثیفی زیادی وجود ندارد و با استفاده از اب، نما زیبایی خود را به دست می اورد.

در روش بعدی استفاده از اب و سیلیس است که لکه ها و جرم های سخت را با ان شست شو می کنند.

روش سوم که کارایی ان برای از بین بردن ماسه شسته و تمیزی گرانیت و برخی از سنگ ها می باشد ودر ان از اسید استفاده میشود و در اصطلاح به ان اسیدشویی می گویند.

پیچ و رولپلاک نمای ساختمان

بحث دیگری که در نما مطرح است لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. است اگر بخواهیم به طور عامیانه بیان کنیم این کار برای نگه داشتن سنگ در نما استفاده میشود و سنگ به وسیله پیچ مخصوص در داخل نما سفت و مستحکم می شود.

پیچ و رولپلاک زمانی استفاده می شود که احتمال سقوط سنگ از نمای ساختمان وجود دارد و در بسیاری از ساختمان ها این مشکل مشاهده می شود و تنها راه حل ان استفاده از پیچ و رولپلاک  سنگ در ساختمان است.

دقت کنید که بعد از عملیات پیچ و رولپلاک در سنگ با استفاده از بتونه کاملا هم رنگ سنگ شده و هیچ اثری از پیچ و رولپلاک مشاهده نمیشود و زیبایی نما کاملا حفظ میشود.

هزینه و قیمت نماشویی

تعرفه و قیمت نماشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد که در این بخش به چند مورد از ان اشاره می کنیم، البته لازم به ذکر است که برای تعیین دقیق قیمت نیاز به حضور در محل می باشد.

اولین مسئله که در این بحث مطرح است موضوع ارتفاع می باشد به گونه ای که باید مشخص گردد که برای شست شوی نما نیاز به داربست است یا بدون وجود داربست نیز می توان عملیات نماشویی را انجام داد ویا اینکه ارتفاع ساختمان در چه میزانی است که این موارد در بحث قیمت گذاری شست شوی نما موثر است.

یکی از مهمترین مواردی که در تعرفه و قیمت نماشویی موثر است بحث سنگ مصرفی در نمای ساختمان است که متناسب با ان قیمت نماشویی ساختمان تعیین میشود و با حضور در محل و بررسی ان و مواد مورد نیاز برای شست وشوی نما پروژه مربوطه با توافق طرفین شروع میشود.

وجود اب و همچنین برق سه فاز در ساختمانی که قرار است نماشویی انجام شود حائز اهمیت می باشد.

بحث دیگری که در قیمت نماشویی تاثیر زیادی دارد بحث میزان کثیفی و عمر سنگ است که این مورد نیز در تعیین قیمت شست شوی نما بررسی شده و کارفرما با تایید موارد ذکر شده موافقت خود را اعلام می کند.

یکی از مواردی که باید در موضوع هزینه نماشویی به ان اشاره کنیم بحث ترمیم سنگ نما می باشد که تاثیر به سزایی در امر هزینه و تعرفه شست شوی نمای ساختمان دارد و در صورت تایید کارفرما می توان سنگ هایی که در گذر زمان از بین رفته اند و یا کیفیت خود را از دست داده اند را کاملا ترمیم کرد.

اما نکته ای که قابل ذکر می باشد این است که شست شوی نما و پیچ روپلاک کردن سنگ نما یک امر ضروری به حساب می اید و قیمتی که برای نماشویی و پیچ رولپلاک تعیین می شود بسیار به صرفه و مناسب است و پس از پایان کار علاوه بر اطمینان از محکم شدن سنگ نما به وسیله پیچ رولپلاک  و تمیزی بی نظیر نما به وسیله شست شو با مواد و دستگاه مخصوص خواهید دید که هزینه نماشویی که پرداخت کرده اید بسیار موثر بوده است.

عوامل موثر در قیمت و هزینه پیچ روپلاک سنگ نما

اولین مسئله ای که در مورد هزینه پیچ رولپلاک سنگ نما مورد بررسی قرار میگیرد جنس و مقدار و سایز پیچ و رولپلاکی است که قرار است در نما استفاده شود.

استفاده از داربست در پیچ رولپلاک سنگ نیز بحث دیگری است که قیمت پروژه را تعیین می کند و کارفرما می تواند بستن داربست را نیز به تیم کاری ما بسپارد و این موضوع سبب افزایش هزینه مناسب تری خواهد شد.

