رفتن به مطلب

اثرات بک لینک ها بر سئو


mbm159

پست های پیشنهاد شده

 

“پیوند یا بک لینک ” یکی از کلمات مورد استفاده در جهان برای بهینه سازی موتور جستجو (SEO) است.

بسیاری از وبلاگ نویسان که به تازگی یک وبلاگ یا یک وب سایت را در اختیار گرفته اند اغلب در تلاش هستند تا بک لینک ها را بشناسند و از آنها استفاده نمایند . در این پست، من امیدوارم که اطلاعات کافی و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهم چرا که بک لینک ها در امر  SEO بسیار ضروری هستند و ممکن است در صورت استفاده درست از آنها منجر به موفقیت سایت شما شود .


بیایید شروع کنیم…

لطفا برای حمایت مقاله را در سایت مبنای وردپرس مطالعه کنید

 

لینک دهنده یا بک لینک ها ، لینک های ورودی به یک صفحه وب می باشند. هنگامی که یک صفحه وب را به هر صفحه دیگری از سایت لینک می دهیم ، به آن بک لینک یا پیوندگفته می شود . در گذشته، لینک دهنده ها تأثیر بسیار زیادی در موفقیت بر سئو سایت داشتند به همین خاطر صفحاتی که دارای تعداد زیادی لینک بودند دارای رتبه های بالایی در تمام موتور های جستجو گر به خصوص گوگل بودند ولی امروزه تأثیر آنها کمتر شده است ولی اگر به درستی از آنها استفاده شود باارزش هستند .

بک لینک با کیفیت بالا و فاولو رایگان

در اینجا واژه نامه اصطلاحات رایج مربوط به لینک دهنده که شما باید بدانید آورده شده است :

Link Juice یا قدرت لینک های داخلی و خارجی : هنگامی که از یک صفحه وب لینک به هر یک از مقالات خود و یا صفحه اصلی سایت خود، می دهید در واقع از Link Juice استفاده کرده اید . این امر کمک می کند رتبه بندی مقاله را بهبود ببخشد.
No-Follow Link لینک های نوفالو  :  هنگامی که از یک وب سایت به وب سایت دیگری لینک می دهیم اما این لینک دارای برچسب بدون پیگیری می باشد یعنی  لینک ها توسط خزنده گوگل دنبال نمی شوند ،شاید بتوان گفت این لینک های نوفالو برای سایت مفید نیستند در مورد رتبه بندی یک صفحه کمکی نمی کنند.
Do-Follow Link لینک های فالو (دنبال کننده لینک) : به طور پیش فرض، تمام لینک هایی که شما را به یک پست وبلاگ می کشاند  در واقع شما به دنبال لینک رفته و به هدف خود می رسید که به آنها لینک های فالو می گویند یعنی این لینک ها توسط خزنده های گوگل دنبال می شوند و دقیقا برخلاف لینک های نو فالو هستند .

   Linking Root Domains  لینک به صفحه اصلی : لینک هایی که به یک دامنه منحصر به فرد داده می شود که می تواند همان صفحه اصلی یا root سایت باشد.
Low-Quality Links  لینک هایی با کیفیت پایین :
لینک های با کیفیت پایین لینک هایی هستند که از سایت های خودکار ، سایت های اسپم ، و یا حتی سایت هایی که دارای رتبه پایینی هستند گرفته می شود این گونه پیوندها آسیب به مراتب بیشتری دارند . این یکی از دلایلی است که شما باید در هنگام خرید بک لینک ها مراقب باشید.
Internal Links 
لینک های داخلی : لینک هایی که از یک صفحه به صفحه دیگر سایت داده می شود لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است. های داخلی می نامند .که در سئو دارای ارزش بالایی می باشد .

