رفتن به مطلب

آیا به گیت ضد سرقت فروشگاهی نیاز داریم


sh.sadeghi

پست های پیشنهاد شده

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  : تا بحال فکر کرده اید که  لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  چیست؟! آیا به آن نیاز دارید؟! چه فواید یا چه مزایایی دارد!!! تا پایان مقاله را به خوبی مطالعه کنید.تعریفی ساده از گیت ضد سرقت فروشگاهی یا به معنی ساده ترگیت های امنیتی فروشگاهی دستگاهی است که در محل های خروجی فروشگاه ها به صورت کناری یا وسط نصب می شود. با نصب این دستگاه از خروج اجناس به صورت غیر قانونی جلوگیری می کند. گیت ضد سرقت فروشگاهی به تنهایی عمل نمی کند و به تگ یا لیبل ها احتیج دارد که تگ یا همان لیبل قطعات یا کاغذی کوچک است که بر روی اجناس نصب می شود.

[تصویر:  ---2.jpg][تصویر:  ---2.jpg]
 
 
گیت ضد سرقت فروشگاهی
لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.  سیستمی است که زیر مجموعه سیستم های شناسایی توسط امواج رادیویی است. این گیت ها با عنوانی به نام EAS Electrical Article) Surveillance یاد می شود. در این سیستم تمام تگ هایی که استفاده می شوند به برق نیازی ندارند و با تکنولوژی پسیو هستند. این تگ ها به هیچ گونه راه تغذیه ای اعم از باتری و برق احتیاج ندارند. همین خاصیت است که باعت طول عمر آنها از نظر الکترونیکی است.
 
 
تفاوت سیستم های RFIDو EAS
 
سیتم و تکنولوژی EAS زیرمجموعه سیستم RFID است و که به این سیستم RFID تگ بیتی هم می گویند. این اصطلاح به این معنی است که این تگ های تمامی اطلاعات در مورد کالا را در خود ذخیره می کنند. برای اینکه با این سیستم ها بیشتر آشنا شوید و با علم کافی کار خود را آغاز کنید ادامه ی این مقاله را در روز های آینده مطالعه کنید.
لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...