رفتن به مطلب

چگونه پخش زنده در اینستاگرام را ضبط کنیم؟


پست های پیشنهاد شده

به گزارش صبحانه، در قابلیت جدیدی که اینستاگرام برای کاربران خود گذاشته افراد می توانند به صورت زنده از محلی که در آن حضور دارند فیلم بفرستند اما امکان ذخیره این فیلم ها نه برای فرستنده میسر است و نه برای بیینده و گویا مدیران اینستاگرام هم قصد ندارند به این زودی‌ها چنین قابلیتی بر روی نرم افزار خود قرار دهند.

 برای حل این مشکل باید از راه های غیر مستقیم اقدام به ضبط ویدئو کرد هر چند این امکان فعلا فقط بر روی گوشی هایی که با سیستم عامل اندروید کار می کنند وجود دارد و در گوشی های اپل به دلیل پیچیدگی نرم افزاری که در سیستم آی او اس وجود دارد این امکان هنوز میسر نشده است و تنها راه برای کاربران این گوشی مشاهده اینستاگرام از روی مک‌بوک است.

کاربران سیستم‌عامل اندروید برای ضبط گزارش‌های live در اینستاگرام می‌توانند از برنامه AZ Screen Recorder کمک بگیرند. بدین ترتیب که پس از نصب این برنامه وارد آن شده و به بخش تنظیمات نرم‌افزار بروید. در بخش Video گزینه اول یعنی Presets را انتخاب و در صفحه جدیدی که پیش روی شما قرار می‌گیرد بالاترین وضوح تصویر را انتخاب کنید.

حالا دوباره به بخش Video برگردید و گزینه Resolution لمس و بعد هم Max را انتخاب کنید.برای اینکه صدای گزارش live هم به بهترین شکل و کیفیت ضبط شود به بخش تنظیم صدا یا Audio اپلیکیشن بروید. در این قسمت به بخش Source رفته و بعد هم گزینه Internal را انتخاب کنید. بعد از انجام این مراحل از تنظیمات برنامه خارج شوید و روی دکمه آیکن برنامه که در میانبر صفحه نمایشگر دیده می‌شود کلیک کنید. حالا می‌توانید به برنامه اجازه دهید که از صفحه نمایشگر شما فیلم بگیرد. AZ Screen Recorder قابلیت نصب روی گوشی با سیستم عامل اندروید ۵ به بالا را دارد.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...