رفتن به مطلب

متفاوت تبلیغ کنید


sh369

پست های پیشنهاد شده

متفاوت تبلیغات کنید ، آیا به نظر شما می توانیم تبلیغات پیامکی متفاوت هم داشته باشیم ؟ در این چند کاراکتر ساده پیامک چگونه می توانیم تبلیغاتی متفاوت داشته باشیم ؟

در تبلیغات پیامکی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. به نسبت تبلیغات از طریق تلویزیون ، روزنامه ها ، بیلبوردها و … متفاوت بودن با رقبا خیلی کار سختی است ، اما ما اینجا به شما نشان می دهیم که برای متفاوت بودن در این زمینه هم ایده هایی وجود دارند که ایده پردازان آنها را به شما نشان خواهد داد :

 

از نام شخص در ابتدای اس ام اس استفاده کنید :

شماره موبایل مشتریان خود را با نامشان جمع آوری کنید و در هنگام ارسال پیامک تبلیغاتی حتما نام مشتری را در ابتدای پیامک قید نمایید ، بنابراین پیامک شما خوانده خواهد شد و در دید گیرنده پیامک متفاوت می باشد ، برای انجام این کار می توانید از ماژول ارسال هوشمند یا متناظر سامانه پیامک ایده پردازان استفاده نمایید .

اگر نام مشتری را ندارید اما مشتری ، واقعا مشترک شماست از این روش بهره ببرید :

در ابتدای پیام کوتاه حتما از واژه مشتری گرامی ، مشترک گرامی ، کاربر محترم و … استفاده نمایید ، مثلا اداره مالیات در ابتدای پیامک ها از واژه مودی گرامی استفاده می نماید که باعث می شود که گیرندگان این پیامک را متمایز از سایر پیام کوتاه های تبلیغاتی ببینند .

فلش اس ام اس ارسال کنید :

در صورت امکان حتما از این روش نیز بهره ببرید ، این قابلیت نیز به صورت رایگان توسط ایده پردازان در تمامی پنل ها فعال می باشد .

جملات جذاب را جایگزین پیامک های تبلیغاتی رایج کنید :

به جای اینکه همیشه در پیامک های تبلیغاتی لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. از تبلیغات رایج استفاده نمایید ، از جملات ادبی ، طنزهای مناسب ، جملات قصار و … در پیامک ها استفاده نمایید و در انتها مشخصات و تبلیغات خودتان را بیان نمایید ، اینگونه تبلیغات باعث می شود که پیامک تبلیغاتی شما حذف نگردد .

تخفیفات پیامکی در نظر بگیرید :

در صورت امکان به گیرندگان این امکان را بدهید که با نشان دادن پیامک به فروشگاه یا شرکت یا مجموعه شما از تخفیف ویژه ای بهره مند گردند ، حتی می توانید این امکان را به گیرندگان بدهید که پیامک تبلیغاتی را به دوستانشان نیز ارسال کنند .

واضح تبلیغات کنید :

در بسیاری ازاس ام اس های تبلیغاتی مشاهده شده که دقت نکرده اند که مخاطبان عام هستند و مثلا ارسال کردند ، فروش دستگاه دوخت ترک با امکان دوخت تقویت ، تلفن : ۵۵۵۵۵۵۵۵۵ ، خوب در این پیامک مشخصات نیست که این دستگاه ، چه دستگاهی است ، دستگاه دوخت نایلکس ، گونی ، بسته بندی یا پارچه و …

پیامک کوتاه ارسال کنید :

برخی از کاربران پیامک های بلند ارسال می کنند ، این بلند بودن پیامک با خود واژه پیام کوتاه در تضاد است ، سامانه پیام کوتاه محلی است برای ارسال پیام کوتاه ، نه پیام بلند ، بنابراین دقت کنید که هرچه پیامک شما بلند تر شود امکان خوانده شدن کامل آن نیز کمتر می شود ، علاوه بر این ممکن که صندوق دریافت پیامک گیرنده شما پر باشد و پیامک شما را ناقص دریافت نماید .

منبع: لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

  • 1 year پیش...

سلام

ما یه سایت داریم لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.   و به دنبال تبلیغات هستیم. تبلیغاتی مثل تبلیغات تلویزیون و تبلیغات در مجله های تبلیغاتی پیشنهاد شده. 

ممنون میشم بعد از بررسی سایت ما راهنمایی بفرمایید که تبلیغات پیامکی چقدر میتونه موثر باشه

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...