وجود برق مورد نیاز و منطقه پروژه نیز در قیمت گذاری پیچ رولپلاک تاثیرگذار است.

بتونه کاری بعد از اتمام پیچ روپلاک و همچنین استفاده از مواد مخصوص برای یک دست کردن رنگ سنگ نیز در صورت نیاز و نظر کارفرما تاثیر گذار است.

مواردی که در این بخش و در مورد قیمت و هزینه پیچ رولپلاک سنگ عنوان کردیم اصلی ترین و مهمترین نکاتی بود که در بحث قیمت گذاری پروژه مطرح است اما مسائل دیگری نیز هستند که پس از تماس و حضور در محل مشخص می شوند.

دلایل و لزوم پیچ رولپلاک سنگ نمای ساختمان

همان طور که در بالا اشاره کردیم پیچ رولپلاک باعث سفت شدن سنگ در نما شده و مانع افتادن ان میشود و از خطرات زیادی جلوگیری می کند زیرا در صورت عدم پیچ رولپلاک سنگ ،  احتمال سقوط ان بر روی عابرین افزایش یافته و عواقب جبران ناپذیری را به بار می اورد.

بعضی از افراد بر این باورند که پیچ رولپلاک ساختمان هزینه بر است اما ما این تضمین را به شما می دهیم که نیروی کار متخصص ما با سالیان طولانی تجربه و انجام پروژه های متعدد با بهترین قیمت ممکن ، کار پیچ رولپلاک ساختمان شما را انجام خواهند داد.

امروزه شرکت ها و تیم های مختلفی در زمینه نماشویی ساختمان بدون داربست فعال می باشند اما نکته ای که قابل اهمیت است و لازم می دانیم به ان اشاره کنیم وجود داربست در شستن نما است که باعث می شود تا هم عملیات نما شویی به نحو احسن انجام شود و هم از خطرات احتمالی جلوگیری شود زیرا نماشور تسلط و تعادل کافی را بر روی داربست را دارد.

 البته تیم کاری ما انتخاب نماشویی با داربست یا بدون داربست و با طناب را به عهده کارفرما می گذارد و برای انجام هر کدام ، امادگی کامل و تجهیزات لازم را دارد.

  • در این بخش قصد داریم نماهای مختلفی که در ساختمان ها به کار می رود را بررسی کرده و نکاتی را در باب نماشویی هر کدام ذکر کنیم:
  •  

استفاده از نمای فریم لس (نمای شیشه ای )

فریم لس یکی از نماهای بسیار پر کابرد در صنعت ساختمان سازی است و دلیل ان زیبایی ظاهری و یک دست شدن نما می باشد که مزایای بی نظیری را در بر می گیرد ، در این مورد نماشویی با طناب انجام میشود البته از داربست نیز می توان استفاده کرد.

نمای فریم لس معمولا در ابعاد و طرح های مختلف در ساختمان ها اجرا می شود اما در بحث شستشوی نما تفاوتی نمی کند که نمای فریم لس به چه شکل و طرحی است.

نمای کامپوزیت

کامپوزیت ورقی از الومینیوم است که در ابعاد و طرح و رنگ های مختلف در نماها به کار می رود و امروزه رواج زیادی در شهرهای مختلف کشور پیدا کرده است و دلیل ان خاص بودن نما و سبکی و اجرای راحت تر ان است.

نکته ای که در مورد نمای کامپوزیت قابل ذکر است بحث نماشویی است که باید حتما سالانه انجام شود تا کیفیت نما به حالت ایده ال خود برسد.

نمای سنگ

در معرفی این نما باید خدمت تان عرض کنیم که تاریخچه و پیشینه طولانی تری نسبت به نماهای دیگر دارد و امروزه نیز جایگاه ویژه ای در ساختمان سازی پیدا کرده است و تنوع جنس و رنگ ان بالاست برای مثال از سنگ های دهبید ، تراورتن ، رومی  و در مواردی گرانیت دراین نوع نما استفاده میشود.

پس از مدتی این نوع سنگ ها به دلیل ساختار و جنس ، کیفیت خود را از دست داده و نیاز به نماشویی در نمای ساختمان احساس میشود.