  Anchor Text : متن است که برای لینک استفاده شده است انکر تکست نامیده می شود. کلمه ای که از آن برای لینک دادن استفاده می شود و بسیار مهم و با ارزش هستند و برای رتبه بندی گوگل تأثیر بالایی دارد .
مزایای استفاده از لینک دهنده در جستجوگرها:
قبل از اینکه من در مورد مزایای استفاده از لینک دهنده صحبت کنم شما نیاز به دانستن اطلاعاتی در مورد لینک دهنده یا بک لینک دارند و اینکه در چند سال گذشته تغییر کرده است.
زمانی بود که حتی لینک های با کیفیت پایین نیز در رتبه بندی یک سایت کمک می کردند و دارای ارزش بودند .اما از زمانی که گوگل الگوریتم پنگوئن خود را به جهان معرفی کرد ، تمام چشم انداز backlink تغییر کرده است.

این بسیار مهم است که لینک دهنده و بک لینک ها  از سایت های با کیفیت و مهم باشند و متن مهم و کلیدی را لینک دهیم ، برای مثال، شما یک سایت در مورد ماهی در اختیار دارید و شما از سایت های دیگر بطور مثال که در مورد میمون ها هستند ، لینک گرفته اید که در واقع این لینک ها بدون استفاده و بی ارزش است . هدف شما باید برای به دست آوردن لینک از سایت های معتبر و مرتبط باشد .

دلایل اهمیت بک لینک ها در سایت

۱٫ بهبود رتبه بندی سایت : لینک دهنده به  بهتر شدن رتبه بندی موتور جستجو کمک می کند. به هر یک از مطالب خود به سایت های دیگر لینک دهید که این امر موجب می شود محتوا به طور طبیعی با موتورهای جستجو دارای رتبه بالاتری باشد .

۲٫ ایندکس و یا شناخته شدن سریعتر سایت : لینک ها به رباتهای موتور جستجو گر کمک می کند که محتوا را کشف کرده و خزیدن آنها برای سایت شما موثر است. به خصوص برای یک وب سایت جدید، بک لینک ها به کشف سریعتر سایت و شناخته شدن آن توسط ربات ها کمک بسیاری می کند .

۳٫ ارجاع : یکی از مزایای عمده از لینک دهنده این است که آنها منجر به ارجاع به سایت شما می شوند .

معرفی وب سایت وردپرسی رایگان

چگونه شروع به گرفتن بک لینک نماییم ؟؟؟

در حال حاضر شما با مفهوم و معنی بک لینک ها به طور کلی آشنا شده اید و در واقع می دانید که تا چه حد در سئو سایت مهم می باشد ولی نکاتی را باید مورد توجه قرار دهید . یک حقیقت بسیار مهم این است که شما باید از کلمات کلیدی خود که در سئو استفاده می کنید لینک داشته باشید اگر چه تعداد لینک ها نیز مهم می باشند ولی مهم تر از آنها کیفیت لینک ها است و یا از سایت های معتبر و دارای ارزش بالا گرفته شوند .
اگر شما قصد خرید بک لینک از سایت های مختلف که در واقع کارشان همین است را دارید باید به شما بگویم که به زودی توسط الگوریتم پنگوئن گوگل جریمه خواهید شد پس از انجام این کار شدیدا خودداری نمایید .

بنابراین در اینجا سوال این است:
راه های به دست آوردن backlink با کیفیت برای سایت شما چیست؟ یکی از ساده ترین و بهترین روش و راه نوشتن مقالات عالی و با کیفیت تمام و کامل می باشد اگر شما دارای مقالات خوب و با ارزش در سایت خود باشید به طور طبیعی دارای بک لینک های مهم نیز خواهید شد
پس سعی کنید مقالات و محتوای خوبی را در اختیار کاربران خود قرار دهید .

شما میتوانید با استفاده از این صفحه وب سایت وردپرسی خود را معرفی کنید و بک لینک با ارزش بالا به صورت رایگان دریافت کنید.

 

برای دریافت بک لینک رایگان به مبنای وردپرس و قسمت معرفی سایت وردپرسی مراجعه کنید.

منبع :

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...