رفتن به مطلب

کامپیوتر جیبی آینده ویندوز ۱۰ + عکس


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

به گزارش صبحانه،از آنجایی که بیشتر افراد به دنبال دستگاه‌های کامپیوتر قابل حمل کوچکتر هستند، GPD Pocket می‌تواند تصویری اجمالی از آینده ویندوز 10 را به دنیا معرفی کند. اما این ویندوز 10 بر پایه ARM نخواهد بود و از نسخه 86× مختص کامپیوتر در این دستگاه استفاده شده است.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

این کامپیوتر جیبی که قادر است بر پایه ویندوز 10 و یا سیستم عامل Ubuntu مور استفاده قرار بگیرد، در مقایسه با سایز کوچک 180×106×18.5 میلی‌متری خود، مشخصات فنی قابل توجهی را ارائه می‌دهد. GPD Pocket  را می‌توان به راحتی با مایکروسافت سرفیس 3 مقایسه نمود. با این حال، تفاوت‌های کلیدی بین این دو محصول وجود دارد. GPD Pocket از لحاظ ظاهری کوچکتر و کمی سبک‌تر است و البته دارای باتری قدرتمندتری است. همچنین از لحاظ تراکم پیکسلی می‌تواند سرفیس 3 را شکت دهد اما فاقد ویژگی‌ اساسی سرفیس یعنی جداسازی کیبرد است.

شرکت GPD ادعا کرده که این محصول جیبی شرکت از لحاظ قدرت اجرایی و قطعات از سرفیس 3 شرکت مایکروسافت برتر است، به این دلیل که از سیستم خنک سازی Active Cooling بهره می‌برد. سرفیس 3 مانند دیگر مدل‌های سرفیس، در هنگام انجام کارهای سنگین از گرما شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری می‌کند.

GPD Pocket به دلیل سایز کوچکی که دارد، به جای ترک‌پد از TrackPoint که بسیار کوچکتر است، بهره می‌برد اما پورت‌های یو‌اس‌بی فراوانی برای اتصال ماوس به این کامپیوتر وجود دارد، همچنین در صورت تمایل به اتصال کاملا بی‌سیم، می‌توانید از بلوتوث دستگاه استفاده کنید.

 

لینک ها تنها برای اعضای سایت قابل نمایش است.

 

شرکت GPD ژوئن 2017 را برای معرفی این دستگاه در نظر گرفته است و علاقه‌مندان می‌توانند این لپتاپ چیبی را از طریق وبسایت Indiego.com و با قیمت منصفانه 399 دلار خریداری کنند.

از آنجایی که گزارشات حاکی از لغو رونمایی از سرفیس مینی است، GPD Pocket میتواند بهترین جایگزین برای این دستگاه باشد. امیدواریم در آینده شاهد نقد و بررسی‌های کاملی از این دستگاه باشیم.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...