رفتن به مطلب

پست های پیشنهاد شده

آن چیزی که وجود دارد خانواده جزء لاینفک زندگی شماست و همواره همراه شما است .شما می توانید این شانس را داشته باشید که یک وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) با پسوند دامین family. داشته باشید ، و تمام جزئیات اعضای خانواده ی خود را در آن به نمایش بگذارید . خانواده بزرگترین حامی و پشتیبان است در زمانی که پیمودن یک مسیر برای شما سخت است و هم چنین بزرگترین مشوق برای زمانی که شما می خواهید به چیزهای بزرگ دست پیدا کنید.

خانواده نوعی از یک رابطه ی واقعی و بزرگ است.
به همین دلیل ما در مورد پسوند جدید family. هیجان زده هستیم. ثبت این پسوند در دسترس عموم است ،که با ثبت این دامین می توانید عکس های خانوادگی خود را به اشتراک بگذارید ، شماره ی تماس ها را ذخیره کنید و برای هر کدام از اعضای خانواده تحت نام خودشان آدرس ایمیل داشته باشید و …

famiy. برای همه است.
نام دامین با پسوند family. مناسب برای خانواده هایی است که می خواهند آیین خود را در خانواده ی خود حفظ کنند . دامین های ثبت شده با پسوند famiy تاریخچه ی خانواده را به اشتراک میگذارد ، جزییات تمام اعضای خانواده ، عموزاده ها ، خاله ، عمه ، عمو و … را حفظ می کند و جزییات بهم پیوستن خانواده را نشان می دهد.
اما family. فقط منحصر برای خانواده و بستگان نیست ، خانواده بخشی از نزدیکان ما هستند ، دوستان شما هم می توانند جزیی از خانواده ی شما باشند یا همکارانتان که هر روز آنها را می بینید و اجتماعی از افراد با علاقه ی مشترک.
برای هر کدام از این دسته ها که نام برده شد ، می توانید یک وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) با پسوند دامین family. داشته باشید و تمام جزییات و برنامه ی کاربردی دیگر را در آن داشته باشید.
شرکت ها ، سازمان ها و حوزه ای از دوستان می توانند با داشتن دامین .family پیوستگی نزدیکشان را نشان دهند.

.Famiy بیش از یک وب سایت است.
معمولا زمانی که ما به نام دامین فکر میکنیم ذهن ما به سرعت به یک سمت میرود ;  “وب سایت”
ایجاد یک وب سایت جدید تنها راه استفاده از نام دامین جدید نیست ، اگر شما یک وب سایت ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) در اختیار دارید که تم خانواده دارد می توانید دامین جدید خود را به آن وب سایت فوروارد کنید و به عنوان یک نام دامنه مکمل استفاده کنید.
یا شما یک صفحه ی موجود در فیس بوک دارید که خانواده ی شما در ان با یکدیگر در ارتباط هستند ، که در دامنه ی .family با استفاده از url forwarding به طور مستقیم می توانید به اعضای خانواده ی خود به راحتی دسترسی داشته باشید .


منبع: وبلاگ پویاسازان

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...