رفتن به مطلب

راهنمای ثبت دامنه برای نام تجاری شما


ehsannasr

پست های پیشنهاد شده

داشتن یک نام تجاری راه بسیار خوبی است برای اینکه از نظر قانونی، روی کسب و کار، محصول و یا سرویس خود ادعا کنید. البته متاسفانه تضمین نمی شود که دیگران برای همیشه از آن دور خواهند ماند. نقض نام تجاری هنوز هم آگاهانه یا غیر آگاهانه، اتفاق می افتد ولی مهم این است که شما برای حفظ آن تلاش کنید.
Mark monitor، اخیرا یک کتاب الکترونیکی منتشر کرده است برای کمک به صاحبان کسب و کار تا بفهمند چطور باید از نام تجاریشان از طریق ثبت دامنه، ( لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. ) حفاظت کنند.
ما به اختصار و سریع بهترین راهی که شما می توانید به صورت آنلاین از نام تجاری خود محافظت کنید را شرح می دهیم.
 
نام تجاری می تواند بهترین دوست شما باشد.
به عنوان بخشی از برنامه دامنه های جدید ICANN، امروزه فرصتهای بیشتری نسبت به قبل برای صاحبان علائم تجاری وجود دارد تا روی دامنه های خود، قبل از اینکه هر شخص دیگری بتواند، ادعا داشته باشند. ثبت نام به این طریق یکی از بهترین روشها برای ماندن در صدر انتشار نام  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  است.
 
بلوک DPML را در نظر بگیرید.
شرکت Donuts و Rightside هر دو خدمات مسدود کردن دامنه را ارائه می دهند. لیست علائم دامنه (DPML) اجازه می دهد تا شرکتهایی که مارک یا نام تجاری ای دارند، رشته های URL وابسته به آن علامت تجاری را مسدود کنند. اگر چه این مورد هزینه هایی در بر دارد اغلب یک سرمایه گذاری ارزشمند است.
 
محصولات، رویدادها و متغیر های در ذهن را بررسی کنید.
به یاد داشته باشید جنبه هایی از کسب و کار وجود دارد که به صورت کامل با نام تجاری شما محافظت نمی شود. به عنوان مثال، شاید کمپانی شما حمایت مالی یک کنسرت خیریه ی سالیانه و یا یک فروش نیمه سالیانه با یک نام منحصر به فرد را دارد.  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  به طور خاص برای این حوادث یک حرکت هوشمندانه است حتی اگر آن را فعالانه در این زمان استفاده نکنید. بهتر این است که دامنه هایی که شما ممکن است بخواهید در آینده استفاده کنید و ریسک این را دارد که در آینده شخص دیگری آن را ثبت کند و از آن برای مقاصد خود استفاده نماید، توجه کنید و انها را از دست ندهید.
 
تمدید دامنه را همواره در نظر داشته باشید.
این می تواند یک تجربه ی استرس زا باشد که اجازه دهید یکی از دامنه های شما تصادفا منقضی شود. مطمئن شوید که شما برای دریافت ایمیل یادآوری برای تمدید به صندوق پستی خود ثبت نام کرده اید. به طور منظم آن را چک کنید یا دامنه های خود را تمدید خودکار نمایید. 
 
 
منبع: وبلاگ پویاسازان
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...