رفتن به مطلب

فرمان ترامپ براي توقف خدمات گوگل به ايرانيان


gholamreza-alipoor

آیا فرمن ترامپ مبتنی بر توقف خدمات گوگل برای کاربران مستقر در خاک ایران متوقف میشود؟  

7 کاربر تاکنون رای داده است

  1. 1. آیا فرمان ترامپ مبتنی بر توقف خدمات گوگل برای کاربران مستقر در خاک ایران متوقف میشود؟



پست های پیشنهاد شده

دوستان فیدبک ها و نظراتتون رو در این رابطه بگید لطفا!

 

خبرگزاري آريا-دونالد ترامپ از شرکت گوگل خواسته است تا دسترسي ايرانيان مستقر در خاک ايران را به سرويس‌ها و خدمات گوگل مسدود کند. اما گوگل هنوز در اين خصوص واکنشي نشان نداده است.
به گزارش خبرگزاري آريا ،رئيس جمهور آمريکا، گوگل را مجبور کرده تا ظرف سه روز، دسترسي ايرانيان مستقر در خاک ايران را به خدمات گوگل از جمله جستجوي اينترنتي، پست الکترونيک جيميل، سرويس دسترسي به بازار نرم افزارهاي کاربردي (اپليکيشن) آندرويدي پلي، نرم افزارهاي ارتباطي الو و دو و نقشه گوگل را مسدود سازد. 
ترامپ در حکم خود تصريح کرده گوگل ميتواند همچنان به ايرانيان خارج از اين کشور و غير ايرانيان مستقر در ايران سرويس‌دهي کند. هنوز گوگل در خصوص اين حکم رئيس جمهور جنجال برانگيز آمريکا واکنشي نشان نداده است.
اين نخستين باري نيست که گوگل در راستاي سياست هاي دولت آمريکا، ايرانيان را تحريم مي‌کند.پيش از اين و در سال 2012؛ گوگل يک سلسله تحريم هاي خود خواسته را بر روي کاربران ايراني خود اعمال کرد اما حدود يکسال پيش و در 25 ارديبهشت 1395 بود که بعد از توافق ايران و گروه 5+1 اين تحريم ها را معلق کرد.
از سال 2012، با آغاز تحريم ها عليه ايران محدوديت هاي اينترنتي براي کاربران کشورمان ايجاد شد. اما در 25 ارديبهشت ماه 1395، شرکت گوگل اعلام کرد که براي اولين بار پس از چند سال برخي از اين تحريم ها توسط اين شرکت برداشته شد.
براساس اعلام رسمي سرويس اينترنتي الکسا، گوگل پرترافيک ترين وبسايت مورد بازديد ايرانيان از داخل خاک اين کشور است. 
در بهمن ماه 1393 با رونمايي از موتور جستجوي ايراني يوز، اعلام شد اين موتور جستجوي بومي قابليت جايگزيني با گوگل را دارد. 

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

در ۱ ساعت قبل، H A S A N گفته است :

قند شکنو که ازمون نگرفتن xD

خخخخخ!علاوه بر پول شارژ گیگ ،باید پول شارژ و خرید قند شکن رو هم از 3 روز آینده و سال 96 در دستور کار و بودجه مون داشته باشیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

این مورد امکان نداره . دولت امریکا نمیزاره بیگ دیتا های مورد نیازش از دسترسش خارج بشه و سرازیرش کنه به سمتی که به اونا دسترسی نداره . گوگل اصلی ترین مرجع انالیز اسراییل و امریکاست و بسیاری از کنش ها و واکنش های ذهنی مردم کشور ها رو با واسطه اون ارزیابی میکنه و متوجه میشه ایا تابحال کار خودش رو در مورد انحرافات سیاسی و اخلاقی و ... درست انجام داده یا خیر به همین علت امکان نداره فیلتر بشه مخصوصا در بخش جستجو و ایمیل که اصلی ترین انباشت کننده بیگ دیتاست .

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

گاهی بهتره قبل از منتشر کردن یه مطلب جستجو معتبر تری داشته باشیم

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

دروغ سیزده رو همه دوست دارن پس مراقب باشید O.o

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

دروغ سیزده دامن رئیس جمهور آمریکا را هم گرفت.خبر توقف خدمات گوگل به ایرانیان دروغ ۱۳ بود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، طی یکی دو روز گذشته در اکثر رسانه های ایرانی خبری منتشر شد با این عنوان که دونالد ترامپ دستور توقف سه روزه خدمات رسانی گوگل به کاربران ایرانی داخل کشور را صادر کرده است. اما پس از گذشت چند روز مشخص شد که هیچ یک از رسانه های بین المللی چنین خبری را مخابره نکرده اند و این خبر دروغ 13 یکی از سایت های خبری بی نام و نشان در ایران بوده است.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...