ماسه شسته طرح دار

این طرح که ظاهر بسیا زیبایی به نمای ساختمان می دهد از ترکیب چندین رنگ از جمله سفید ، قرمز ، قهوه ای ، نارنجی و .. تشکیل شده است و قبل از اجرای نمای ماسه شسته ،  سیمان سفید یا سیاه  با پودر سنگ مخلوط شده و سنگ ریزه ها در ان کار گذاشته شده و با استفاده از فوم و مصالح مخصوص روی نمای ساختمان کشیده می شود و با اینکار نمای ساختمان در طرح و رنگ مختلف نمایان میشود.

اما نکته ای که وجود دارد این است که نمای ماسه شسته بعد از مدتی توسط باران اسیدی و الاینده ها کیفیت خود را از دست می دهد و تنها راه حل بازگشت به حالت اولیه استفاده از نماشویی نمای ساختمان است.

نمای رنگ شده یا استر شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

در این نما پس از سیمان کاری و استفاده از پودر سنگ ، رنگ های مورد نظر زده میشود که در طرح های زیبا مشاهده میشود اما این نما نیز پس از مدتی نیاز به شستشو دارد.

نمای سرامیکی یا کاشی

در برخی مکان ها نماهایی به چشم میخورد که شباهت زیادی به سنگ دارند اما دارای ظرافت بیشتری نسبت به سنگ هستند که در این نوع نما از سرامیک یا کاشی طرح دار استفاده شده است که این نوع نما نیز برای به دست اوردن کیفیت و از بین رفتن چرک و کثیفی نیاز به نماشویی دارد.

شست شوی نمای اجری

یکی از قدیمی ترین نماهایی که از گذشته های دور در ساختمان ها استفاده میشد ،  نمای اجری می باشد که علاوه بر طرح و رنگ متناسب با محیط ، باعث جذابیت نما میشود.

البته نمای اجری امروزه نیز رونق زیادی در نماسازی دارد و این روند همچنان ادامه دارد.

به طور کلی نمای اجری در دو طرح نسوز که به رنگ قرمز می باشد و اجر معمولی در نما ، استفاده میشود و هر یک قابلیت های خود را دارند.

نمای اجری در مرور زمان به خاطر وجود آلاینده ها و باران های اسیدی دچار چرک و کثیفی شده و کیفیت خود را از دست می دهد و نما دچار ظاهری ناپسند و زشت میشود که این مشکل با نماشویی با مواد نانو و سیلیس کاملا قابل حل می باشد.

در بحث نماشویی ساختمان که در ان از آجر استفاده شده است لزوم استفاده از مواد نانو در پایان کار امری ضروری است و موجب میشود که ماندگاری نمای اجری افزایش یافته و شست شوی نما به بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

معمولا برای شست شوی نمای آجری از دستگاه واتر جت با برق سه فاز استفاده می شود.

تیم کاری ما در زمینه های نماشویی ساختمان و لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. در خدمت شما می باشد برای مشاوره و حضور در محل تماس بگیرید.

خدمات نماشویی گروه کاری زرین ساب

  • ارائه خدمات نماشویی در تهران
  • خدمات نماشویی در کرج
  • نماشویی با طناب
  • نماشویی بدون داربست و با داربست
  • بهترین قیمت نماشویی ساختمان با بالاترین کیفیت
  • شستشوی نما در تمام مناطق ۲۲ گانه تهران (منطقه۱،منطقه۲،منطقه۳،منطقه۴،منطقه ۵ و…) از جمله:میرداماد، شهرک غرب ، جردن ، قیطریه و زعفرانیه ، تجریش ، سعادت اباد، نیاوران ، آفریقا ، تهرانپارس ، پاسداران ،ولنجک ،  ونک و…
  • خدمات نماشویی با مواد نانو و سیلیس
  • استفاده از پیشرفته ترین دستگاه های شستشوی نمای ساختمان
  • پیچ رولپلاک نمای ساختمان
  • نماشویی ساختمان و شستشوی نما با کادری مجرب و حرفه ای بدون هیچ نارضایتی در متراژهای متنوع
  • از بین بردن هر گونه چرک و کثیفی بر روی سنگ نما با استفاده از نماشویی با مواد نانو
  • نماشویی انواع نما از جمله : فریم لس ، طرح دار ، نمای اجری ، کامپوزیت ، سنگ و…
  • شستشوی نمای ساختمان با دستگاه های سندپلاست سه فاز
  •  
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...