رفتن به مطلب

تعرفه‌ اینترنت و تلفن همراه گران نمی‌شود


AynaZ

پست های پیشنهاد شده

. . .

 

گزارش صبحانه، محمود واعظی امروز در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در اخبار اینگونه القا شد که دولت موافق گرانی تعرفه ها و مجلس مخالف آن بود، در حالی که دولت به هیچ وجه در لایحه بودجه در حوزه وزارت ارتباطات هیچ گرانی تعرفه‌ای نداشته است.

 

وی در ادامه افزود: برخی نمایندگان خواستار گرانی تعرفه‌های اینترنت تلفن ثابت و همراه بودند که ما هم به جد مخالفت خودمان را اعلام کردیم و در نهایت مجلس هم با نظر ما موافقت کرد.

 

وی در مورد رصد فضای مجازی و کانال‌های تلگرامی در ایام انتخابات گفت: فرقی نمی‌کند تخلفات در فضای مجازی چه زمانی انجام شود،‌ هر موقع این اتفاق بیفتد دستگاه‌های نظارتی حتما با تخلفات برخورد می‌کنند و ما هم همراه آنان هستیم. در حال حاضر کارگروه تعیین مصادیق جرایم در فضای مجازی در حال بررسی مصادیق سایت‌های غیراخلاقی هستند تا با آن‌ها برخورد شود. ما دنبال فضای مجازی سالم هستیم و سیاست دولت هم دسترسی آزاد مردم به اطلاعات است.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا وزارت ارتباطات برنامه‌ای برای رسیدگی به اعتراض‌ها در زمینه اسنپ دارد؟ اظهار کرد: در کل دنیا مشاغل دانش‌محور در بسته فضای مجازی بوجود آمده که در کشور ما هم این مشاغل در حال ایجاد است. ما در این خصوص جلسات متعددی با وزرا و مدیران عامل مرتبط با این حوزه داشته‌ایم و معتقدیم باید بخشی از این قوانین را اصلاح کنیم که مشاغل دانش‌محور به مشاغل سنتی خدشه وارد نکند. وظیفه دولت این است که حوزه دانش‌محور توسعه یابد و بخش سنتی هم در زمینه مشاغل تعطیل نشود.

لینک به دیدگاه
به اشتراک گذاری در سایت های دیگر

بایگانی شده

این موضوع بایگانی و قفل شده و دیگر امکان ارسال پاسخ نیست.

مهمان
این موضوع برای عدم ارسال قفل گردیده است.
×
×
  • اضافه کردن...