رفتن به مطلب

آموزش افزودن تبلیغات بین مطالب سایت وردپرسی


پست های پیشنهاد شده

  • مدیریت کل سایت

با یکی دیگه از آموزش های وردپرسی از تالار در خدمت کاربران هستیم ، همانطور که از عنوان متوجه شدید ما در این مطلب از سایت تصمیم داریم تا به شما قطعه کد هایی را معرفی کنیم که با استفاده از آنها در قالب وبسایت وردپرسی خود قادر خواهید بود تا تبلیغات بین پستی در سایتتان قرار بدید .

 

معمولا جذب تبلیغات برای مدیران وبسایت ها بسیار اهمیت دارد زیرا که یکی از منابع درآمدی سایت ها معمولا همین جذب تبلیغات هستند پس بالاخره می توان گفت هر مدیر وبسایتی یک روزی بفکر فعال نمایش تبلیغات در وبسایت ها خود خواهد افتاد که ما همین لحظه به شما آموزش خواهیم داد تا چگونه تبلیغات را بین پست های سایت خود به نمایش بگذارید . لازم به ذکر است که تبلیغات بین پستی بیشترین بازدهی را برای تبلیغ دهنده خواهد داشت .

 

تبلیغات بین پست ها :

بسیار خب ، طبق روال که همیشه با فایل functions.php  قالب کار داریم ، از همین رو امروز هم مثل قبل سروکارمون با فایل functions.php  قالب خواهد بود پس باید ابتدا کد زیر را به انتهای فایل functions.php  اضافه کنید .

 

function the_adsense($atts) {
return '
 
<div class="post-link-ad">Put Your Adsense Code Here</div>
 
'; }
add_shortcode('ads1', 'the_adsense');

 

بسیار خب ، حالا در مرحله ی بعدی باید از شرت کد استفاده کرد که میتونید شرت کد رو در هر جای قالب که مد نظرتون هست تبلیغات نمایش داده بشه قرار بدید . شما میتونید از شورت کد زیر استفاده کنید .

 

<div>Put Your Adsense Code Here</div>

 

لازم به ذکر است اگر بخواهید تعداد باکس تبلیغاتیتون رو بیشتر کنید هم تنها کافیست اسامی تابع و همچنین شورت کد رو تغییر بدید و از همان کد های فوق که خدمتتون ذکر شد استفاده کنید .

 

قبل از انجام هر کاری حتما از فایل های مربوطه بکاپ گیری نمایید تا در صورت نیاز بتوانید آنها را بازگردانی کنید و مشکلی برای سایتتون پیش نیاد .

 

پایان آموزش . موفق باشید .

 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...